فروش سنگ نمک هیمالیا از مبدا پاکستان

فروش سنگ نمک هیمالیا

فروش سنگ نمک هیمالیا از مبدا کشور پاکستان و ارسال به سراسر نقاط جهان، ارسال رایگان به سراسر کشور از طریق مجموعه سنگ نمک هالیتو انجام می‌پذیرد. برای سفارش فروش سنگ نمک هیمالیا ، نمک صورتی هیمالیا، نمک قرمز هیمالیا و سنگ نمک دامی هیمالیا با شماره پایین همین صفحه تماس بگیرید.

فروش سنگ نمک هیمالیا

خواص سنگ نمک هیمالیا

سنگ نمک هیمالیا که از آن نمک هیمالیا یا همان نمک صورتی به دست می‌آید بیش از ۸۴ ماده معدنی را درون خود دارد. مصرف این نمک به حفظ تعادل بدن کمک بسیار زیادی می‌کند.

بیشترین ماده معدنی موجود در نمک هیمالیا آهن می‌باشد که همین امر سبب شده رنگ این نمک به صورتی و قرمز گرایش پیدا کند. روی و کلسیم از دیگر مواد معدنی این نوع سنگ نمک هستند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص سنگ نمک هیمالیا این مقاله را مطالعه نمایید.

فروش سنگ نمک هیمالیا

سنگ نمک هیمالیا از کجا به دست می‌آید؟

مبدا سنگ نمک هیمالیا کشور پاکستان می‌باشد. این سنگ نمک از معدنی به نام خورا واقع در ایالت پنجاب کشور پاکستان استخراج می‌شود. معدن خورا بخشی از رشته کوه‌های هیمالیاست و به همین دلیل این سنگ نمک را با نام سنگ نمک هیمالیا می شناسند.

قدمت این معدن و رشته کوه‌های هیمالیا بیش از ۲۰۰ میلیون سال است.

فروش سنگ نمک هیمالیا

یادداشت

معدن خورا پاکستان بخشی از رشته کوه های هیمالیا

فروش سنگ نمک هیمالیا در سراسر جهان همواره جایگاه بالایی دارد و دلیل اصلی این امر سرمایه‌گذاری کشور پاکستان روی این نمک و همچنین حمایت زیاد از صادرکنندگان سنگ نمک هیمالیا بوده است.

سنگ نمک دامی هیمالیا

سنگ نمک دامی هیمالیا یکی از پرفروش‌ترین انواع سنگ نمک در جهان می‌باشد. تقریبا در سراسر کشورها اکثر دامپروری‌ها و دامداری‌ها از سنگ نمک هیمالیا برای دام استفاده می‌کنند.

استفاده از سنگ نمک در دامداری‌ها، دامپروری‌ها و گاوداری‌ها یک الزام است و کسی که دامپروری دارد جهت رشد دامهای خود و افزایش شیر و چربی آنها می‌بایست از سنگ نمک در برنامه غذایی دام استفاده کند.

فروش سنگ نمک هیمالیا برای استفاده دام در سراسر جهان انجام می‌شود چرا که در همه جای دنیا مشتریان فراوانی دارد. پیشنهاد می‌شود در خصوص علت مصرف نمک دام در دامداری‌ها این صفحه را ببینید.

فروش سنگ نمک هیمالیا

 

سنگ نمک تزئینی هیمالیا

سنگ نمک تزئینی هیمالیا و مصنوعات ساخته شده از آن مانند آباژور سنگ نمک و جاشمعی سنگ نمک یکی از پر طرفدارترین انواع وسایل تزئینی در همه جای دنیا می‌باشد. سنگ نمک هیمالیا به دلیل رنگ صورتی آن زیبایی خاصی دارد و همین زیبایی سبب شده سنگ نمک تزئینی هیمالیا طرفداران زیادی داشته باشد.

واردات انواع آباژور سنگ نمک هیمالیا و قیمت بالای آن سبب شده فروش آن در کشور مشتریان زیادی نداشته باشد ولی صادرات سنگ نمک تزئینی و فروش سنگ نمک هیمالیا در سراسر جهان مشتریان زیادی دارد.

مجموعه ما به آسانی می‌تواند سفارشات مشتریان را از مبدا پاکستان به سراسر کشورهای جهان ارسال نماید.

فروش سنگ نمک هیمالیا

صادرات و فروش سنگ نمک هیمالیا

با توجه به مطالب قبلی و همانطور که گفته شد سنگ نمک هیمالیا یکی از پروفروشترین انواع سنگ نمک در جهان می‌باشد. سنگ نمک هیمالیا دارای مصارف زیادی در بخش غذای دام و ساخت وسایل تزئینی است.

تمامی دامپروری‌هایی که قصد خرید سنگ نمک هیمالیا برای دام را دارند مجموعه ما می‌تواند به صورت رایگان در سراسر کشور سفارشات را به آنها تحویل نماید.

همچنین بازرگانان و افرادی که قصد صادرات سنگ نمک دامی هیمالیا و سنگ نمک تزئینی هیمالیا را دارند ما می‌توانیم از مبدا پاکستان سفارشات را به سراسر کشورهای جهان صادر نمائیم.

فروش سنگ نمک هیمالیا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید