خرید آباژور سنگ نمک

خرید آباژور سنگ نمک

برای خرید آباژور سنگ نمک در طرح‌های مختلف و با قیمتهای کاملا رقابتی از کانال ما دیدن فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق تلگرام و یا واتس آپ برای دیدن نمونه کارها به شماره پایین همین صفحه پیام دهید.

چرا خریدآباژور سنگ نمک خوب است؟

همواره از زمانهای قدیم و تا به امروز، درباره خواص نمک و سنگ نمک فراوان صحبت شده و تاکید شده که این ماده طبیعی و نعمت خدادای چه تاثیر بسزایی در زندگی بشر اولیه و انسان امروز دارد. اما با گذشت زمان دانشمندان به مرور متوجه شدند علاوه بر خوردن نمک می‌توان با قرار گرفتن در معرض سنگ نمک یا محیط آغشته به نمک، از بسیاری از بیماری‌ها مصون بود لذا در عصر حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا به ساخت وسایل تزیینی سنگ نمک روی آورده‌اند.

انواع آباژور سنگ نمک با قرار گرفتن روشنایی درون خود خواص سنگ نمک را در فضا پخش می‌کنند.

آباژور سنگ نمک

نحوه ساخت سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک پس از استخراج از معدن با انجام عملیات فرآوری به نمک خوراکی تبدیل می‌شود. ولی برخی از اقسام سنگ نمک یا قابلیت تبدیل شدن به نمک خوراکی را ندارند و یا بسیار هزینه برند، لذا استفاده بهتری از آن می‌شود. این سنگ نمکها پس از برش و تبدیل به آباژور سنگ نمک یا شمعدان سنگ نمک و یا سایر اشکال سنگ نمک مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص سنگ نمک

قرار گرفتن در کنار سنگ نمک در دراز مدت خواص فراوانی دارد که من جمله می توان به کاهش تنش و استرس، آرامش روحی و روانی، بهبود سیستم تنفسی اشاره کرد. در مجموعه ما سنگ نمک به صورت آباژور و شمعدان در طرح‌های متنوع طراحی و تولید می‌شود و به سراسر نقاط کشور ارسال می‌گردد. برای خرید آباژور سنگ نمک با قیمت مناسب همکاران ما پاسخگوی شما هستند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید