سنگ نمک گرمسار خرید ارزان تحویل فوری

سنگ نمک گرمسار

سنگ نمک گرمسار خرید ارزان تحویل فوری، سنگ نمک دامی، سنگ نمک سفید، سنگ نمک قرمز، سنگ نمک نارنجی، سنگ نمک صادراتی گرمسار به قیمت درب معدن، بارگیری رایگان.

شهر گرمسار کجاست؟

شهر گرمسار در ۹۰ کیلومتری غرب تهران قرار دارد. به دلیل قرار گرفتن میان خطه شمال و خطه کویر، در جنوب شهرستان و شمال شهرستان گرمسار تفاوت دمایی وجود دارد.

شهر گرمسار از ۳ طرف توسط کوه احاطه شده است. در این کوه‌ها معادن عظیم نمک وجود دارد که سبب گردیده نام شهر گرمسار و سنگ نمک گرمسار بر سر زبانها باشد.

سنگ نمک گرمسار

دلیل شهرت سنگ نمک گرمسار

همانطور که گفته شد شهر گرمسار دارای معادن متعدد سنگ نمک می‌باشد که همین سبب شهرت جهانی این شهر گردیده است. کشورمان ایران جزو بیست کشور دارنده معادن نمک در دنیا می‌باشد. سالانه بیش از  ۲ میلیون تن سنگ نمک از معادن کشورمان استخراج می‌شود.

هم اکنون بیش از ۷۰ درصد سنگ نمک ایران در شهر گرمسار و از معادن این شهر استخراج می‌شود. حجم بسیار زیاد در تولید سبب شده تقریبا تمامی نمک موجود در ایران از معادن گرمسار تامین شود.

سنگ نمک گرمسار

تفاوت سنگ نمک گرمسار با بقیه سنگ نمکها

سنگ نمک شهر گرمسار نه تنها از نظر تولید بیشترین درصد استخراج را به خود اختصاص داده که از لحاظ کیفیت نیز در جایگاه بالایی قرار دارد. سنگ نمک گرمسار بدون انجام عملیات تصفیه نیز دارای خلوص بالایی است. همین امر سبب گردیده کارخانه‌های تولید نمک راغب به استفاده از سنگ نمک شهر گرمسار باشند. اینجا را مطالعه کنید.

سنگ نمک گرمسار

انواع سنگ نمک گرمسار

از معادن شهر گرمسار انواع سنگ نمک جهت مصارف مختلف استحصال می‌شود. چند نوع از سنگ نمکهایی که از معادن شهر گرمسار استخراج می‌شود از این قبیل است

  • سنگ نمک دام
  • سنگ نمک خوراکی
  • سنگ نمک جهت سختی گیری
  • سنگ نمک صنعتی
  • سنگ نمک رنگی
  • سنگ نمک جهت ساخت وسایل تزیینی
  • سنگ نمک سفید

 

سنگ نمک گرمسار

خریداران عمده سنگ نمک گرمسار

مجموعه سنگ نمک حسینی علاوه بر تامین بازار داخل، محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می‌نماید. تمامی کارگاه‌های تولید سنگ نمک تزئینی اعم از جاشمعی سنگ نمک و آباژور سنگ نمک از مشتریان عمده محسوب می‌شوند.

تمامی کسانی که دامداری و دامپروری دارند و گاوداری ها سنگ نمک را از گرمسار به صورت عمده تهیه می‌کنند.

سنگ نمک گرمسار

سنگ نمک گرمسار صادراتی

سنگ نمک صادراتی گرمسار از بهترین نمونه‌های سنگ نمک موجود در بازار است که دارای فاکتورهای بهداشتی لازم می‌باشد. با توجه به کیفیت بالا این سنگ نمک در حجم گسترده در بازار خرید و فروش می‌شود.

یادداشت

کشورهای روسیه، گرجستان، آذربایجان، اروپای شرقی و کشورهای حوزه خلیج فارس مشتریان اصلی این سنگ نمک هستند

سنگ نمک گرمسار

بازارهای هدف صادرات نمک

بازار نمک جهان در سال ۲۰۱۷ رقمی بالغی بر ۱۵ میلیارد دلار را به خود دید که از این مقدار حدود ۵ میلیارد دلار نمک در منطقه آسیا و اقیانوسیه به فروش رسیده است. پس از آن کشور آمریکا با مصرف ۳ میلیارد دلار نمک در جایگاه دوم قرار گرفت.

چیزی حدود ۶۵ درصد نمک استخراج شده در بخش صنعت و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با اطلاع از این مباحث و شناخت بازارهای هدف بازرگانان به راحتی می توانند به تجارت در این بخش بپردازند.

یادداشت

۶۵ درصد از نمک استخراج شده از معادن در بخش صنعت و کشاورزی استفاده می‌شود

نکته ای که در این زمینه بسیار حائز اهمیت است که شاید بسیاری از کشورها خود دارای نمک باشند اما ۳ دلیل عمده برای واردات نمک از سایر کشورها خصوصا ایران وجود دارد:

  1.  نمک موجود جوابگوی نیاز آنها نیست. به طور مثال کشور روسیه خود دارای منابع نمک هست اما این منابع به اندازه‌ای نیست که نیاز انها را برطرف کند
  2.  دلیل بعدی اینکه بسیاری از نمکهای به دست امده در سایر کشورها از دریا می‌باشد که مناسب مصرف در صنعت نیستند. ایران دارای منابع عظیم سنگ نمک معدنی است.
  3.  دلیل دیگری که باعث شده بازار خوبی برای نمک ایران وجود داشته باشد بالا رفتن قیمت ارز می‌باشد که سبب شده قیمت جهانی نمک ایران افت پیدا کند و خریداران به سمت ایران سرازیر شوند.
  4. برخی نمکها مانند نمک آبی فقط در ایران وجود دارد لذا فقط باید از ایران این نوع نمک را خریداری نمایند.

سنگ نمک گرمسار

از کجا سنگ نمک گرمسار بخرم؟

سنگ نمک گرمسار از پرکاربردترین سنگ های نمک موجود در بازار است که در بین مصرف کنندگان این کالا شناخته شده می‌باشد. با خرید انواع مختلف این نوع سنگ نمک می‌توان از آن در تهیه غذاهای بهداشتی و با کیفیت استفاده نمود.

برای خرید سنگ نمک اصل گرمسار فقط کافیست با شماره ذیل تماس بگیرید و در سریعترین زمان با کیفیت ترین نوع سنگ نمک گرمسار را با قیمت مناسب دریافت نمایید.

سنگ نمک گرمسار

سنگ نمک با توجه به بازار بسیار خوبی که در خارج از کشور دارد ارز آوری زیادی را برای بازرگانان و به تبع آن کشورمان خواهد داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید