فروش سنگ نمک سختی گیر در تهران

فروش سنگ نمک سختی گیر

در مجموعه ما تولید و فروش سنگ نمک سختی گیر در اندازه‌های مورد نیاز جهت سختی‌گیری آب و با خلوص بالا انجام می‌شود. سنگ‌نمکهای سختی‌گیر جهت سختی‌گیری در مخازن مجتمع های مسکونی، موتورخانه ها، استخرها، سردخانه ها و حوضچه‌های اماکن تفریحی کاربرد فراوان دارد.

تمامی دستگاه‌هایی که با آب سر و کار دارند پس از مدتی دچار سختی آب می‌شوند. مانند کتری‌ها و سماورها که ته آن مقداری گچ می‌بندد که همان سختی آب است و با مقداری حرارت دادن از بین می‌رود. اما برخی سختی‌ها بسیار شدیدتر بوده و با حرارت از بین نمی‌رود و می‌بایست از سنگ نمک جهت رفع سختی آب استفاده نمود.

موتورخانه‌ها و منابع دارای رزین و تصفیه‌خانه‌ها از این جمله موارد هستند که می‌بایست با سنگ نمک سختی آب را از بین برد.

فروش سنگ نمک سختی گیر

دلیل استفاده از سنگ نمک سختی گیر

آب سخت در درون خود کلسیم و منیزیم دارد که سبب سختی آب شده و به مرور زمان باعث ایجاد رسوب در تاسیسات می‌شود. این رسوب به گونه‌ای است که دستگاه مثل سابق کارایی نخواهد داشت، لذا جهت برطرف شدن این مشکل می‌بایست با استفاده از سنگ نمک نسبت به برطرف نمودن سختی آب و از بین بردن رسوبات اقدام نمود.

برای اینکه این عملیات به خوبی صورت بپذیرد باید از سنگ نمک بدون کلسیم استفاده نمود.

فروش سنگ نمک سختی گیر

فروش سنگ نمک سختی گیر به صنایع مختلف

آب سخت در صنایع رنگرزی و نساجی نیز پس از مدتی سبب کاهش کیفیت رنگ خروجی خواهد شد، در این مورد نیز می‌بایست نسبت به رفع سختی آب اقدام نمود. به طور معمول جهت استفاده از سنگ نمک سختی گیر محاسبه میزان ورودی آب مخزن بسیار مهم است.

صنایع رنگرزی، تولید پلاستیک، صنایع تولید کاغذ، پتروشیمی ها و تمام کارخانه‌های دارای دیگ بخار و رزین حتما می‌بایست از نمک سختی گیر استفاده نمایند.

فروش سنگ نمک سختی گیر

پیشنهاد می‌شود برای اطلاعات بیشتر این صفحه را نیز ببینید.

خرید سنگ نمک سختی گیر در تهران

از آنجا که در شهر تهران به دلیل تراکم جمعیت اکثر آپارتمانها دارای موتورخانه می‌باشند معمولا مشتریان سنگ نمک سختی‌گیر در تهران بیشتر از بقیه شهرها می‌باشند به همین جهت مشتریان عزیز ساکن تهران می‌توانند سفارش خود را از طرق ذیل ثبت نموده و سنگ نمک خود را سریعترین زمان دریافت نمایند.

همچنین مطالعه این صفحه می‌تواند مفید باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید