خرید و فروش سنگ نمک آبی

فروش سنگ نمک آبی

خرید سنگ نمک آبی گرمسار ویژه صادرات، تحویل در بسته بندی های ۱۵ کیلویی، جنس کاملا خالص با ارائه برگه آنالیز، سنگ نمک آبی جهت عرضه و ارسال موجود است.

معرفی سنگ نمک آبی

یکی از مواد بسیار مهم برای بدن انسان که با میزان شادابی، استرس و عصبانیت رابطه مستقیم دارد پتاسیم می‌باشد که کمبود آن می‌تواند باعث افسردگی، استرس و عصبانیت فرد گردد لذا همواره این ماده مغذی باید به میزان کافی به بدن برسد.

یکی از منابع غنی و کاملا طبیعی پتاسیم سنگ نمک آبی می‌باشد که در بسیاری از کشورهای اروپایی به عنوان طعم دهنده غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش سنگ نمک آبی

متاسفانه علی رغم اینکه ایران تنها دارنده سنگ نمک آبی در جهان است اما این هدیه خداوندی در کشورمان ناشناخته می‌باشد و مشتری اصلی این نوع نمک کشورهای اروپایی هستند و به همین جهت تقریبا تمامی موارد استحصال شده نمک آبی صادر می‌شود.

منشا سنگ نمک آبی از کجا بوده است

درباره اینکه منشا نمک آبی کجا بوده به طور دقیق نمی‌توان صحبت کرد اما مطالعات زمین شناسی نشان داده حدودا بیش از ۱۸۰ میلیون سال قبل تمام منطقه کنونی سمنان و گرمسار و شاید تمام ایران، یک اقیانوس بسیار بزرگ بوده است.

در طی میلیون ها سال گذشته تا دوره کنونی و عصر حاضر، که این اقیانوسها خشک شده و انسان بر روی زمین ساکن شده است رفته رفته معادن زیادی به وجود امده است.

فروش سنگ نمک آبی

از جمله این معادن معادن نمک هستند که سنگ نمک را درون خود جای داده‌اند و یکی از انواع نمکی که در شهر گرمسار استخراج شده سنگ نمک آبی است.

جالب است بدانید تاکنون سنگ نمک آبی در هیچ نقطه از جهان مشاهده نشده و این یکی از شگفتی های معادن سنگ نمک گرمسار است که این سنگ نمک فقط در این منطقه یافت می‌شود.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]این مطلب را نیز ببینید سنگ نمک آبی گرمسار[/box]

به همین دلیل منشا این نمک را در ایران و شهر گرمسار دانسته‌اند و در بازارهای بین المللی نیز به همین علت به نمک آبی ایرانی معروف شده است.

چرا سنگ نمک آبی پرطرفدار است

درباره سنگ نمک آبی شاید اولین چیزی که جلب توجه می‌کند رنگ آبی زیبا و خوش رنگ آن است که چشم را متوجه خود می‌نماید اما پس از دیدن رنگ اعجاب انگیز آن که از شگفتی های طبیعت است باید به خواص سنگ نمک آبی توجه داشته باشیم.

نمک آبی معمولا پس از آماده شدن غذا و هنگام سرو شدن بر روی غذا پاشیده می‌شود تا طعم بسیار بینظیری را به وعده غذایی ما بدهد به همین علت در اکثر رستورانهای اروپا به عنوان آپشن در منوها قرار می‌گیرد.

فروش سنگ نمک آبی

نمک آبی علاوه بر طعم لذیذی که به خوراک‌های دریایی می‌دهد سبب می‌شود فرد آرامش بسیار زیادی پس از صرف غذا پیدا کند و همین امر موجب استفاده بیش از پیش از این نمک شده است.

خرید سنگ نمک آبی

برای خرید سنگ نمک آبی شما باید به تامین کننده اصلی این سنگ نمک متصل باشید تا همیشه بتوانید آن را در اختیار داشته باشید.

علاوه بر سنگ نمک آبی گرمسار، نمکی به عنوان نمک آبی سمنان نیز وجود دارد که قیمت به مراتب پایین تری از نمک آبی گرمسار دارد و خیلی از افراد نا آگاهانه اقدام به خرید آن می‌نمایند.

قبل از خرید نمک آبی می‌توانید از کازشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید تا برای فروش محصول خود با مشکل مواجه نشوید.

فروش سنگ نمک آبی

فروش سنگ نمک آبی

فروش سنگ نمک آبی در بسته های ۱۵ کیلویی و به صورت پالتی به مشتریان تحویل می‌شود و در خصوص حمل و ارسال محصول به خارج از کشور مجوزات لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اینکه شما سنگ نمک آبی را برای کدام کشور بخواهید متفاوت است و حتما قبل از اقدام باید هماهنگی لازم صورت پذیرد.

فروش سنگ نمک آبی

نمونه های تقلبی سنگ نمک آبی

نمک آبی ایران یا همان persian blue salt یک برند جهانی و شناخته شده است و حتی کشور چین نیز در زمینه کپی این محصول تاکنون اقدامی نکرده است اما متاسفانه تجار پاکستانی در سال های اخیر رو به تبلیغ این محصول آورده‌اند و معدن آن را در پاکستان معرفی کرده‌اند.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]برای آشنایی با انواع سنگ نمک رنگی پیشنهاد می‌شود این صفحه را نیز ببینید[/box]

کشور پاکستان سنگ نمک نارنجی و قرمز را جهت صادرات در اختیار دارد و در کشورمان ایران نیز منابع سنگ نمک رنگی وجود دارد ولی در خصوص سنگ نمک آبی تمامی تجار بین المللی متفق القولند که فقط متعلق به گرمسار ایران است.

فروش سنگ نمک آبی

به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب از سوی رسانه‌های ایر انی، کشور پاکستان پس از جا انداختن سنگ نمک هیمالیا در بازارهای جهانی، این بار قصد ورود به عرصه سنگ نمک آبی را دارد که مجموعه سنگ نمک هالیتو با اطلاع رسانی های به موقع تاکنون در حد توان جلوی این حرکت را گرفته است.

سنگ نمک هالیتو

مجموعه سنگ نمک هالیتو مجموعه ای کاملا تخصصی است که متشکل از افراد خبره در زمینه انواع سنگ نمک، علی الخصوص سنگ نمک آبی می‌باشد.

صادرات سنگ نمک به کشورهای مختلفی چون ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، هند، عراق، پاکستان، روسیه، فرانسه، یوگسلاوی و سایر کشورها سبب شده این مجموعه به صورت کاملا تخصصی در امر صادرات سنگ نمک فعالیت نماید.

فروش سنگ نمک آبی

اگر شما هم قصد صادرات سنگ نمک را دارید قبل از هر گونه اقدام، از مشاوره رایگان مجموعه سنگ نمک هالیتو بهره‌مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید