فروش سنگ نمک خوراکی یددار و بدون ید

فروش سنگ نمک خوراکی

فروش سنگ نمک خوراکی یددار و بدون ید، قیمت سنگ نمک خوراکی، قیمت سنگ نمک خام، فروش عمده نمک یددار، فروش عمده نمک کیسه ۲۵ کیلویی.

آیا سنگ نمک خوراکی است؟

در پاسخ به این سوال که سنگ نمک خوراکی است یا نه باید دید مرجع تصمیم گیری برای خرید شما کجاست؟ اگر می‌خواهید از نظرات گروه‌های مختلف در این خصوص آگاه شوید با ما همراه باشید.

درباره سنگ نمک خوراکی وزارت بهداشت فارغ از اینکه سنگ نمک چه درصد خلوصی دارد مصرف هرگونه سنگ نمک را برای بدن مضر می‌داند و تنها نمک مورد تایید و سالم از نظر وزارت محترم بهداشت نمک تصفیه شده تبلور مجدد است همچنین به خاطر داشته باشید اگر واحد صنفی فعال در حوزه مواد غذایی هستید الزاما باید این دستورالعمل را رعایت نمایید.

اما کارشناسان طب سنتی معمولا تاکید دارند که سنگ نمک بهترین نوع تامین نمک مورد نیاز بدن است و سلامتی بسیار زیادی را برای مصرف کننده به دنبال دارد و حتی منجر به کاهش فشار خون نیز خواهد شد.

فروش سنگ نمک خوراکی

اما اگر می‌خواهید بدانید که به عنوان مصرف شخصی کدام نمک یا سنگ نمک بهتر است باید بگوییم اصولا به زبان عامیانه معدن داران، سنگ نمکی که خلوص بالاتر از ۹۹ درصد را داشته باشد خوراکی محسوب می‌شود و از طرفی وجود چنین سنگ نمکی بسیار بسیار مشکل است.

ما در مجموعه هالیتو ۳ نوع سنگ نمک بینظیر را استخراج می‌کنیم که خلوص بالاتر از ۹۹ درصد را به ثبت رسانده‌اند که یک شگفتی محسوب می‌شود:

  1. سنگ نمک سفید اعلاء با خلوص ۹۹٫۵ درصد
  2. سنگ نمک آبی با خلوص ۹۹٫۶ درصد
  3. سنگ نمک کریستالی شیشه ای با خلوص ۹۹٫۹ درصد

که حتی برای خریداران خارجی نیز بسیار تعجب برانگیز می‌باشند و جزو محصولات صادراتی این مجموعه محسوب می‌شوند.

مراکز فروش سنگ نمک در تهران

اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید و قصد خرید سنگ نمک را دارید مجموعه هالیتو در هر ساعت از شبانه روز سفارش شما را دریافت خواهد کرد و روز کاری بعد برای شما ارسال می‌نماید.

برای ثبت سفارش کافیست با این شماره با ما تماس بگیرید.

فروش سنگ نمک خوراکی

پخش سنگ نمک در تهران

مجموعه سنگ نمک هالیتو سنگ نمک با خلوص ۹۹٫۵ درصد را در سراسر تهران با هزینه حمل رایگان ارسال می‌نماید و سفارشات دریافتی حتی برای مقادیر کم نیز قابل ارسال می‌باشند.

یادداشت

برای اطلاع در خصوص قیمت سنگ نمک به پایین همین صفحه مراجعه کنید

فروش عمده نمک خوراکی

این نوع نمک بنا به استفاده فراوانی که دارد در کیسه های ۲۰ کیلویی عرضه می‌گردد و عموما رستورانها و آشپزخانه‌های بزرگ مشتریان دائمی این نوع نمک می‌باشند.

نمک تبلور مجدد با برند یکپاش و با خلوص بالاتر از ۹۹٫۲ درصد همراه با مجوز بهداشت و به صورت یددار و بدون ید ارائه می‌شود.

فروش سنگ نمک خوراکی

فروش نمک صنعتی

نمک صنعتی دارای دانه بندی های متفاوتی است اما رایجترین نوع نمک صنعتی مربوط به نمک جاده است که ما به صورت کاملا تخصصی نمک جاده را به صورت فله و همچنین در قالب بسته بندی جامبو بگ برای مشتریان داخلی و خارجی خود ارسال می‌کنیم.

همچنین نمک پودری که دارای مصارف صنعتی و دامی دارد در کیسه لمینت ۲۵ کیلویی و ۴۰ کیلویی و با قیمت بسیار استثنایی فروخته می‌شود و امکان بارگیری تا ۲۰۰ تن در روز وجود دارد.

فروش سنگ نمک خوراکی

فروش چراغ خواب سنگ نمک در تهران

اگر به محصولات سنگ نمک تزیینی علاقمند هستید باید بدانید مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تولید کننده سنگ نمک دکوری در ایران است و بیشترین ظرفیت تولید را دارد.

همچنین سفارشات سازمانی با نوشته های مورد نظر در حجم و مقیاس گسترده در سریعترین زمان قابل ارسال است از سویی دیگر امروزه استفاده از سنگ نمک های کوچک تبلیغاتی که همراه با نام و شماره فروشنده است بسیار در جلب مشتری و تبدیل شدن به مشتری دائمی تاثیر دارد لذا پیشنهاد ما به شما این است که از این مورد نیز غافل نشوید.

فروش سنگ نمک خوراکی

سنگ نمک تبلیغاتی

سنگ نمک تبلیغاتی در مجموعه هالیتو بسیار ارزان قیمت است
برای سفارش عمده این محصول با ما تماس بگیرید

خواص سنگ نمک برای فشار خون

 معمولا شنیده شده که نمک عامل فشار خون است البته این گفته درست است چرا که نمک های موجود در بازار به دلیل حذف تمامی املاح، دارای سدیم خالص است و وارد شدن حجم زیادی از سدیم به بدن طبیعتا بر گردش خون تاثیر منفی می‌گذارد.

اما تاکنون بسیار گفته شده و دیده شده است که سنگ نمک مانند سنگ نمک آبی یا سنگ نمک طبیعی با خلوص ۹۹٫۵ درصد، عامل ایجاد فشار خون نبوده‌اند چرا که این سنگ نمک ها شامل املاح دیگری به غیر از سدیم نیز هستند.

اما قبل از مصرف هرگونه سنگ نمک با پزشک خود مشورت کنید و هیچگاه بدون مشورت اقدام به مصرف سنگ نمک ننماید و به مجددا تاکید می‌کنیم طبق گفته وزارت بهداشت تنها نمک مورد تایید نمک تبلور مجدد است.

فروش سنگ نمک خوراکی

مزیت سنگ نمک خوراکی بر نمک دریا چیست؟

نمک خوراکی به دست آمده از سنگ نمک به دلیل تبلور مجدد بودن حتی الامکان تمام خواص خود را حفظ کرده و به نسبت سایر روشهای تصفیه کمتر منابع مغذی خود را از دست می دهد. همچنین تمام فلزات سنگین موجود در نمکهای دریا را به همراه ندارد و بسیار سالم‌تر است.

مجموعه ما سفارشات نمک خوراکی تبلور مجدد و نمک شستشو را به هر میزان که باشد در اسرع وقت به دست مشتریان خود می رساند.

فروش سنگ نمک خوراکی

فروش عمده سنگ نمک تزیینی

برای خرید عمده سنگ نمک تزیینی با قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه اقدام از مجموعه هالیتو استعلام قمیت نمایید و سپس کیفیت و قیمتها را با سایر مراکز مقایسه نمایید.

ببینید

آشنایی بیشتر با انواع سنگ نمک تزیینی

خاطر نشان می‌سازد این مجموعه برای تمام رده های قیمتی محصول جهت ارائه دارد و هیچگونه نگرانی در خصوص بازه های قمیتی وجود ندارد همچنین محصولات چراغدار ما با قیمت بسیار استثنایی و مناسب عرضه می‌شود و تمام محصولات با بسته بندی اختصاصی و جداگانه عرضه می‌شود و هر ده عدد کار درون یک باکس جداگانه قرار می‌گیرد که در نوع خود بینظیر است.

فروش سنگ نمک خوراکی

خرید سنگ نمک خام

خرید سنگ نمک خام اکثرا مورد استفاده افرادی است که قصد دارند با هنرمندی خود طرح مورد نظرشان را روی سنگ نمک ایجاد کنند و نیاز به سنگ نمک خام دارند لذا اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید اصلا نگران نباشید و به راحتی سنگ نمک خام را از طریق مجموعه سنگ نمک هالیتو سفارش دهید.

همچنین اگر امکان برش زده و ساخت طرح مورد نظر خود را ندارید می‌توانید محصولات دکوری بسیار جذاب مجموعه را انتخاب کنید ما به صورت خام برای شما ارسال خواهیم نمود و در این صورت امکان چاپ برچسب مورد نظر خود را روی طرح های خام دارید.

فروش سنگ نمک خوراکی

قیمت نمک صنعتی

فروش سنگ نمک خوراکی

قیمت سنگ نمک معدنی

فروش سنگ نمک خوراکی

قیمت سنگ نمک خام

فروش سنگ نمک خوراکی

قیمت روز سنگ نمک

برای اطلاع از قیمت روز سنگ نمک این صفحه را دنبال کنید

برای خرید عمده سنگ نمک مخصوص برش در رنگهای قرمز و نارنجی با ما تماس بگیرید امکان تحویل سنگ نمک های رنگی در هر تناژی وجود دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید