خرید سنگ نمک تزیینی و داشتن خوابی راحت

سنگ نمکا

امروزه سنگ و خصوصا سنگهای نمک تزیینی به دلیل ساطع کردن یون منفی از خود پس از قرار در گرفتن در برابر منبع نوری و پاکسازی محیط اطراف، به شدت مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

در سراسر جهان امروزه سنگهای نمک تزیینی را به عنوان یونیزه کننده طبیعی هوا می‌شناسند و از آنها در منزل و محل کار خود استفاده می‌کنند.

بر اساس تجربه کسانی که از این محصولات استفاده کرده‌اند، یونیزه شدن هوا توسط سنگهای نمک بر خواب و اعصاب آنها تاثیر مثبت داشته به طوری که پس از مدتی این افراد بر خلاف گذشته هم خواب راحت‌تری را تجربه کرده‌اند و هم آرامش بیشتری داشته‌اند.

امروزه به دلیل وجود دستگاه‌های الکترونیکی (موبایل، روتر وای فای، تلویزیون و …) محیط اطراف ما توسط امواج این دستگاه‌ها به شدت احاطه شده که بر اعصاب ما اثر منفی می‌گذارند و با تولید یونهای مثبت، ما را به مرور زمان عصبی می‌کنند اما سنگهای نمک به دلیل تولید یونهای منفی با آنها مقابله کرده و محیط را پاکسازی می‌کنند اما نکته ای که در اینجا قابل ذکر است برای پاکسازی محیط، حتما تعداد سنگ نمک انتخاب شده باید با بزرگی محیط همخوانی داشته باشد تا سنگ نمک بتواند اثر خود را بگذارد.

علاوه بر موارد فوق سنگهای نمک خواص دیگری نیز دارند به طوری که یونهای منفی سنگ نمک سبب افزایش گردش خون در مغز می شوند که سبب عملکرد بهتر مغز می شود و همچنین تاثیر مثبت دیگر یونهای منفی بر پایین آوردن فشار خون و در نتیجه کاهش احتمال حمله قلبی و مغزی است.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید