خرید سنگ نمک جاشمعی طرح دار

سنگ نمک جاشمعی

خرید سنگ نمک جاشمعی طرح دار به آسانی از طریق مجموعه سنگ نمک هالیتو امکان پذیر است. تمامی مشتریان می‌توانند راحت تر از قبل تنها با یک تلفن سفارش سنگ نمک جاشمعی خود را دریافت کنند.

مجموعه سنگ نمک هالیتو انواع سنگ نمک جاشمعی را با طرح های متنوع روانه بازار کرده است.

روزانه جاشمعی های طرح‌دار ما در سراسر کشور علی الخصوص تهران و کرج به فروش می‌رسد.

سنگ نمک جاشمعی

سنگ نمک جاشمعی را از کجا تهیه کنیم؟

تمامی مشتریان از سراسر کشور  می‌توانند سنگ نمک جاشمعی خود را به طور مستقیم از مجموعه سنگ نمک هالیتو تهیه کنند.

امکان تغییر طرح بر روی جاشمعی‌ها بر اساس نظر مشتری نیز وجود دارد.

سنگ نمک جاشمعی

از زمان‌های قدیم در یونان باستان، از سنگ نمک به عنوان یک جسم با خواص دارویی بسیار یاد می‌شده است. چه خوردن سنگ نمک و چه استفاده از آن به عنوان یک شی تزیینی سبب درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

یادداشت

خواص روانشناختی سنگ نمک بر روح و جسم فرد تاثیر بسیار زیادی دارد

سنگ نمک جاشمعی
می‌دانید که تمامی سنگ نمک استخراجی از معادن، برای تولید نمک خوراکی صرف نشده و بخش اعظم آن به صنعت راه پیدا می‌کند. البته به دلیل خواص و فوایدی که سنگ نمک دارد، استفاده از آن در موارد دیگری هم صورت می‌گیرد که در ادامه یکی از پرکاربرد ترین آن ها توضیح داده خواهد شد.

ساخت سنگ نمک جاشمعی

همانطور که گفته شد، سنگ نمک پس از استخراج از معادن، قسمتی از آن به کارخانه‌های تولید نمک راه یافته و برخی دیگر در کارخانجات صنعتی به کار گرفته می شوند. در هر دوحالت، هنگامی که سنگ نمک توسط کارخانه‌ها سرند می‌شود و قطعات تفکیک می‌گردد، قطعات سنگ نمک که دارای شکل زیبایی هستند از بقیه سنگ نمک‌ها جدا شده و از آن‌ها استفاده‌های دیگری خواهد شد.
سنگ نمک های زیبا که در اندازه‌های مختلف وجود دارند، تراش خورده و آن‌ها را بر روی پایه قرار می‌دهند. دل سنگ نمک را به کمک دستگاه های مخصوص حفر کرده و تا حدی در دل سنگ نمک فرو می‌روند که بتوان شمع های کوچک وارمر را در آن قرار داد.

سنگ نمک جاشمعیچه سنگ نمکهایی برای ساخت جاشمعی مناسب است؟

برخی از کارخانه‌های تولیدی، سنگ نمک را به صورت طبیعی حفظ کرده و برخی آن را وارد مرحله پرداخت می‌کنند. بر اساس میزان سختی سنگ نمک که با درصد خلوص سنگ نمک مرتبط می‌باشد، برخی از سنگ نمک های آماده شده برای ساخت جاشمعی سنگ نمک، ممکن است بشکند و یا ترک بخورد.
می‌توان در حالت کلی بیان کرد که ساخت جاشمعی سنگ نمک چندان سخت نمی‌باشد، اما اگر سنگ نمک خوب و قلق‌های مخصوص تولید جاشمعی و یا چراغ سنک نمک رعایت شود، حتی خود شما هم می توانید با وسایل و لوازم ابتدایی و در دست داشتن یک سنگ نمک زیبا و رنگی، جاشمعی مورد نظر خود را تهیه کنید.

فواید جاشمعی سنگ نمک چیست؟

شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که چرا استفاده از جاشمعی و چراغ سنگ نمک در منزل و یا محل کار توصیه شود؟ آیا می‌توان گفت که فواید سنگ نمک تزیینی، بیشتر از خواص آن در هنگام استفاده خوراکی خواهد بود؟

علم ثابت کرده که سنگ نمک، دارای ارتعاشاتی می‌باشد که این ارتعاشات همراه با یون منفی بوده است. همانطور که می‌دانید، یون مثبت کسالت آور و یون منفی، سرحالی و شادابی را سبب می‌شود.
یون منفی آزاد شده از سنگ نمک که به صورت جسم تزیینی، جاشمعی و یا چراغ خواب در محل مورد نظرتان قرار گرفته است، باعث می شود تا یون های مثبت در فضا از بین رفته و خنثی شوند.

سنگ نمک جاشمعی
جالب توجه است که افراد با قرار دادن جاشمعی سنگ نمک در منزل و یا محل کار خود، می‌توانند میزان نمکی که بدن نیاز دارد را تا حدودی از طریق پوست تامین کنند.

محل کار، دفتر کار، کنار تلویزیون، محل خواب و یا مطالعه و یا حتی کنار میز ناهارخوری مکان‌های مناسب قرار گیری سنگ نمک جاشمعی است. سنگ نمک به دلیل جنس و خواص درونی خود گرو خاک محیط را نیز به خود جذب می‌کند که همین امر به پاکسازی هوای محیط کمک زیادی می‌کند.

استفاده از شمع و جاشمعی در فرهنگ کشور دانمارک

کشور دانمارک یکی از شادترین کشورهای دنیاست. یکی از رموز شادی مردم دانمارک استفاده بسیار زیاد شمع در زندگی مردم این کشور است. بوی شمع و حس و حالی که ایجاد می‌کند در حفظ آرامش فرد بسیار مهم است. ترکیب شمع و جاشمعی سنگ نمک اثر فوق العاده ای در روح و روان شخص می‌گذراد و آرامش زیادی را به همراه می‌آورد.

سنگ نمک جاشمعی

خرید اینترنتی سنگ نمک جاشمعی

حال که با فواید سنگ نمک آشنا شدید و اطلاعات کلی در خصوص استفاده سنگ نمک به دست آوردید، می توانید از طریق سایت بازار خرید و فروش سنگ نمک ایران که سفارش ساخت جاشمعی سنگ نمک را دریافت می کند، محصول مورد نظر خود را با هر رنگ و طرحی به صورا اینترنتی سفارش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید