خرید سنگ نمک آبی اصل

سنگ نمک آبی اصل

خرید سنگ نمک آبی اصل گرمسار، سنگ نمک کاملا نایاب و مخصوص بازارهای صادراتی و بین المللی، بیشترین میزان موجودی در ایران، امکان تحویل سفارش در کشور مقصد.

سنگ نمک آبی را از کجا بخریم

اگر شما به بازار مراجعه کنید انواع سنگ نمک را می‌توانید مشاهده کنید که برخی تزیینی، برخی دیگر صنعتی و مواردی هم برای مصارف خوراکی به فروش می‌رسد.

ولی به احتمال بسیار زیاد نتوانید سنگ نمک آبی را در بازار به راحتی پیدا کنید چرا که این سنگ نمک حتی در معادن نیز به سختی یافت می‌شود و افرادی که قصد خرید عمده این محصول را دارند به تکاپوی بسیار زیادی باید بیفتند تا بتوانند مقداری از آن را خریداری نمایند.

یادداشت

سنگ نمک آبی اصل به سختی پیدا می‌شود و قیمت بالایی دارد

علت اصلی وجود چنین موردی برای خرید سنگ نمک آبی به کمیاب بودن این ماده معدنی بر می‌گردد و به همین جهت پیدا شدن سنگ نمک آبی اصل بسیار سخت و مشکل است.

سنگ نمک آبی اصل

خواص سنگ نمک آبی چیست

در بخش قبلی گفته شد که سنگ نمک آبی موجود بودن و پیدا شدن آن با چه دشواری هایی همراه است و مانند رگه های طلا و به ندرت یافت می‌گردد اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم ممکن است صدها هزار تن سنگ نمک برداشت شود و حتی ۱۰ کیلوگرم هم سنگ نمک آبی یافت نشود.

یادداشت

این ماده طبیعی گرانبها چه خاصیتی دارد که افراد زیادی به دنیال تهیه آن هستند؟!

طبق مطالعات انجام شده بر روی سنگ نمک آبی، دانشمندان متوجه شده‌اند این کانی با ارزش به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار زیادی پتاسیم تاثیر بسیار شگرفی بر روی روح و روان شخص مصرف کننده دارد و افسردگی ها و نگرانی های شخص را بر طرف می‌کند.

سنگ نمک آبی اصل

داشتن چنین خاصیتی برای یک ماده معدنی طبیعتا آن را به یک کانی بسیار پر ارزش تبدیل می‌کند و اخیرا اعلام شده که سنگ نمک آبی تاثبر مثبتی بر عملکرد قلب نیز دارد و همه اینها خواص بینظیر این سنگ نمک نایاب است.

جدای مواردی که در بالا گفته شد نمک آبی به عنوان یک آپشن در تمام رستورانهای فوق لوکس اروپایی و سایر کشورها مطرح است و اگر رستورانی نمک آبی را سر میز غذا نداشته باشد نمی‌توان آن را گرید بالا به حساب آورد.

سنگ نمک آبی اصل

خرید سنگ نمک آبی

علی رغم تمام توضیحات داده شده در خصوص خواص شگفت انگیز سنگ نمک آبی باید به شما تاکید کنیم هیچگاه سنگ نمک آبی را از هر جایی تهیه نکنید.

تشخیص سنگ نمک آبی اصل از تقلبی بسیار مشکل است و اگر در این زمینه یک متخصص باشید توان تمیز دادن آنها را خواهید داشت.

برای روشنتر شدن موضوع به تصویر پایین نگاه کنید!

سنگ نمک آبی اصل

این تصویر را یکی از مشتریان برای من فرستاد و اذعان داشت که با قیمت بسیار مناسبی سنگ نمک آبی مش شده را تهیه کرده است اما پس از مشاهده تصویر من متوجه تقلبی بودن آن شدم و آن هم به دلیل سالها فعالیت در زمینه سنگ نمک آبی است.

یادداشت

جالب است بدانید نمک صورتی خریداری شده توسط ایشان نیز تقلبی است و از تراکم رنگ آن به راحتی قابل حدس زدن است

برای اینکه به شما نشان بدهم چرا این نمک خریداری شده تقلبی است تصویر پایین را ببینید!

سنگ نمک آبی اصل

این تصویر سنگ نمک آبی مش شده اصلی است و همانطور که می‌بینید کلیت نمک پس از خرد شدن به رنگ سفید گرایش پیدا کرده و نقطه های آبی رنگ درون برخی کریستالها وجود دارد! این اولین روش تشخیص نمک آبی اصلی از تقلبی است.

در ادامه موارد دیگری برای توان شناسایی سنگ نمک آبی اصل از تقلبی بیان شده است که مطالعه آنها اطلاعات شما را بسیار بیشتر از قبل خواهد کرد.

روش تشخیص سنگ نمک آبی اصل

به دلیل نادر و کمیاب بودن سنگ نمک آبی مثل همیشه افراد سودجو در این زمینه نیز به فریبکاری روی آورده‌اند که به جهت اطمینان خاطر مشتریان عزیز روش تشخیص نمک آبی اصل از تقلبی را توضیح می‌دهیم.

سنگ نمک آبی اصل دارای مشخصاتی است به موارد ذیل دقت کنید:

  1. کریستال های سنگ نمک آبی باید دارای رگه های آبی داخل خود باشند
  2. اگر سنگ نمک آبی را خرد کنید و یا اصطلاحا به مش تبدیل کنید دانه های ریز همگی سفید بوده و هیچ دانه آبی رنگی وجود نخواهد داشت بلکه نقطه های آبی رنگ را مشاهده خواهید کرد.
  3. سنگ نمک آبی به طور کامل آبی نیست و رگه هایی از رنگ آبی درون برخی سنگها وجود دارد و شکست نور سبب آبی دیده شدن سنگها می‌شود
  4. در یک کیلو سنگ نمک آبی با بالاترین درجه خلوص حداکثر ۱۰ تا ۱۲ درصد کریستال دارای رگه های آبی وجود دارد لذا هیچگاه یک کیلو سنگ نمک آبی کاملا آبی نیست.

سنگ نمک آبی اصل

قیمت سنگ نمک آبی

سنگ نمک آبی در بازارهای بین المللی با قیمتهای بسیار بالایی به فروش می‌رسد که همانطور که گفته شد نایاب بودن و از سویی خواص درمانی فوق العاده سنگ نمک آبی علت اصلی این موضوع است.

سنگ نمک آبی اصل گرمسار در بازار خرده فروشی کیلویی ۳۵۰ یورو معامله می‌شود و در بازار عمده فروشی حدود ۲۴۰ یورو به ازای هر کیلو قیمت دارد.

سنگ نمک آبی اصل

صادرات نمک آبی گرمسار

اگر شما خواننده این مطلب خریدار سنگ نمک آبی هستید خرید شما به هر میزان که باشد ما آن را برای شما ارسال خواهیم کرد.

اما اگر سنگ نمک آبی را جهت بازارهای صادراتی مد نظر دارید باز هم جای هیچگونه نگرانی نیست چرا که ما محصول مورد نظر را به صورت FOB  و یا تحویل در مقصد CIF به شما تحویل می‌دهیم.

سنگ نمک آبی اصل

برای اطلاعات بیشتر در خصوص صادرات سنگ نمک آبی با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید