فواید استفاده از جاشمعی سنگ نمک و روش خرید

,
جاشمعی سنگ نمک

آیا می دانستید که سنگ نمک به صورت تزیینی هم می تواند فواید و خواصی داشته باشد؟ آیا می توانید چند نمونه از فواید استفاده از جاشمعی سنگ نمک را بازگو کنید؟

از زمان های قدیم در یونان باستان، از سنگ نمک به عنوان یک جسم با خواص دارویی بسیار یاد می شده است.

چه خوردن سنگ نمک و چه استفاده از آن به عنوان یک شی تزیینی، باعث می‌شود تا هم درمان بسیاری از بیماری ها باشد و هم اینکه خواص روانشناختی آن بر روح و جسم فرد تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

می دانید که تمامی سنگ نمک استخراجی از معادن، برای تولید نمک خوراکی صرف نشده و بخش اعظم آن به صنعت راه پیدا می کند.

یادداشت

سنگ نمک صنعتی بیشترین حجم استخراج از معادن را دارد

البته به دلیل خواص و فوایدی که سنگ نمک دارد، استفاده از آن در موارد دیگری هم صورت می گیرد که در ادامه یکی از پرکاربرد ترین آن ها توضیح داده خواهد شد.

روش ساخت جاشمعی سنگ نمک

همانطور که گفته شد، سنگ نمک پس از استخراج از معادن، قسمتی از آن به کارخانه های تولید نمک راه یافته و برخی دیگر در کارخانجات صنعتی به کار گرفته می شوند.

در هر دو حالت، هنگامی که سنگ نمک توسط کارخانه ها سرند می‌شود و قطعات تفکیک می گردد، قطعات سنگ نمک که دارای شکل زیبایی هستند از عمده سنگ نمک ها جدا شده و از آن ها استفاده های دیگری خواهد شد.

سنگ نمک های زیبا که در اندازه های مختلف وجود دارند، تراش خورده و آن ها را بر روی پایه قرار می دهند.

جاشمعی سنگ نمک

دل سنگ نمک را به کمک دستگاه های مخصوص حفر کرده و تا حدی در دل سنگ نمک فرو می روند که بتوان شمع های کوچک وارمر را در آن قرار داد.

برخی از کارخانه های تولیدی، سنگ نمک را به صورت طبیعی حفظ کرده و برخی آن را وارد مرحله پرداخت می‌کنند.

بر اساس میزان سختی سنگ نمک که مرتبط می باشد با درصد خلوص سنگ نمک، برخی از سنگ نمک های آماده شده برای ساخت جاشمعی سنگ نمک، ممکن است بشکند و یا ترک بخورد.

می‌توان در حالت کلی بیان کرد که ساخت جاشمعی سنگ نمک چندان سخت نمی باشد به شرطی که از سنگ نمک خوب و با کیفیت استفاده کنید.

اگر سنگ نمک خوب و قلق های مخصوص تولید جاشمعی و یا چراغ سنک نمک رعایت شود، حتی خود شما هم می توانید با وسایل و لوازم ابتدایی و در دست داشتن یک سنگ نمک زیبا و رنگی، جاشمعی مورد نظر خود را تهیه کنید.

فواید جاشمعی سنگ نمک چیست؟

شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که چرا استفاده از جاشمعی و چراغ سنگ نمک در منزل و یا محل کار توصیه شود؟

آیا می توان گفت که خواص سنگ نمک تزیینی ، بیشتر از فایده آن در هنگام استفاده خوراکی است؟

علم ثابت کرده که سنگ نمک، دارای ارتعاشاتی می‌باشد که این ارتعاشات همراه با یون منفی است.

همانطور که می دانید، یون مثبت کسالت آور و یون منفی، سرحالی و شادابی را سبب می شود.

یون منفی آزاد شده از سنگ نمک که به صورت جسم تزیینی، جاشمعی و یا چراغ خواب در محل مورد نظرتان قرار گرفته است، باعث می‌شود تا یون های مثبت در فضا از بین رفته و خنثی شوند.

جالب توجه است که افراد با قرار دادن جاشمعی سنگ نمک در منزل و یا محل کار خود، می‌توانند میزان نمکی که بدن نیاز دارد را تا حدودی از طریق پوست تامین کنند.

جاشمعی سنگ نمک

یادداشت

حال که با فواید سنگ نمک آشنا شدید و اطلاعات کلی در خصوص استفاده سنگ نمک به دست آوردید می‌توانید از طریق این صفحه نمونه جاشمعی های سنگ نمک هالیتو را ببینید و سفارش دهید

همچنین اگر طرح مورد نظرتان در میان کارها وجود ندارد تصویر آن را برای ما ارسال کنید تا برای شما بسازیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید