خرید سنگ نمک صنعتی ارزان

خرید سنگ نمک صنعتی

خرید سنگ نمک صنعتی به صورت مستقیم از معدن امکان پذیر است. برای خرید مستقیم این محصول از معدن با ما در ارتباط باشید. به دلیل اینکه خرید شما مستقیما از معدن گرمسار صورت می‌پذیرد قیمتها کاملا مناسب و ارزان می‌باشد.

خرید سنگ نمک صنعتی

کاربردهای سنگ نمک صنعتی کجاست؟

از کاربردهای سنگ نمک صنعتی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد

  • صنعت نساجی
  • نمک جاده
  • صنعت چرم سازی و دباغی
  • سنگ نمک دیگ بخار و بویلر
  • سنگ نمک احیای رزین
  • سنگ نمک تصفیه آب
  • نمک صنایع شوینده
  • نمک شرکت نفت و حفاری

خرید سنگ نمک صنعتی

سایت بازار خرید و فروش سنگ نمک ایران

سایت بازار خرید و فروش سنگ نمک ایران  پلی ارتباطی میان تولید کننده و مصرف کننده نهایی و بدون واسطه است. سنگ نمک از بزرگترین معادن شهر گرمسار به صورت مستقیم به دست خریدار نهایی می‌رسد.

این امر علاوه بر سهولت خرید و فروش سنگ نمک، در قیمت نهایی آن نیز تاثیر مستقیم دارد به طوری که قیمتهای این مجموعه همواره قیمت کف بازار می باشد.

خرید سنگ نمک صنعتی از سایت بازار سنگ نمک ایران امری کاملا به صرفه است.

خرید سنگ نمک صنعتی

 

سنگ نمک صنعتی چیست؟

همه سنگ نمک‌های موجود در بازار فارغ از اینکه چه استفاده ای از آن می شود از معدن سنگ نمک استخراج می‌شود. پس از استخراج سنگ نمک، آن دسته از سنگ نمکهایی که خلوص بین ۹۸٫۸ تا ۹۹٫۲ درصد را داشته باشند به عنوان سنگ نمک ممتاز شناخته می شوند.

خرید سنگ نمک صنعتی

در عکس بالا نمونه ای از سنگ نمک ممتاز با خلوص  ۹۹٫۲ درصد را می‌بینید.

سنگ نمک ممتاز علاوه بر مصرف خوراکی به دلیل نداشتن کلسیم جهت احیای رزین و تصفیه منابع آب و سختی‌گیری آب و دیگهای بخار و بویلر نیز کاربرد فراوان دارد.

پس از استخراج و تعیین میزان خلوص سنگ نمک، سنگ‌های با خلوص کمتر از ۹۸ درصد به سمت مصرف صنعتی هدایت می‌گردد. پس از ورود سنگ نمک به حوزه صنعتی بر اساس نیاز صنایع مختلف به دانه‌بندی های متفاوتی تقسیم می‌شود که از یک میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر متفاوت است.

نمک شکری، نمک پودری، نمک شیلاتی، نمک صدفی و… از قبیل دانه‌بندی های سنگ نمک صنعتی هستند که هر کدام استفاده جداگانه‌ای دارند. به طور مثال نمک شکری در صنایع حفاری شرکت نفت و یا نمک شیلاتی در صنعت شیلات و دباغی و یا به عنوان نمک ظرفشویی استفاده می‌گردد.

خرید سنگ نمک صنعتی

 

استفاده از سنگ نمک صنعتی در دامداری ها

همانطور که گفته شد سنگ نمک با خلوص پایینتر از ۹۸ درصد صنعتی محسوب شده و روانه صنعت می‌گردد. اما همین سنگ نمک که برای انسان مناسب نیست برای دام کاملا مناسب است. از سنگ نمک در دامداری‌ها و گاوداری‌ها به وفور استفاده می‌شود.

نمک و سنگ نمک جزء جدایی ناپذیر غذای دام می‌باشد لذا سنگ نمک دام بسیار پرمصرف است. دامداری‌ها و دامپروری‌ها می‌توانند از طریق همین سایت سنگ نمک دامی را با قیمت بسیار مناسب سفارش دهند.

خرید سنگ نمک صنعتی

خرید سنگ نمک صنعتی در تهران

تمامی کارخانه‌ها، ساختمانهای دارای موتورخانه و مجموعه‌های صنعتی، مشتریان سنگ نمک صنعتی هستند. فروش سنگ نمک صنعتی در تهران، اکثرا جهت سختی‌ گیری و احیای رزین صورت می‌گیرد. مجموعه ما به دلیل نزدیکی به شهر تهران تمامی سفارشات را در اسرع وقت ارسال می‌نماید.

قیمت مناسب سنگ نمک سختی گیری سبب گردیده مشتریان زیادی روزانه جهت خرید محصول با ما در تماس باشند.

خرید سنگ نمک صنعتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید