خرید سنگ نمک تزیینی جهت فنگ شویی

یکی از علل استفاده از چراغهای سنگ نمک (آباژور سنگ نمک) به این دلیل است که این چراغها از قطعات سنگ نمکی ساخته شده که ارزش غذایی نیز دارند و علاوه بر آن خصوصا در شب با توجه به رنگ انتخابی تاثیر خاص به خود را دارد.

تقریبا همه ماها شب حداقل یک لامپ کم نور را روشن می‌گذاریم و در اتاق خوابمان، چراغ خواب را روشن می‌کنیم، پیشنهاد ما این است برای این منظور حتما از چراغ سنگ نمک استفاده کنید که علاوه بر نور افشانی از خواص سنگ نمک نیز بهره ببرید و به مرور زمان می‌توانید تفاوت فضای ایجاد شده را حس کنید.

روشن نگه داشتن یک آباژور سنگ نمک با رنگ نارنجی علاوه بر اینکه حس روشن بودن یک شمع در منزل را القا می‌کند به پاکسازی هوای منزل نیز کمک فراوانی می‌کند.

چراغ‌های سنگ نمک به دلیل ویژگی خاصی که در جذب رطوبت دارند کیفیت هوای منزل را خیلی بالا می‌برند و اثر منفی لوازم الکتریکی را خنثی می‌کنند.

علاوه بر آنکه سنگ و نور آن تاثیر بسزایی در آرام نمودن اعصاب و روان دارد تجربه افرادی که از این سنگها استفاده کرده‌اند ثابت کرده سنگ نمک به مرور زمان مشکلات تنفسی و آسم را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و کسانی که از این اختلالات رنج می‌بردند بهبود یافته‌اند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید