خرید اینترنتی آباژور سنگ نمک

خرید اینترنتی سنگ نمک تزیینی

خرید اینترنتی آباژور سنگ نمک، سنگ نمک گوی، سنگ نمک مکعبی، سنگ نمک وان یکاد، سنگ نمک چراغدار، فروش تک و عمده سنگ نمک تزیینی، ارسال به سراسر کشور.

اثرات درمانی سنگ نمک

سنگ نمک ماده‌ای طبیعی است که خداوند در طبیعت قرار داده و انسان از هزاران سال پیش متوجه مزیت های این کانی پر خاصیت شده است.

از زمانی که پزشکی یونانی متوجه شد کارگران معادن نمک کمتر از سایرین دچار مشکلات تنفسی می‌شوند، توجه به این ماده طبیعی بیش از پیش افزایش پیدا کرد.

از صد سال پیش به این طرف و خصوصا در پنجاه سال اخیر طی تحقیقات انجام شده مشخص گردید قرار دادن سنگ نمک در معرض نور آفتاب یا منبعی که سبب روشن شدن سنگ نمک شود سبب انتشار خواص سنگ نمک می‌گردد که همین باعث به وجود آمدن صنعت تهیه و ساخت سنگ نمک های تزیینی در اشکال مختلف گردیده است.

خرید اینترنتی آباژور سنگ نمک

استفاده از سنگ نمک خام و سنگ نمک تزیینی در منزل یکی از راه های عالی برای بهبود کیفیت هوا در خانه یا محل کار شما است و می‌تواند به تسکین بیماری های تنفسی مانند آسم، اگزما و سایر بیماری های پوستی، اختلالات خواب، استرس، افسردگی و سایر اختلالات خلقی، بیماری های گوارشی، بی حالی و خستگی، احتقان، ضربان قلب نامنظم و ضعف سیستم ایمنی کمک کند.

از همه مهمتر اینکه برای راحتی استفاده از سنگ نمک و تسهیل به دسترسی آن، این سنگ نمک ها در اشکال بسیار زیبا برش خورده و در دسترس همگان قرار گرفته است.

سنگ نمک از معدن به صورت عمده بارگیری می‌شود و به همین جهت امکان تک فروشی و خرده فروشی این محصولات وجود ندارد لذا باید این سنگ نمک ها به شکل زیبایی برش خورده و آماده شود و به این طریق کاربردی تر نیز خواهد بود.

خرید اینترنتی آباژور سنگ نمک

یادداشت

به خاطر داشته باشید سنگ نمک برای پراکندن یون منفی حتما به یک منبع تغذیه گرمایی و نوری نیاز دارد

جهت اقدام برای خرید سنگ نمک باید بگوییم که مجموعه هالیتو با در دست داشتن معادن سنگ نمک گرمسار در ایران تکه های سنگ نمک طبیعی را به کارگاه های سنگ نمک روانه می‌کند و هر کارگاه بسته به سلیقه و توان خود از آن بهره می‌برد.

فروش چراغ خواب سنگ نمک در تهران

ممکن است فکر کنید استفاده از چراغ خواب تهیه شده از این سنگ های نمکی در خواب با ایجاد روشنایی تولید هورمون خواب یعنی ملاتونین را به تاخیر می‌اندازد اما باید بگوییم که این چراغ خواب یک نور بسیار ملایم و صورتی رنگی را در فضا منتشر می‌کند و با ایجاد آرامش در شما می‌تواند موجب زودتر به خواب رفتن شما گردد.

مجموعه هالیتو انواع طرح های مختلف سنگ های نمک را تولید و به بازار عرضه کرده است که می‌توانید برای تهیه آن ها می‌توانید مستقیما ا سایت مجموعه سنگ نمک هالیتو محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

خرید اینترنتی آباژور سنگ نمک

لازم به ذکر است اگر قصد خرید عمده محصولات ما را داشته باشید از تخفیف ویژه برخوردار خواهید شد همچنین تهرانی ها با خرید بیشتر از سیصد هزار تومان می‌توانند از ارسال رایگان محصول بهره مند گردند.

باید بگوییم که چراغ خواب سنگ نمک را می‌توان در هر جای خانه بکار برد تا از مزایای آن استفاده کرد و نمی‌توان استفاده از آن را فقط محدود به اتاق خواب دانست.

استفاده از چراغ خواب سنگ نمک در اتاق نشیمن سبب می‌شود وجود یک چراغ خواب نمکی در اتاق نشیمن سبب خواهد شد اطراف این چراغ میزان گرد و غبار زیادی جمع شود و دلیل این امر هم جذب گرد و غبار توسط بار منفی تولید شده توسط چراغ خواب سنگ نمک بوده است.

خرید اینترنتی آباژور سنگ نمک

همچنین می‌توانید علاوه بر نشیمن و اتاق خواب یک گوشه از منزل را انتخاب کنید و چراغ خواب سنگ نمک را در آن قرار دهید که در تماس با نور خورشید نیز باشد سبب می‌شود انرژی سنگ نمک دو برابر شده و یک فضای مدیتیشن کوچک داشته باشید.

تولید سنگ نمک تزیینی

برای استفاده از مزایای سنگ نمک بر روی سلامت در دنیا کارهای مختلفی روی سنگ نمک خام صورت می‌گیرد تا به صورت یک سنگ نمک تزیینی در بیاید در ادامه به انواع سنگ نمک تزیینی و کاربردهای آن اشاره خواهیم کرد.

تکه های کوچک سنگ نمک با داشتن کریستال های زیبا در داخل خود در بازار وجود دارد که این کریستال های زیبا را می توانید در زمان حمام کردن نمک را به وان اضافه کنید.

خرید اینترنتی آباژور سنگ نمک

در ترکیب این کریستال ها عطر وانیل و رایحه یالانگ یالانگ (گیاه گرمسیری کانانگا گل های معطری تولید می کند که از آن در عطرسازی استفاده می شود به عطر حاصل از گل های کانانگا، یالانگ یالانگ گفته می‌شود) وجود دارد که می‌توانید بعد از یک روز کاری پر دغدغه از یک حمام معطر به همراه وانی پر از کریستال های زیبای سنگ نمک لذت ببرید، ضمن اینکه سنگ های نمک به سم زدایی بدنتان می‌پردازد.

در مرکز تولید سنگ نمک هالیتو ما وسایل مختلفی را از سنگ نمک تولید و عرضه می‌کنیم که از جمله آنها سنگ نمک گریل یا همان سنگ نمک پخت و پز است که یک تجربه عالی برای افرادی است که به دنبال سلامتی و خوردن غذاهای رژیمی هستند.

سنگ نمک های صفحه ای خصوصا برای پخت غذاهای دریای بسیار عالی عمل می‌کند و به دلیل پوست نازک موجودات دریایی به راحتی بر روی سنگ نمک آشپزی طبخ می‌شوند.

خرید اینترنتی آباژور سنگ نمک

همچنین جاشمعی های سنگ نمکی نیز بسیار زیبا و چشم نواز هستند و یک نمونه بسیار زیبا از سنگ نمک تزئینی می‌باشند.

وقتی شمع موجود در جاشمعی را روشن می‌کنید یک نور زیبا و درخشش دل انگیزی ساطع می‌شود و خود روشن شدن شمع به انتشار یون‌های منفی سنگ نمک کمک می‌کند که به پاکسازی بارهای مثبت حاصل از وسایل الکتریکی در محیط کمک خواهد نمود.

خرید اینترنتی آباژور سنگ نمک

کاسه سنگ نمک

کاسه های نمکی پر زرق و برق و زیبا که می توانید برای خوردن غذا نیز از آن استفاده کنید این کاسه ها با دقت بسیار فراوان در مجموعه هالیتو تهیه می‌شوند و اگر عادت به خوردن غذای بدون نمک دارید می‌توانید خورشت را در این کاسه سرو کنید خواهید دید که کاسه سنگ نمک به میزان لازم نمک طبیعی را به غذای شما اضافه می‌کند.

تجربه خوردن غذا در ظروف نمکی هالیتو خاطره ای فراموش نشدنی برای مشتریان یا مهمانان شما خواهد بود.

خرید اینترنتی آباژور سنگ نمک

 آباژور سنگ نمک

آباژورهای سنگ نمک چند دسته مختلف هستند که معروفترین آنها سنگ نمک وان یکاد و سنگ نمک چشم زخم است این نوع سنگ نمک ها معمولا با برچسبهایی که روی آن چسبانده می‌شود شناخته می‌شوند اما قسمی دیگر از آباژورهای سنگ نمک نیز وجود دارند که دارای اشکال هندسی می‌باشند و علاوه بر قابلیت آباژور بودن و داشتن خواص سنگ نمک، اشیایی دکوراسیونی نیز محسوب می‌گردند لذا داشتن آباژورهای سنگ نمک با اشکال بسیار خاص در هر محیطی سبب زیبایی آن فضا خواهد شد.

مجموعه هالیتو سفارشات تکی و اختصاصی برای حک کردن لوگوی مجموعه خود بر روی آباژور سنگ نمک های خاص را دارد.

خرید اینترنتی آباژور سنگ نمک

فروش عمده سنگ نمک تزئینی

اگر قصد دارید انواع سنگ نمک تزئینی را در نقاط مختلف کشور به فروش برسانید می‌توانید انواع سنگ نمک تزئینی مزین به و ان یکاد، اشعار پارسی، تصاویر مشاهیر و بزرگان ایران زمین، تصاویر امکان زیارتی، انواع جا شمعی با طرح یلدا، ترمه و قلب را از ما مجموعه هالیتو تهیه کنید.

سنگ نمک تراش خورده

بعد از استخراج سنگ نمک از معادن نمک، سنگ نمک های صخره ای استخراج می‌شود و قرار دادن این تکه های سنگ نمکی به همین شکل بدون هیچگونه انجام تراشی روی آن در محیط منزل و اداره خالی از لطف نیست اما زمانی که این سنگ نمک  تراش داده می‌شود و یک شمع یا لامپ بعنوان منبع نوری و گرمای در آن قرار می‌گیرد هم سنگ زیباتر بنظر می‌رسد و هم وجود این منبع نوری به انتشار یون های منفی از سنگ نمک به محیط اطراف کمک می‌کند بنابراین سنگ نمک تراش خورده پتانسیل بالاتری برای تصفیه هوای محیط دارد و تاثیر گذارتر است و منجر به بهبود خلق و خوی افراد نیز می‌شود.

خرید اینترنتی سنگ نمک تزیینی

مرکز فروش سنگ نمک تزیینی

از آنجائیکه در برخی شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج ، اصفهان و مشهد با توجه بالا بودن آلودگی هوا تقاضا برای انواع سنگ نمک تزیینی بیشتر است لذا مجموعه هالیتو اقدام به اعطای نمایندگی و مرکز فروش سنگ نمک تزیینی در این شهرها می‌نماید به همین منظور اگر قصد داشتن نمایندگی سنگ نمک تزیینی در این شهرها دارید با ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی سنگ نمک تزیینی

خرید اینترنتی سنگ نمک تزیینی

برای خرید اینترنتی و سفارش محصولات سنگ نمک درمانی هالیتو از طریق لینک زیر اقدام کنید و از پایین همان صفحه محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

تمامی سفارشات حداکثر ۴۸ ساعته ارسال می‌شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید