فروش سنگ نمک برش خورده عمده و خرده

فروش سنگ نمک برش خورده

فروش سنگ نمک برش خورده جهت تمامی مصارف اعم از ساخت اتاق نمک، کلاس‌های یوگا و انرژی درمانی، دستگاه دیالیز در ابعاد استاندارد صورت می پذیرد. برای اطلاع از قیمتها با شماره ذیل تماس بگیرید.

 

این نوع از سنگ نمک پس از برش خوردن تکه های بزرگ سنگ نمک تهیه می شود. فروش سنگ نمک برش خورده جهت کلاسهای یوگا و انرژی درمانی و برای ساخت اتاق نمک صورت می‌گیرد.

فروش سنگ نمک برش خورده برای دستگاه دیالیز

برای رسوب‌زدایی از دستگاه دیالیز از سنگ نمک برش خورده استفاده می‌شود. استفاده از سنگ نمک به صورت فله جهت دستگاه دیالیز، به خرابی دستگاه منجر خواهد شد لذا قویا توصیه می‌کنیم از سنگ نمک برش خورده برای عملکرد بهتر دستگاه دیالیز استفاده شود.

 

فروش سنگ نمک برش خورده

سنگ نمک برش خورده دستگاه دیالیز

 

سنگ نمک برش خورده برای صادرات

برای امر صادرات سنگ نمک برش خورده یکی از بهترین موارد است. در کشورهای حاشیه خلیج فارش و کشورهای همسایه ایران و تقریبا می‌توان گفت در اکثر کشورها برای مصرف خوراک دام اعم از (گاو، گوسفند، اسب) از سنگ نمک برش خورده استفاده می‌کنند.

 

 

فروش سنگ نمک برش خورده

سنگ نمک برش خورده دام در خارج از ایران بسیار پر مشتری است

سنگ نمک برش خورده برای ساخت اتاق نمک

برای ساخت و اجرای انواع اتاق نمک، دیوار نمک و یا سازه های نمکی از سنگ نمک برش خورده استفاده می‌شود. فروش سنگ نمک برش خورده به عنوان آجر نمک حجم بالایی دارد.

امروزه در بسیاری از منازل و یا مجتمع‌های تفریحی و اقامتی یا رستورانها از دیوارهای نمکی بجای دیوارهای سنگ آنتیک استفاده می‌کنند.

یکی از تفاوتهای آن قیمت پایینتر و تفاوت اصلی آن خواص بینظیر نمک است که علاوه بر پاکسازی محیط انرژی منفی را نیز از فضای اطراف خود خارج می‌کند.

جهت اطلاعات بیشتر این صفحه را نیز ببینید.

 

فروش سنگ نمک برش خورده

طراحی و اجرای انواع دیوار سنگ نمک

فروش سنگ نمک برش خورده به صورت اینترنتی

برای راحتی بیشتر، مشتریان عزیز از این پس می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی ذیل و شبکه‌های اجتماعی و به صورت اینترنتی با ما در ارتباط باشند.

جهت صادرات سنگ نمک دام، تصفیه دستگاه دیالیز و ساخت دیوار و یا اتاق نمک کافیست ابعاد مورد نظر را اعلام کرده و در موعد مقرر و در کمترین زمان سفارش خود را دریافت نمایید.

همچنین این صفحه فروش سنگ نمک هیمالیا از مبدا پاکستان را ببینید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید