سنگ نمک تراش خورده فروش اینترنتی

,
سنگ نمک تراش خورده

سنگ نمک تراش خورده فروش اینترنتی٬ گوی سنگ نمک٬ قیمت نمک سنگی مخصوص برش و تولید آباژور سنگ نمک٬ فروش عمده سنگ نمک تزیینی٬ ارسال سفارشات تکی.

خرید سنگ نمک تزیینی

خرید و فروش عمده سنگ نمک تزیینی مستقیم از تولیدی به صورت آنلاین و قابلیت ارسال به سراسر کشور در فروشگاه سنگ نمک هالیتو انجام می‌گیرد.

سنگ نمک تزیینی خاصیت های فروانی دارد از جمله این خاصیت ها می‌توان به کاهش استرس، افزایش آرامش و تولید انرژی مثبت در محیط اشاره کرد.

یادداشت

استفاده از سنگ نمک تزیینی در خانه یا محل کار سبب افزایش تمرکز خواهد شد

سنگ نمک تراش خورده

سنگ نمک دکوری علاوه بر این که برای زیبایی استفاده می‌شود برای دفع انرژی منفی هم کاربرد دارد چرا که سنگ نمک با توجه به خاصیت مولکولی که دارد می‌تواند بین دو حالت جامد بلوری به مایع تغییر شکل و حالت دهد. این تغییر حالت طبیعی که به صورت خودکار اتفاق می افتد باعث ایجاد شارژ الکتریکی شده و انرژی های منفی پیرامون را از ما دور می‌کند شاید تعجب کنید اما حقیقت دارد!

اگر سنگ نمک را در کنار خود قرار دهید ناخود آگاه متوجه آرامش بیشتری می‌شوید. همچنین این نوع سنگ نمک می‌تواند باعث ایجاد یک سیستم دفاعی قدرتمند شود.

سنگ نمک تراش خورده

سنگ نمک تراش خورده چیست؟

سنگ نمک پس از استخراج از معادن اکثرا جهت تولید نمک خوراکی به کارخانه‌های تولید نمک حمل می‌شود و بخش زیادی نیز جهت استفاده از مصارف صنعتی خردایش شده و دانه بندی می‌شود.

در این میان سنگ نمک به دلیل زیبایی ذاتی و اشکال مختلف آن و تنوع رنگ موجود در سنگ نمک، بسیاری از قطعات آن را تراش می‌دهند.

سنگ نمک های تراش خورده پس از تراش خوردن و شکل یافتن به اشکال زیبا تبدیل می‌شوند آباژور سنگ نمک، جاشمعی سنگ نمک از انواع سنگ نمک تراش خورده هستند.

سنگ نمک تراش خورده

تفاوت سنگ نمک تراش خورده و سنگ نمک معمولی

وقتی سنگ نمک به صورت ساده و بدون هیچگونه تراشی در جایی قرار می‌گیرد خاصیت زیادی را نصیب ما نمی‌کند.

اما وقتی سنگ نمک تراش می‌خورد و درون آن منبع نور قرار می‌گیرد یا به عنوان جاشمعی استفاده می‌شود دو اتفاق صورت می‌پذیرد یکی اینکه زیبایی سنگ نمک تراش خورده به زیبایی منزل یا محل کار ما کمک می‌کند و دوم اینکه سنگ نمک به محض قرار گرفتن در مسیر منبع نور و گرما یون منفی از خود منتشر می‌کند و فضای اطراف را از استرس و عصبانیت پاکسازی می‌کند.

سنگ نمک تراش خورده

فروش عمده سنگ نمک تزیینی

سنگ نمک تزیینی محصولی است که افراد زیادی به آن علاقمند می‌باشند و مرکز فروش سنگ نمک هالیتو جایی است که این سنگ نمک های زیبا و جذاب را تولید می‌کند.

برخی از مردم اعتقاد دارند که وجود سنگ نمک تزیینی در محل کار و خانه، خوش یمن است و انرژی های بد را دور می‌کند و حقیقت علمی ثابت شده نیز این موضوع را تصدیق می‌کند چرا که بلور های سنگ نمک در هنگام تابش خورشید، انرژی تولید می‌کنند که فضای اطراف خود را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فروش عمده سنگ نمک تزیینی

در تولیدی سنگ نمک تزیینی هالیتو علاوه بر سنگ های تزیینی، چراغ نمکی و جاشمعی نمکی هم تولید می‌شود که مشتریان خاص خود را دارد.

برای تولید چراغ نمکی از سنگ نمک تزیینی باید حتما آهک و گوگرد آن کاملا پاک گردد و در این فرآیند پاک سازی گوگرد و آهک برای تولید چراغ نمکی؛ بافت نیمه بلوری چراغ های نمکی را هم کاملا مورد شست و شو قرار می‌دهد.

شست و شوی بافت نیمه بلوری سنگ های نمکی، کمک به پرتوافشانی و زیبایی بیشتر سنگ نمک تزیینی می‌کند. در چراغ نمکی با توجه به این که مورد پاکسازی و شست و شو قرار گرفته است تنها در هنگامی که چراغ روشن است، خاصیت های سنگ نمک منتشر می‌شوند.

سنگ نمک تراش خورده

یادداشت

مرکز فروش سنگ نمک تزیینی هالیتو بزرگترین تولید کننده سنگ نمک در ایران است

سنگ نمک تزیینی و کاهش استرس

با توجه به این که ما روزانه در معرض امواج انواع وسایل الکترونیکی قرار میگیریم، پس از مدتی عصبی شدن، کم خوابی و بی خوابی، از دست تمرکز تنها بخشی از آسیب های وارده به سلامتی ما میشود اینجاست که بلورهای درخشان سنگ نمک قادر به از بین بردن یون های منفی و تبدیل آن ها به یون های مثبت اند و این خاصیت باعث کاهش استرس در محیط می‌شود.

علاقمندان به حوزه محیط زیست علاقه زیادی به استفاده از لامپ های سنگ نمکی دارند زیرا سنگ های نمکی باعث کاهش آلودگی می‌شوند چرا که این نوع سنگ ها قادر به جذب آلودگی های محیطی به خود هستند و هوای اطراف را پاکیزه می‌نمایند.

سنگ نمک تراش خورده

یادداشت

استفاده از لامپ های سنگ نمکی علاوه بر کاهش آلودگی هوا، فضای زیبایی در خانه هم ایجاد می کند

در کارگاه تولیدی سنگ نمک تزیینی سنگ نمک ها با ظرافت خاصی طراحی و تراشکاری می‌شوند همچنین با توجه به درخواست مشتری از نوع خاصی از سنگ نمک های رنگی برای زیبایی بهتر استفاده می‌شود.

تزیین سنگ نمک در خانه

اکثر خریداران چراغ خوابهای سنگ نمک برای استفاده در منزل آنها را خریداری می‌نمایند زیرا سنگ نمک تزیینی در محیط خانه خواص و فواید فروانی دارد و برای افزایش سلامتی نیز بسیار مفید است.

معمولا وزن سنگ نمک تزیینی بین ۵ تا ۳۰ کیلو بسته به نوع طراحی آن است و در ورزش های یوگا و علم سبک زندگی قدیمی چینی فنگ شویی، تاکید زیادی برای استفاده از سنگ نمک در محیط منزل و کار شده است و علت این تاکید همان خاصیت از بین بردن انرژی منفی و ایجاد انرژی مثبت در محیط است.

سنگ نمک تراش خورده

صابون سنگ نمک

صابون سنگ نمک از محصولاتی است که بسیار طرفدار دارد و برای از بین بردن لکه های پوستی معمولا استفاده می‌شود و سم زدای قدرتمندی است چرا که از سنگ نمک خالص جدا شده و هیچگونه ناخالصی را درون خود ندارد.

صابون سنگ نمک فقط به صورت عمده عرضه می‌شود برای اطلاع از قیمت عمده این محصول با ما تماس بگیرید.

سنگ نمک تراش خورده

قیمت نمک سنگی برای برش

سنگ نمک تراش خورده

قیمت گوی سنگ نمک

سنگ نمک تراش خورده

فروش چراغ خواب سنگ نمک در تهران

مجموعه ما محصولات سنگ نمک تزیینی خود را به سراسر کشور ارسال می‌نماید. به دلیل تقاضای زیاد سنگ نمک تراش خورده تزیینی در شهر تهران تمامی کارها به صورت ویژه با قیمت مناسب و در سریع‌ترین زمان ارسال می‌گردد.

یادداشت

برای فروش سنگ نمک تزیینی در تهران اگر مایل به خرید عمده باشید تخفیف ویژه به شما تعلق خواهد گرفت

فروش سنگ نمک تراش خورده در زیباترین و متنوع‌ترین طرح‌ها بدون نیاز به مراجعه حضوری در فروشگاه انجام می‌شود. جهت خرید هرکدام از کارها می‌توانید به صفحه مشاهده نمونه کارها مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

سنگ نمک تراش خورده

یادداشت

برای شهرهای تهران و کرج و سراسر کشور تمامی محصولات در اسرع وقت ارسال خواهد شد

تمامی محصولات مجموعه ما در نهایت زیبایی تراش خورده و این کار توسط استاد کاران ماهر انجام می‌پذیرد و تمامی کارها و برشها تقریبا در ایران تک و بینظیر می‌باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید