فروش سنگ نمک فنگ شویی

سنگ نمک فنگ شویی

سنگ نمک فنگ شویی در طرح‌های متنوع و اندازه‌های متفاوت جهت فروش موجود می‌باشد. ارسال به سراسر کشور قابل انجام است. کلیه محصولات هم به صورت عمده و هم به صورت تک فروشی قابل تحویل است. جهت مشاهده برخی از نمونه کارها می توانید به اینجا مراجعه کنید.

کلیه محصولات می‌تواند بدون برچسب برای مشتری ارسال شود. محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

فنگ شویی چیست؟

اگر با یک مثال ساده بخواهیم موضوع را باز کنیم اینگونه می‌توان گفت خیلی وقتها بسیاری از ماها پس از خرید یک خودروی جدید یا منزل جدید بیان می‌کنیم که این خانه یا ماشین برای من ” اومد نداشت”.

همین کلمه را در جایی دیگر هم بکار می‌بریم و می‌گوییم فلان چیز برای دوستم “اومد داشت”. کل فنگ شویی در همین دو جمله خلاصه می‌شود. تغییر دکوراسیون و چیدمان محیط به نحوی که شما بهترین حس رو داشته باشید و انرژی مثبت از محیط دریافت کنید.

پس از مدتی خواهید دید که همه چیز برای شما “اومد” خواهد داشت.

یادداشت

فنگ شویی در اصل دریافت انرژی از محیط پیرامون است

چگونه توسط فنگ شویی انرژی بگیریم؟

یک منزلی را در نظر بگیرید که به خوبی چیده شده است. چه حسی پیدا می‌کنید وقتی وارد چنین فضایی می‌شوید. اکنون محیطی کاملا به هم ریخته را تصور کنید خیلی حس و حال شما بد خواهد بود.

سنگ نمک فنگ شویی

حس و حالی که از دو تصویر فوق دریافت می‌کنیم کاملا متفاوت است

مثال بسیار خوبی که در این زمینه وجود دارد کشور هنگ کنگ است که بر اساس فنگ شویی و شیوه صحیح چیدمان و دریافت انرژی ساخته شده است. برای اطلاع از میزان رشد سالانه هنگ کنگ در گوگل جستجو کنید.

یادداشت

فنگ شویی در ساخت هنگ کنگ مدرن جایگاه ویژه ای دارد

رابطه سنگ نمک و فنگ شویی چیست؟

فنگ شو در اصل به معنای آب و باد است. طبق اصول تعریف شده این علم می‌بایست محیط پیرامون برای اینکه بیشترین انرژی را نصیب افراد کند دارای عناصر آب، هوا، آتش و خاک باشد.

شمعدان‌های سنگ نمک از آنجا که از سنگ نمک طبیعی کوه ساخته شده‌اند و کوه‌ها همگی برخاسته از خاکند بهترین ماده طبیعی برای این عنصر است.

آتش درون جاشمعی نیز که همان شعله شمع است عنصر آتش را وارد محیط می‌کند. علاوه بر آن سنگ نمک به دلیل طبیعی بودن ناپاکی‌های موجود در هوا را نیز به خود جذب می‌کند و هوا را تصفیه می‌کند.

یادداشت

جاشمعی سنگ نمک تاثیر بسزایی در فنگ شویی محیط دارد

سنگ نمک فنگ شویی

محل قرار گیری سنگ نمک فنگ شویی

از آنجا که دسشویی و حمام دو محیطی هستند که انسان روزانه به درون آن رفت و آمد دارد همواره توصیه شده در این دو محیط از سنگ نمک فنگ شویی استفاده شود.

یادداشت

قرار گیری سنگ نمک فنگ شویی در دسشویی و حمام به دلیل اینکه دو محیط پر رفت و آمد هستند بسیار توصیه شده است

برای محیط دسشویی به دلیل وجود انواع میکروبها و آلودگی‌ها توصیه بیشتر است. سعی کنید در دسشویی حتما از سنگ نمک سفید استفاده کنید تا علاوه بر جذب آلودگی ها به فنگ شویی محیط آسیب نزند.

سنگ نمک فنگ شویی

خرید سنگ نمک فنگ شویی

مجموعه ما انواع سنگ نمک را در طرح‌های مختلف تولید و آماده می کند. برای استفاده از سنگ نمک فنگ شویی در منزل یا محل کارتان حتما از طرح‌های جدید ما دیدن فرمایید.

سنگ نمک فنگ شویی

اگر سنگ نمک فنگ شویی مورد نظر شما در مجموعه کارهای ما موجود نبود می‌توانید طرح خود را سفارش دهید تا ما آن را بسازیم و برای شما ارسال کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید