فروش عمده نمک سمنان بسته بندی ۲۵ کیلویی

نمک سمنان

فروش عمده نمک سمنان بسته بندی ۲۵ کیلویی، نمک آبی سمنان، نمک صورتی، سنگ نمک نارنجی بسته بندی ۱ تنی، ارسال محصولات لب مرز، ارائه تمامی مجوزات لازم جهت صادرات.

نمک معدنی طبیعی با نمک تصفیه شده و یددار معمولی تفاوت های شاخصی دارد. نمک خوراکی معدنی تهیه شده از معدن نمک سمنان علاوه بر شور و خوشمزه کردن غذا، املاح و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند. اطلاع از خواص نمک خوراکی طبیعی، سبب روی آوردن افراد به استفاده از آن شده است. معادن نمک سمنان، منبع وسیع و غنی دل نمک طبیعی هستند که مورد توجه ویژه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نیز قرار گرفته اند. نمک های این معادن علاوه بر درصد خلوص بالا، خواص درمانی شایان توجهی دارند.

دل نمک چیست؟

دل نمک یا نمک خوراکی معدنی، نوعی سنگ نمک طبیعی است که خواص نهفته دارد. نمک خوراکی معدنی به دلیل فرایند تشکیل خاصی که دارد از لحاظ املاح معدنی، درصد خلوص و پاکیزگی با نمک های خوراکی دیگر قابل مقایسه نیست. دل نمک مرغوب ایران به طور معمول از دل سنگ نمک معادن سمنان استخراج می‌شود. این نوع نمک حاوی مقادیر قابل توجهی املاح معدنی مورد نیاز بدن همچون پتاسیم، کلسیم، روی، ید طبیعی، منیزیم، مس و ویتامین ها است.

وجود املاح معدنی در ساختار این نمک ها  سبب ایجاد سنگ نمک معدنی در طیف های رنگی مختلف شده است. خواص منحصر بفرد نمک سمنان سبب استفاده گسترده از آن برای بهبود وضعیت جسمانی و روانی افراد شده است. نمک معدنی مذکور جهت مداوای عارضه های مختلف به دو صورت موضعی و خوراکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمک سمنان

خواص نمک سمنان

نمک سمنان علاوه بر ساختار ظاهری و شیمیایی متفاوت با نمک خوراکی معمولی، دارای خواص دارویی هستند. برخی از خواص نمک سمنان برای بدن شامل موارد ذیل هستند:

  • بهبود هضم غذا و رفع سوء هاضمه: املاح موجود در دل نمک علاوه بر تسهیل هضم غذا، اختلالاتی چون نفخ معده، سوزش معده و اختلالات روده را رفع می‌کنند.
  • تنظیم سوخت و ساز: نمک معدنی سمنان حاوی مقادیر مناسبی از ید طبیعی است از این رو عملکرد غده تیروئید و در نتیجه سوخت و ساز را بهبود می‌بخشد.
  • تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن: ویتامین ها و املاح موجود در نمک معدنی کارکرد سیستم ایمنی را تقویت می‌کنند.
  • رفع کسالت و بی حالی: تنظیم الکترولیت و عناصر بدن با مصرف نمک معدنی خوراکی در افزایش سطح انرژی و رفع کسالت و کرختی بسیار مؤثر است.

 نمک سمنان

کارخانه بسته بندی نمک سمنان

وجود معادن نمک متفاوت و خالص در استان سمنان سبب راه اندازی کارخانه های نمک در این استان شده است. مجموعه نمک هالیتو یکی از چندین کارخانه نمک سمنان است که علاوه بر تولید انواع سنگ نمک صنعتی و خوراکی در زمینه تولید دل نمک فعالیت گسترده دارد.

نمک سمنان

صادرات سنگ نمک نارنجی به کشور هندوستان با ظرفیت ۵ هزار تن ماهانه قابل انجام است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید