فروش سنگ نمک برش خورده طبیعی

,
سنگ نمک برش خورده

مجموعه سنگ نمک هالیتو ارائه دهنده انواع سنگ نمک برش خورده از جمله سنگ نمک برش خورده طبیعی است. از سنگ نمک‌های برش خورده عمدتا جهت تهیه وسایل تزئینی و ساخت دیوار نمک و اتاق‌های نمک استفاده می‌شود.

چرا از سنگ نمک برش خورده استفاده کنیم؟

از آنجا که در مجموعه‌های ورزشی (مانند کلاسهای یوگا) یا انرژی درمانی، استفاده از کلوخه سنگ نمک مشکل می‌باشد لذا سنگ را به صورت برش خورده استفاده می‌کنند. در این اماکن اغلب مبادرت به ساخت اتاق نمک با سنگ نمک‌های برش خورده می‌نمایند. رنگ این گونه سنگ نمک را با انواع نورپردازی می‌توان به شکل دلخواه تغییر داد.

همچنین از این نوع سنگ برای ساخت انواع آباژور و شمعدان سنگ نمک نیز استفاده می‌شود.

سنگ نمک برش خورده

چرا از سنگ نمک برای ساخت اتاق نمک استفاده می‌شود؟

از سالها پیش تاکنون درباره فواید و خواص سنگ نمک زیاد صحبت شده است. استفاده از سنگ نمک عمری به درازای زندگی انسان بر روی کره زمین دارد. از هزاران سال پیش تاکنون که بشر متوجه شد این ماده سفید رنگ چگونه زندگیش را متحول کرده، به اشکال گوناگون از این ماده طبیعی استفاده کرده است.

سنگ نمک برش خورده

در ۵۰ سال اخیر و پس از تحقیقات فراوان که دانشمندان متوجه خواص بینظیر سنگ نمک شدند، سعی نمودند به اشکال گوناگون سنگ نمک وارد زندگانی مردم شود.

یکی از موارد استفاده از سنگ نمک به صورت تزئینی بود و شکل دیگر آن به صورت آجر می‌باشد.

از آجر سنگ نمک جهت ساخت اتاق نمک استفاده می‌شود. اتاق نمک به دلیل اینکه از تعداد زیادی آجر نمک ساخته شده فضایی کاملا ضدعفونی و مملو از یون منفی را فراهم می‌آورد.

مسلما قرار گرفتن در چنین فضایی کمک زیادی به حفظ آرامش و درمان مشکلات تنفسی خواهد کرد.

سنگ نمک برش خورده

چگونه سنگ نمک را برش دهیم؟

سوال دیگری که ممکن است بپرسید این است که چگونه سنگ نمک را شکل داده و به صورت برش تغییر می‌دهیم؟ باید گفت این کار توسط دستگاه‌های پیشرفته و استادکاران ماهر صورت می‌گیرد اما برای برش زدن از قالب نیز استفاده می‌گردد.

استفاده از انواع قالب ۱۰*۱۰، ۲۰*۲۰ و ۲۰*۱۰ از رایج‌ترین انواع قالب برش سنگ نمک می‌باشد. قیمت فروش سنگ نمک‌های برش خورده در بازار بسته به کیفیت محصول و ابعاد برش سنگ نمک متنوع می‌باشد.

آجر و بلوک نمک برای ساخت اتاق نمک خریداری شده و در دو نوع طبیعی و استاندارد عرضه می‌شود.

سنگ نمک برش خورده

فواید سنگ نمک

امروزه و با گسترش وسایل ارتباطی درباره خواص و فواید بیشمار سنگ نمک بسیار صحبت شده است. کاملا ثابت شده که سنگ نمک به دلیل خاصیت ضد عفونی کننده‌ای که دارد قادر است هوای محیط را پاکسازی کند.

سنگ نمک با انتشار یون منفی در فضای محیط، بسیاری از بیماری‌ها مانند آسم، تنگی نفس و ناراحتی اعصاب را می‌تواند تا حد زیادی درمان کند.

قرار گرفتن در غارهای نمکی در کشورهای اروپایی امروزه یکی از راه‌های درمان بیماران درارای ناراحتی‌های ریوی و اعصاب است.

سنگ نمک برش خورده

غار نمکی در اوکراین برای بیماران

غارهای نمک علاوه بر زیبایی خیره کننده طبیعی خواص درمانی فوق‌العادی دارند که پس از مدتی قرار گرفتن در محیط آن بسیاری از مشکلات شخص بهبود پیدا می‌کند.

ساخت یک غار نمک در منزل

از آنجا که رفتن به غارهای نمک برای درمان بیماری‌ها برای همه امکان پذیر نیست و چنین غارهایی در کشورمان وجود ندارد می‌توان فضایی مانند اینگونه غارها را در منزل ایجاد کرد.

امروزه در بسیاری از منازل، دیوارهای سنگ آنتیک کار می‌شود.

سنگ نمک برش خورده

دیوار سنگ آنتیک کار شده در منزل

می‌توان بجای دیوار سنگی، در منزل، محل کار، باشگاه و یا هر مکان دیگری دیوار نمکی کار کرد. ساخت دیوار توسط آجر سنگ نمک علاوه بر زیبایی، سبب می‌شود فضای اطراف کاملا ضد عفونی و یونیزه شود.

یادداشت

مجموعه هالیتو بزرگترین سازنده اتاق غار نمک در ایران است که در ادامه در این باره بیشتر صحبت می‌کنیم

با این کار علاوه بر زیبایی، سلامتی افراد خانواده خود را نیز تضمین می‌کنید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص آجر نمک، پیشنهاد می‌شود اینجا را نیز ببینید.

سنگ نمک برش خورده

دیوار سنگ نمک

دیوارهای سنگ نمک از نظر استحکام هیچ تفاوتی با دیوار معمولی ندارند. البته نحوه اجرای کار و استفاده از مصالح درجه یک بسیار حائز اهمیت است.

یادداشت

جهت اجرای انواع اتاق نمک یا دیوار نمک با ما تماس بگیرید.

شما می‌توانید سنگ نمک برش خورده را با ارزان ترین قیمت از طریق مجموعه سنگ نمک هالیتو تهیه فرمایید.

سنگ نمک برش خورده

مرکز فروش سنگ نمک تزیینی

همانگونه که تاکنون با گوشه‌ای از فعالیتهای مجموعه هالیتو آشنا شده‌اید مشاهده نمودید که ساخت آجر نمک که حاصل برش زدن سنگ نمک به شکلی کاملا دقیق و گونیاست از عمده فعالیتهای این مجموعه می‌باشد.

علاوه بر آجر نمک، مجموعه هالیتو سنگ نمک های تزیینی را در اشکال بسیار متنوع تولید می‌کند که در زمینه تولید سنگ نمک تزیینی و فروش و محصولات دکوری سنگ نمک این مجموعه همواره رتبه نخست تولید را دارد.

ساخت اتاق نمک

همانگونه که قبلا نیز گفته شد از آجر نمک برای ساخت دیوار نمک و اتاق نمک استفاده می شود و این موضوع در ۳ سال اخیر به شکل بسیار فزاینده ای رو به گسترش بوده است.

آجر نمک به دلیل تولید یون منفی و فضای بسیار زیبایی که خلق می‌کند طرفداران زیادی را پیدا کرده و اکثر اتاق های ماساژ درمانی، اسپاها و حتی سالن های زیبایی رو به ساخت دیوار نمک و اتاق نمک در محیط کاری خود آورده‌اند.

سنگ نمک برش خورده

ما به شما توصیه می‌کنیم اگر به فکر رشد کسب و کار خود هستید حتما از دیوار نمک در مجموعه خود استفاده کنید ما زیباترین آجر های نمکی را در ابعاد استاندارد و با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما می‌گذاریم و راهنمای شما در مراحل ساخت اتاق نمک خواهیم بود.

سنگ نمک برش خورده

ساخت غار نمک

مجموعه هالیتو علاوه بر ساخت اتاق نمک، اتاق غار نمک را نیز به شکلی حیرت انگیز اجرا می‌کند که بیننده با دیدن فضای غار نمکی کاملا مبهوت طراحی آن خواهد شد.

غار نمک قدرت بسیار زیادی در جذب مشتری دارد به گونه ای که می‌تواند به راحتی مشتریان شما را تا چندین برابر افزایش دهد.

یادداشت

پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با ساخت غار نمک از این صفحه دیدن نمایید

یک رستوران معمولی را در نظر بگیرید و در کنار آن رستورانی ساخته شده به شکل غار نمک را تصور کنید افراد راغب به صرف غذا در کدام فضا خواهند بود؟ طبیعتا همه ترجیح می‌دهند فضای جدیدی را امتحان کنند و در آنجا عکس یادگاری نیز بگیرند.

سنگ نمک برش خورده

اتاق غار نمکی را در بسیاری از امکان می‌توان اجرا نمود که از جمله مهمترین آنها هتل، رستوران، سفره خانه، اماکن اقامتی و تفریحی، سالن های ماساژ درمانی، اسپا، مهد کودک، مشاعات مجتمع های مسکونی و حتی منازل شخصی و به طور کل تمام اماکنی که قصد افزایش مشتری در کوتاه‌ترین زمان را دارند بسیار کاربردی است.

سنگ نمک برش خورده

نکته‌ای که باید مد نظر بگیرید متراژ مورد نیاز برای شروع یک غار نمک است که ابعاد مورد نیاز خود را می‌طلبد برای اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید