سنگ نمک آبی گرمسار

نمک آبی گرمسار که در بازارهای جهانی به عنوان blue salt یا persian blue salt نیز شناخته می‌شود نایاب ترین سنگ نمک در دنیاست که فقط در شهر گرمسار ایران پیدا می‌شود.

نمک آبی گرمسار

شهر گرمسار به عنوان قطب نمک و سنگ نمک ایران شناخته می‌شود چرا که دارای معادن متعدد سنگ نمک و ذخیره بی پایان نمک است.

از جمله نمک های استخراج شده از معادن گرمسار که تا همین چند سال پیش نیز توجه چندانی به آن نمی‌شد نمک آبی گرمسار است که شهرتی بین المللی دارد.

جالب است بدانید که این نمک نه تنها مصرفی به آن صورت در ایران ندارد بعضا حتی افراد اسم آن را نیز نشنیده‌اند که حکایت از مهجور بودن این نمک گرانبها نزد ما ایرانیان دارد.

سنگ نمک آبی گرمسار

از آنجا که پیدا شدن سنگ نمک آبی در گرمسار بسیار صعب و مشکل است به تبع آن خرید این سنگ نمک نیز مشکلتر است و فقط برخی از شرکتهای ریشه دار که از قدیم الایام در منظطقه فعالیت داشته‌اند توانایی تامین این محصول را دارند.

یادداشت

برای خرید سنگ نمک آبی گرمسار با مجموعه سنگ نمک هالیتو تماس بگیرید
۰۹۱۲۹۳۸۰۱۸۸
حسینی

چرا نمک آبی رنگ می شود

آیا تاکنون از خود پرسیده اید چرا نمک آبی به این رنگ خود را نشان داده و آبی است؟

علت اصلی وجود رنگ آبی در این سنگ نمک به مقدار پتاسیم موجود در آن بر می‌گردد که سبب شده این سنگ نمک استثنایی و بسیار کمیاب را تبدیل به رنگ آبی کند.

یک نکته بسیار مهم که در خصوص رنگ آبی سنگ نمک آبی وجود دارد این است که پس از خرد کردن سنگ نمک، همچنان به شکل آبی باقی نمی‌ماند و عنصر پتاسیم موجود در سنگ خرد شده و به صورت رگه نمایان می‌شود ولی قبل از خرد شدن چون متراکم هستند مجموعه رنگ آبی را نمایش می‌دهند.

به این تصاویر دقت کنید تا بیشتر متوجه این موضوع شوید همچین به خاطر داشته باشید اگر سنگ نمک آبی پس از خرد شدن یا اصطلاحا مش شدن همچنان به همان صورت آبی باقی بماند این سنگ نمک نمی‌تواند اصل باشد.

سنگ نمک آبی گرمسار

سنگ نمک آبی گرمسار

سنگ نمک آبی سمنان

سنگ نمک آبی سمنان در بازارهای بین المللی و صادراتی ارزش چندانی ندارد و قیمت بالایی نیز برای آن پرداخت نمی‌شود چرا که شناخته شده ترین نوع نمک آبی متعلق به گرمسار است.

تقریبا تمام تجار خارجی سنگ نمک آبی به این موضوع واقف هستند و در نگاه اول متوجه این مسئله خواهند شد حتی در آزمایش‌های صورت گرفته نمک آبی سمنان درصد خلوص پایین تری را نشان داده است.

سنگ نمک آبی گرمسار

فروش سنگ نمک آبی

سنگ نمک آبی یکی از نایاب ترین انواع سنگ نمک در جهان است که خاستگاه اصلی این نمک فقط کشور ایران و شهر گرمسار می‌باشد.

این سنگ نمک به دلیل نایاب بودن اغلب دارای قیمت بالایی بوده و مصرف کنندگان اصلی این نوع از نمک کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند.

سنگ نمک آبی گرمسار

سنگ نمک آبی محصولی کاملا صادراتی است و مجموعه سنگ نمک هالیتو خالص‌ترین نوع سنگ نمک آبی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

به دلیل نایاب بودن این سنگ نمک و تقاضای بالا برای خرید آن، بسیاری از افراد سودجو نمونه‌های تقلبی آن را در حجم زیاد به فروش می‌رسانند.

برای خرید سنگ نمک آبی اصل گرمسار با ما تماس بگیرید.