فروش عمده نمک خوراکی تصفیه شده

نمک تصفیه شده

فروش عمده نمک خوراکی تصفیه شده، نمک تصفیه شده با قیمت ارزان، نمک تصفیه شده بدون ید، کارخانه نمک تبلور مجدد سمنان، نمک تصفیه شده هیدرومیل در کیسه های ۲۰ و ۲۵ کیلویی.

معرفی نمک تصفیه شده هیدرومیل

به طور کلی روش های مختلفی برای تولید نمک وجود دارد. یکی از این روش ها، روش هیدرومیل است که می توان با استفاده از آن نمک تصفیه شده تولید نمود. در روش هیدرومیل در مقایسه با سایر روش های تولید نمک، میزان استفاده از انرژی های فسیلی در فرایند تصفیه به مراتب کمتر است، به همین دلیل این روش به عنوان روشی سبز در تولید نمک مطرح می شود.

برای تولید نمک تصفیه شده ی هیدرومیل از نمک دریاچه ای استفاده می شود. بنابراین از روش تبخیری در فرایند تولید این نوع نمک استفاده شده است. در نمک خوراکی هیدرومیل با استفاده از روش فیزیکی میزان ناخالصی های نمک به حداقل رسیده و درجه ی خلوص نمک ۲٫۹۹ درصد می شود.

نمک تصفیه شده ی هیدرومیل در مقایسه با سایر نمک های تصفیه شده ی موجود در بازار قیمت مناسبی دارد. تفکیک دانه بندی در این نوع نمک به درستی انجام شده و به همین دلیل نیاز های مشتریان در صنایع مختلف پوشش داده می شود.

نمک تصفیه شده

فروش عمده نمک خوراکی فله

مهم ترین موارد کاربرد نمک خوراکی، مصرف آن به عنوان چاشنی مواد غذایی است. رستوران ها، فروشگاه های بزرگ و بعضی از خانوار ها ترجیح می دهند نمک خوراکی و تصفیه شده را به صورت عمده و فله ای خریداری نمایند. خرید عمده نمک خوراکی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

از دیگر کاربرد های نمک خوراکی تولید دان مرغ است. استفاده از  نمک خوراکی فله برای تولید دان مرغ از نظر اقتصادی مناسب تر است. ایران به دلیل دارا بودن معادن سنگ نمک فراوان در استان سمنان و همچنین دریاچه ی نمک ارومیه مشکلی در زمینه ی تهیه ی نمک خوراکی ندارد.

نمک تصفیه شده

صادرات نمک به عراق

کشور ایران به دلیل دارا بودن معادن سرشار نمک، یکی از بزرگترین تولید کنندگان نمک دنیا محسوب می شود. ایران  در این میان رتبه ی ۱۶ را داراست. کشور های همسایه بهترین مقصد برای صادرات نمک تصفیه شده ی ایرانی هستند. جالب است بدانید بیشتر از ۸۰ درصد نمک تولید شده در شهر گرمسار به کشور عراق صادر می شود. در نتیجه کشور عراق یکی از بازار های مهم هدف برای نمک تصفیه شده ی تولید ایران محسوب می شود.

نمک تصفیه شده

در سال های اخیر به دلیل نوسانات ارزی بسیاری از تجار عراقی تمایل دارند با ایران تجارت نمایند. یکی از مهم ترین حوزه های تجارت عراق با ایران در زمینه ی نمک است. عراق فاقد هرگونه منبع تولید نمک است. همین عامل باعث روی آوری هرچه بیشتر کشور عراق به سمت ایران برای تولید نمک شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید