جاشمعی سنگ نمک فروش خرده و عمده

جاشمعی سنگ نمک فروش خرده و عمده در طرح های بسیار زیبا بته جقه، استوانه، مکعب و قلب با قیمت بسیار بینظیر شروع قیمتها از ۱۸ هزار تومان.

جاشمعی سنگ نمکی

در بازار خرید و فروش صنایع دستی ایران، جاشمعی سنگ نمک جای خود را باز کرده و هر کجا نمایشگاه صنایع دستی برگزار شود همواره غرفه فروش مصنوعات سنگ نمک نیز وجود دارد.

جاشمعی سنگ نمک در زیباترین مدل های مختلف، در مجموعه سنگ نمک هالیتو تولید و عرضه می‌شود.

جاشمعی سنگ نمک

یادداشت

برای اطلاع از قیمت خرید عمده جاشمعی سنگ نمک با ما تماس بگیرید

مرکز فروش سنگ نمک تزیینی

مجموعه سنگ نمک هالیتو همواره در تولید سنگ نمک تزیینی در ایران پیشتاز بوده و توانسته محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط کشور ارسال کند.

زیبایی، تنوع، قیمت بسیار مناسب و علاوه بر این موارد استفاده از سنگ نمک درمانی جهت ساخت شمعدانی سنگ نمک موجب شده محصولات مجموعه هالیتو بسیار بینظیر و پرطرفدار باشد.

جاشمعی سنگ نمک

مدل های مختلف جاشمعی سنگ نمک هالیتو

انواع مختلفی از جاشمعی سنگ نمک در مجموعه هالیتو تولید می شود که در ادامه نمونه های تولید شده را می توانید مشاهده کنید.

  • جاشمعی سنگ نمک استوانه ست ۳ تایی
  • جاشمعی سنگ نمک مکعبی ست ۳ تایی
  • سنگ نمک چاشمعی یین و یان در دو سایز مختلف
  • سنگ نمک جاشمعی گردی ست ۳ تایی
  • جاشمعی سنگ نمک گوی ست ۳ تایی
  • سنگ نمک جاشمعی صخره ای

تولید سنگ نمک تزیینی

همانطور که می‌دانید مجموعه هالیتو با داشتن ۴ کارگاه تخصصی برش سنگ نمک، بیشترین میزان تولید سنگ نمک را دارد لذا در همین راستا و جهت خرید آسانتر انواع سنگ نمک تزیینی به صورت ماهانه اقدام به برگزاری کمپین های تخفیف نموده است.

این کمپین ها به صورت ماهانه و هر ماه به مدت یک هفته برگزار می‌گردد و در این ۷ روز فروش های تکی با ۴۰ درصد و فروش های عمده با ۶۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

فروش چراغ خواب سنگ نمک در تهران

اگر ساکن شهر تهران باشید می‌توانید همواره از تخفیف های ویژه ما بهره‌مند شوید و با خرید ۳ عدد سنگ نمک گوی، سفارشتان را بدون پرداخت هزینه اضافه در محل تحویل بگیرید.

چراغ خواب سنگ نمک گوی بسیار پرفروش و پرطرفدار است و همه دوست دارند که یک نمونه از آن را در منزل و یا محل کار خود داشته باشند.

برای ثبت سفارش با شماره پایین همین صفحه تماس بگیرید و یا از طریق پیام رسانهای واتس آپ و تلگرام با همین شماره در ارتباط باشید.

جاشمعی سنگ نمک

خرید اینترنتی جاشمعی سنگ نمک

برای خرید اینترنتی جاشمعی های سنگ نمک می‌توانید ابتدا نمونه کارها را با مراجعه به این صفحه مشاهده نمایید. پس از آن سفارش خود را از طریق صفحه خرید اینترنتی ثبت کنید تا جاشمعی سنگ نمک شما ارسال شود.

همچنین می توانید برای مشاهده کارهای بیشتر و ثبت سفارش با شماره پایین همین صفحه نیز تماس بگیرید.

جاشمعی سنگ نمک

سنگ نمک را از کجا بخریم

اگر قصد خرید عمده سنگ نمک تزیینی در انواع مدل های مختلف چراغ خواب سنگ نمک، جاشمعی سنگ نمک، آویز سنگ نمک را دارید بهترین انتخاب برای شما مجموعه سنگ نمک هالیتو است.

مهمترین دلیل این انتخاب این است که شما محصولات را با قیمت بسیار مناسب دریافت خواهید کرد و تمامی سفارشات هر کدام دارای یک بسته بندی جداگانه می‌باشند.

جاشمعی سنگ نمک

تمام سفارشات علاوه بر بسته بندی جداگانه، در یک بسته بندی مادر نیز قرار می‌گیرد که باعث می‌شود محصولات کاملا سالم به مقصد برسد.

همچنین شما می‌توانید چراغ خوابهای سنگ نمک را در همین بسته بندی ها به مشتریان خود تحویل دهید که قطعا آنها نیز از این موضوع استقبال خواهند نمود و شما فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد.

جاشمعی سنگ نمک

خرید جاشمعی سنگ نمک برای آرامش بیشتر

در مورد صنایع دستی و وسایلی که از طبیعت گرفته شده، تولید با توجه به محدودیت‌هایی صورت می‌گیرد. ولی ظرافت کار و اصالت آن به قدری بیننده را مجذوب می‌کند که با خرید آن احساس خوبی حاکی از خرید قطعه‌ای از طبیعت به خرد منتقل می‌شود.

ما همواره به کسانی که خواستار آرامش بیشتر در زندگی خود هستند خرید جاشمعی سنگ نمک را توصیه می‌کنیم چرا که ترکیب نور شمع و بوی شمع با سنگ نمک حس فوق العادی را نصیب شما می‌کند.

جاشمعی سنگ نمک

شمع راز خوشحالی دانمارکی ها

کشور دانمارک هر ساله به عنوان شادترین کشور دنیا انتخاب می‌شود. پس از تحقیقات فراوان مشخص شد فرهنگ هوگه راز شادی دانمارکی هاست. بر اساس این فرهنگ، دانمارکی ها به مقدار زیاد از شمع در زندگی خود استفاده می‌کنند و تا حد ممکن از سرعت کارها در زندگی خود می‌کاهند.

کاهش سرعت زندگی و تعمق بیشتر سبب گردیده آرامش بیشتری نسبت به سایر کشورها داشته باشند.

جاشمعی سنگ نمک

از همین امروز مقدار زیادی شمع تهیه کنید و برای آرامش بیشتر آن را وارد زندگیتان کنید. حتما از جاشمعی سنگ نمک برای شمع‌تان استفاده کنید تا از خواص بی نظیر این ماده کاملا طبیعی بهره مند شوید.

جاشمعی سنگ نمک پس از قرار گرفتن در برابر حرارت شمع از خود یون منفی متصاعد می‌کند و استرس را از فضای اطراف شما دور می‌کند.

یادداشت

ترکیب جاشمعی سنگ نمک و شمع آرامش زیادی را نصیب شما می کند

این مسئله برای افرادی که به غار های نمکی و یا معادن سنگ نمک رفته‌اند قابل لمس‌تر می‌باشد؛ زیرا ایشان گوشه‌ای از طبیعت ناب را در دل کوه دیده‌اند که حس آن فراتر از یک تجربه عادی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید