فروش سنگ نمک صنعتی و سنگ نمک خوراکی

سنگ نمک خوراکی

نمک ماده‌ای بسیار پر استفاده و حیاتی در زندگی بشر می‌باشد که از زمانهای قدیم همواره نقش مهمی را در زندگی مردم داشته است. یکی از منابع عمده تهیه نمک، سنگ نمک می‌باشد. نمک به دست آمده از سنگ نمک هم به صورت خوراکی و هم به صورت صنعتی استفاده بسیار گسترده ای دارد.

نمک به دست آمده از سنگ نمک پس از شکستن و دانه‌بندی میزان خلوص آن مشخص می‌گردد که اگر میزان خلوص آن کمتر از ۹۸ درصد باشد نمک به دست آمده صنعتی بوده و نمکی که تصفیه شده و خلوص آن بالای ۹۹/۲ درصد باشد جهت استفاده خوراکی مصرف می‌نمایند که خود شامل یددار و بدون ید می‌باشد.

سنگ نمک و دانه‌بندی‌های مختلف آن استفاده بسیار زیادی در صنعت دارد که از جمله کاربردهای آن می‌توان به ساخت شیشه، کاغذ، مواد شوینده، یخ زدائی، کاهش سختی آب و در نتیجه افزایش بهره‌وری آب اشاره نمود.

همانطور که گفته شد با توجه به استفاده بسیار زیاد سنگ نمک در صنعت،کشورمان به وفور از این نعمت خدادادی برخوردار بوده و دارای معادن نمک بسیار زیادی است و در تولید نمک جزء ۲۰ کشور اول دنیا محسوب می‌گردد.

قطب تولید سنگ نمک در ایران شهر گرمسار واقع در استان سمنان است.

ما مفتخریم با داشتن معادن متعدد و عظیم در شهر گرمسار، تمامی سفارشات شما را به هر میزان و تناژ در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تحویل دهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید