خریدسنگ نمک تزیینی و تاثیر آن بر سلامتی

فروش سنگ نمک

شاید کمتر اتفاق بیافتد که بتوان از منابع نور و روشنایی اطراف خود جهت مصارف بهداشتی و سلامتی نیز استفاده نمود. سنگ نمک با دارا بودن منابع معدنی درون خود و علاوه بر آن ماده اصلی تشکیل دهنده نمکها که سدیم می‌باشد این اثر را دارد.

سدیم یک الکترولیت است که هر انسانی برای بقای خود به آن نیاز دارد مانند پتاسیم یا کلسیم، اما مصرف بیش از حد آن است که منجر به مشکلاتی برای انسان می‌شود. متخصصان حوزه سلامت بر این باورند علاوه بر اینکه رنگها و تابش آنها بر اعصاب و روان ما تاثیر می‌گذارد، سنگ نمک فروزان و روشن می‌تواند با ساطع کردن الکترونهای منفی هوای اطراف ما را پاکسازی کرده و آرامش را برای ما به همراه بیاورد.

به تجربه ثابت شده قرار گرفتن در محیط نمکی و استفاده از سنگهای نمک فروزان و روشن به رفع مشکلات تنفسی و رفع سردرد و تثبیت اعصاب و آرامش کمک شایانی می‌کند.

رنگهای این سنگ های نورانی نیز بسیار اثر گذاز بوده به طوری که رنگ نارنجی برای سیستم عصبی سودمند بوده و تاثیر مثبتی بر عملکرد مغز، مثانه و کلیه می‌گذارد و همین طور رنگ زرد به رفع مشکلات کبدی کمک می‌کند و سایر رنگها که هر کدام پس از قرار گرفتن در کنار سنگ نمک خواص خود را دارد.

نمونه استفاده از چراغ سنگ نمک در محیط کار

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید