ارسال سنگ نمک دامی با قیمت مناسب

سنگ نمک دامی

همواره ارسال سنگ نمک دامی مناسب مهمترین دغدغه دامداری ها و دامپروری ها است چرا که تهیه غذای مناسب جهت دام بسیار مهم بوده که عدم توجه و دقت در این زمینه سبب بروز مشکلات فراوانی جهت دام و در نتیجه بر باد رفتن هزینه های صورت گرفته خواهد شد.

یکی از بهترین کالاهایی که می بایست همواره در سبد غذایی دام وجود داشته باشد استفاده از سنگ نمک به صورت خرد شده یا به صورت کلوخه است.

دلیل استفاده از سنگ نمک برای دام

معمولا استفاده از نمک به صورت سنگ نمک بهتر است چرا که زبان و دهان حیوان مستقیما با منبع نمک ارتباط داشته و ضد عفونی می گردد و علاوه بر آن حیوان به مقدار نیاز خود از سنگ نمک دامی استفاده می کند.

دام پس از استفاده سنگ نمک نتیجتا بیشتر تشنه شده و آب و علوفه بیشتری مصرف می نماید که این امر سبب افزایش شیردهی حیوان می گردد اما لازم به ذکر است اگر سنگ نمک فقط به صورت کلوخه در اختیار احشام گذاشته شود بر اثر لیس زدن سنگ نمک در دراز مدت ممکن است زبان دام شکاف بردارد پس بهتر است هر از گاهی سنگ نمک را به صورت خرد شده قاطی علوفه کرد و به خورد حیوان داد.

مجموعه ما بهترین نوع سنگ نمک دامی را در اندازه های مختلف از وزن های پایین ۵ کیلو الی ۲۰۰ کیلو یا هر وزنی که مد نظر دامدار باشد تهیه کرده و با قیمت مناسب در اختیار وی قرار می دهد.

سنگ نمک دامی ما علاوه بر داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا در سریعترین زمان ممکن به دست مصرف کننده می رسد.

مجموعه ما روزانه صدها تن سنگ نمک دامی را به سراسر کشور ارسال می نماید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید