قیمت سنگ نمک صنعتی ارسال سریع

قیمت سنگ نمک صنعتی

قیمت سنگ نمک صنعتی،قیمت سنگ نمک خام، قیمت نمک صادراتی، مرکز فروش سنگ نمک تزیینی، بازار سنگ نمک فروش مستقیم سنگ نمک در تهران و کرج.

چه سنگ نمکی صنعتی است؟

آیا می‌دانید به چه نوع از سنگ نمک هایی سنگ نمک صنعتی می‌گویند؟ به نظر شما، خرید بهترین سنگ نمک صادراتی صنعتی از بازار فروش داخلی ممکن می باشد؟
همانطور که از نام سنگ نمک صنعتی مشخص است، مورد استفاده در صنایع و کارخانه‌هایی می‌باشد که با صنعت سر و کار دارند.

می‌دانید که سنگ نمک  استخراجی ایران به دلیل وجود معادن متعدد، تناژ بالایی را به خود اختصاص داده و به جز ۶ درصد از سنگ نمک که برای مصرف خوراکی به کارخانه‌های تولیدی روانه می‌شود، مابقی در تصفیه خانه ها، بخش کشاورزی و صنایع کاربرد دارد.

برای اینکه سنگ نمک صنعتی را بیشتر بشناسید، پیرامون ویژگی ها و مشخصات سنگ نمک صنعتی، اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

قیمت سنگ نمک صنعتی

ویژگی سنگ نمک صنعتی چیست؟

سنگ نمک بسته به معدنی که از آن استخراج می‌شود و میزان خلوصی که دارد، دارای انواع گوناگونی است. به سنگ‌نمک‌هایی که میزان درصد خلوص آنها کمتر از ۹۵ درصد است و مناسب برای استفاده های خوراکی نمی باشد، سنگ نمک صنعتی گفته می شود.

یادداشت

به یاد داشته باشید در خیلی از موارد به سنگ نمک با خلوص بالا نیاز نیست

این نوع از سنگ نمک با داشتن درصد خلوص کم، می‌تواند در صنایع مختلفی کاربرد داشته باشد، اما برای مصرف خوراکی انسان مفید نخواهد بود.
به همین ترتیب، به سنگ‌ نمک هایی که خلوص کمی دارند و در کارخانه‌های صنعتی به کار گرفته می‌شوند، سنگ نمک صنعتی گفته می شوند.

یادداشت

قیمت سنگ نمک صنعتی در صنایع مختلف بر اساس میزان خلوص سنگ نمک آبی و میزان استفاده و کاربرد آن صنعت متفاوت است.

با توجه به اینکه ایران در زمینه استخراج سنگ نمک و تولید نمک صنعتی دارای تجربه بسیاری بوده و در این زمینه موفق می‌باشد، صادرات سنگ نمک، چه از نوع صنعتی و چه از نوع خوراکی را به کشورهای مختلف انجام می‌دهد.

قیمت سنگ نمک صنعتی

فروش سنگ نمک صنعتی ویژه تهران و کرج

با توجه به نیاز شهرهای تهران و کرج به سنگ نمک سختی گیر، قیمت سنگ نمک صنعتی سختی گیر برای این دو شهر به صورت ویژه در نظر گرفته شده و به سرعت در محل تحویل می‌شود.

یادداشت

ارسال سریع سنگ نمک صنعتی اعم از سنگ نمک سختی گیر، سنگ نمک احیای رزین، سنگ نمک تصفیه آب، جهت شهر تهران و کرج

قیمت سنگ نمک صنعتی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سنگ نمک صنعتی

برای تعیین قیمت سنگ نمک صنعتی و نمک دانه‌ بندی مانند نمک شکری و نمک پودری، عوامل متعددی از قبیل هزینه برداشت از معدن، هزینه پرسنل، هزینه ماشین آلات و سایر هزینه‌های بالاسری موثر است.

میزان خلوص یکی از عوامل بسیار مهم تعیین قیمت سنگ نمک صنعتی است ولی شما همواره به سنگ نمک با خلوص بالا نیاز ندارید.

در این مورد از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

یادداشت

برای اطلاع از آخرین قیمت سنگ نمک صنعتی، از این صفحه دیدن کنید.

قیمت سنگ نمک صنعتی

نام محصول قیمت توضیحات مقدار سفارش
سنگ نمک سختی گیر اعلاء ۴۰۰۰۰۰۰ هزینه حمل برای تهران رایگان ۲ تن
سنگ نمک دامی سفید ۷۵۰۰۰۰ ۲۵ تن
سنگ نمک دامی سفید رگه دار ۵۰۰۰۰۰ ۲۵ تن
سنگ نمک دامی سفید رگه دار یخی شکری ۳۵۰۰۰۰ ۲۵ تن
سنگ نمک سفید مخصوص برش ۸۰۰۰۰۰ با خاصیت درمانی ۲۵ تن
نمک پودری ۵۵۰۰۰۰ کیسه ۲۵ و ۴۰ کیلویی ۲۵ تن
نمک شکری ۶۰۰۰۰۰ ۲۵ تن
نمک صدفی ۶۵۰۰۰۰ ۲۵ تن
نمک شیلاتی مخلوط ۵۸۰۰۰۰ مقداری پودر و شکری مخلوط دارد ۲۵ تن
نمک شیلاتی والس ۶۰۰۰۰۰ کاملا یک دست ۲۵ تن

معرفی انواع نمک های صنعتی

نمک های صنعتی از سنگ نمک صنعتی استحصال می‌شوند به این گونه که سنگ نمک پس از استخراج از معادن به کارخانجات تولید نمک صنعتی برده شده و در آن جا با استفاده از انواع سنگ شکن ها خرد شده و در مرحله خردایش و سرندی شدن دانه بندی می‌شوند.

دانه های نمک صنعتی از صفر میلیمتر تا ۱۰ میلیمتر بوده و بر اساس اندازه دانه نامگذاری می‌شوند و از آنجا که نمک صنعتی مصرف خوراکی نداشته مراحل تصفیه را پشت سر نگذاشته و به آن موادی چون یدات پتاسیم اضافه نمی‌شود.

یادداشت

در تولید نمک خوراکی، سنگ نمک ها در مرحله شست و شو ناخالصی های خود را از دست می‌دهند لذا نمک خوراکی درجه خلوص بالاتری خواهد داشت

همانطور که گفته شد نمک های صنعتی بر اساس مش و اندازه دانه ها تقسیم بندی می‌شوند از این رو نمک های صنعتی به انواع نمک شکری، نمک شیلاتی( نخودی) نمک صدفی، نمک پودری، نمک جاده و نمک حفاری تقسیم بندی می‌شوند.

نمک شکری که با نام نمک کریستال، نمک زبره و نمک گرانولی نیز معروف می‌باشد، جزء پرطرفدارترین نمک‌های صنعتی بوده و برای حفاری کاربرد زیادی دارد.

قیمت سنگ نمک صنعتی

نمک شکری در دو نوع نمک درشت و نمک ریز عرضه می‌شود نمک درشت در اندازه‌های هشتاد و چهار صدم میلیمتر تا ۲/۳ میلیمتر تولید شده و نمک ریز شکری در اندازه زیر ۲ میلیمتر تولید می‌شود. نمک ریز شکری در صنعت ملی حفاری و شرکت نفت بسیار کاربرد دارد.

نمک شیلاتی که با نام نمک نخودی نمک کراشری و نمک بلغوره شناخته می‌شود در اندازه بالای دو و نیم میلیمتر تولید می‌شود به دلیل اینکه از این نوع نمک در صنعت شیلات و گندزدایی بیشترین استفاده می شود از آن به عنوان نمک شیلاتی یاد می‌کنند.

علاوه بر صنعت شیلات از این نوع نمک برای فرآوری زیتون برای گرفتن تلخی زیتون ها، صنایع لبنی مانند پنیر سازی، احیای رزین، استفاده در بویلر، صنعت تصفیه آب نگهداری تجهیزات و ظرفشویی استفاده می‌کنند.

نمک شیلاتی در دو نوع درهم یا مخلوط و هم اندازه تولید می‌شود که نوع هم اندازه با استفاده از دستگاههای والس تولید می‌گردد که به نام نمک شیلاتی والس مشهور است.

قیمت سنگ نمک صنعتی

نمک پودری نوع دیگری از نمک صنعتی است که اندازه آن صفر تا ۸ دهم میلیمتر بوده به عنوان ریزترین نمک صنعتی شناخته می‌شود.

از آنجا که این نوع نمک ریز ترین نمک صنعتی است به عنوان نمک زیر سرندی هم شناخته می‌شود ولی این باور غلط است و نمک زیر سرندی از نمک پودری نیز ریزتر است و حالت غباری دارد.

از نمک پودری برای تولید آجیل، صنایع تولید ضد یخ، پرورش ماهی، صنایع اسید سازی تولید خوراک مرغ، نمک خوراک دام و پاکسازی چرم سازی و تولید مواد اولیه ترکیبی استفاده می شود.

یادداشت

نمک پودری در میان تمام نمک های صنعتی بیشترین قدرت برای جذب رطوبت را دارد

خرید سنگ نمک صنعتی

همانطور که گفته شد نمک صنعتی در بسیاری از صنایع جزو مواد اساسی و بنیادی محسوب شده و در نتیجه تولید سنگ نمک صنعتی از صنایع مادر محسوب می شود.

نمک صنعتی در طب، بهداشت، صنایع داروسازی، رنگ سازی، نساجی، تولید مواد لبنی، صنایع غذایی مانند تولید غذاهای کنسرو شده و شیلات کاربرد دارد.

درجه خلوص سنگ نمک صنعتی کمتر از ۹۶ درصد بوده که درجه خلوص کمتر آن به دلیل داشتن آهک و گچ است.

کشور ایران جزو ۲۰ کشور برتر دنیا در زمینه استخراج سنگ نمک است و شهر گرمسار قطب تولید سنگ نمک در ایران می باشد.

وجود معادن سنگ نمک در ایران و امکان تولید سنگ نمک صنعتی در ایران باعث شده تا کشور ایران از صادرکنندگان سنگ نمک صنعتی به بسیاری از کشورها خصوصاً کشورهای خاورمیانه مانند امارات و عراق باشد.

یادداشت

برای اطلاع از آمار دقیق صادرات نمک ایران این صفحه را ببینید

به دلیل کاربرد گسترده سنگ نمک بسیاری از صاحبان صنایع به دنبال بهترین مرکز فروش سنگ نمک می‌باشند.

مجموعه سنگ نمک هالیتو با افتخار بزرگترین تامین کننده سنگ نمک در ایران است که نه تنها در بازار داخل، بلکه محصولات سنگ نمک خود را به سایر کشورها نیز صادر می نماید.

قیمت سنگ نمک صنعتی

تفاوت نمک صنعتی و نمک سنتی

نمک سنتی به نمکی گفته می شود که به روش های سنتی و بدون استفاده از تجهیزات مدرن فرآوری شده است. در قدیم و در نبود امکانات مردم پس از استخراج نمک از معادن نمک، نمک ها را به کارگاه های سنتی می‌آوردند و با استفاده از پتک و سپس آسیاب، آن ها را به دانه های کوچک خرد کرده و مصرف می‌کردند.

کمی بعدتر و با ورود دستگاه‌های بسته بندی به این نمک ها ید نیز اضافه می‌شد که با بسته بندی زرد رنگ به بازار عرضه می‌گردید.

در آن زمان عملیاتی چون شست و شوی اولیه، شست و شو با دستگاه هیدرومیل، خالص سازی، عبور از سانتریفیوژ، افزودن آنتی کیک و قند معکوس و غیره در تولید نمک خوراکی به روش سنتی مشاهده نمی‌شد.

قیمت سنگ نمک صنعتی

ضمن اینکه نمک سنتی دارای املاح بسیاری چون کلسیم و منیزیم بوده و درصد خلوص آن به مراتب کمتر از نمک هایی می‌باشد که با امکانات گسترده به وجود آمده است.

یادداشت

دقت نمایید که این نمک ها مورد تایید وزارت بهداشت نبوده و استفاده از آن ها برای سلامتی زیان بار می باشد.

نمک صنعتی که مصرف خوراکی نداشته باشد نیز امروزه به روش سنتی تولید نمی‌شود چرا که سنگ نمک ها پس از استخراج از معادن نمک، به کارخانجات تولید سنگ نمک برده شده و پس از شست و شوی سطحی با دستگاه های ویژه و پیشرفته خرد شده و با سرندهای مشخص سرند شده و مش هر کدام مشخص می‌شود.

در واقع نمک های صنعتی امروزه اندازه های معین داشته و کاربرد آن ها با توجه به مش و اندازه دانه‌های نمک تعیین می‌شود.

قیمت سنگ نمک صنعتی

آشنایی با کاربردهای نمک صنعتی

اکثر ما گمان می کنیم که بیشتر کاربرد نمک در صنایع غذایی بوده و نمک سهم اندکی در صنایع دارد این در حالی است که حدود ۹۰ درصد نمک استخراج شده از معادن برای صنایع غیر غذایی فرآوری شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد نمک در صنعت آنقدر مهم و گسترده می‌باشد که به جرات می توان گفت بدون وجود نمک صنایع فلج خواهند شد.

به موارد ذیل توجه کنید که فقط بخش اندکی از هزاران استفاده از نمک در صنعت است:

  • یکی از کاربردهای نمک صنعتی استفاده از آن در صنایع ریسندگی، بافت پارچه، صنایع رنگرزی است
  • برای تولید مصالح مقاوم مانند بتن های مقاوم
  • بسیاری از صنایع چون فولاد و ذوب آهن نیز به نمک صنعتی وابسته می‌باشند
  • برای خالص سازی آلیاژهای تولید شده و یا رفع زنگ زدگی و یا فرایندهای مهمی چون گالوانیزاسیون از نمک صنعتی استفاده می‌شود.

در یک کلام و به طور خلاصه کاربرد نمک صنعتی بسیار گسترده بوده و در این بحث نمی‌گنجد.

قیمت سنگ نمک صنعتی

مرکز فروش نمک بدون ید

یددار کردن نمک در طی فرآیند تصفیه نمک خوراکی صورت گرفته و به منظور جلوگیری از کم کاری غده تیروئید و تامین ید بدن به نمک اضافه می‌شود اما از آنجا که ۹۰ درصد سنگ نمک کاربرد غیر خوراکی دارد نیازی به افزودن ید نمی‌باشد به همین سبب نمک صنعتی ارزان تر بوده و صاحبان صنایع در مقدار انبوه سنگ نمک صنعتی را خریداری می‌نمایند.

مرکز فروش نمک بدون ید برای مصارف صنعتی و خانگی نمک بدون ید را در مش های مختلف به فروش می‌رساند.

نمک بدون ید کاربرد بسیار زیادی در خبازی ها و نانوایی ها دارد.

قیمت سنگ نمک صنعتی

کارخانه تولید نمک طعام

با گسترش کارخانجات تولید نمک طعام، نمک سالم ید دار و بهداشتی در اختیار عموم قرار گرفت. نمک طعام درصد خلوص بالای ۹۲ درصد داشته و با وجود ید خطر ابتلا به کم کاری تیروئید و گواتر را از بین می‌برد. استفاده از نمک های تصفیه نشده به عنوان نمک طعام می تواند مشکلات زیادی اعم از مشکلات گوارشی و سنگ کلیه را به جود آورد.

نمک یکپاش با خلوص بالاتر از ۹۹٫۲ درصد نمک از نوع تبلور مجدد را در بسته بندی های ۲۵ کیلویی عرضه می‌کند.

قیمت سنگ نمک صنعتی

کارخانه نمک صنعتی گرمسار

کارخانه نمک صنعتی گرمسار، نمک های استخراج شده از معادن مرغوب نمک گرمسار را فرآوری کرده و در مش‌های مختلف بسته بندی می‌نماید.

سنگ نمک گرمسار پرطرفدارترین نمک صنعتی در خاورمیانه می‌باشد زیرا درصد خلوص بالایی داشته و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت سنگ نمک صنعتی

فروش سنگ نمک سختی گیری در تهران

سنگ نمک سختی گیری پرکاربردترین سنگ نمک در شهر تهران است و برای رفع مشکل سختی آب و احیای رزین از این نمک استفاده می‌شود.

یادداشت

برای اطلاعات بیشتر درباره سنگ نمک سختی گیری پیشنهاد می‌شود از این صفحه بازدید نمایید

مجموعه سنگ نمک هالیتو سنگ نمک سختی گیری را در سراسر شهر تهران با هزینه حمل رایگان ارسال می‌نماید.

قیمت سنگ نمک صنعتی

فروش نمک شکری صادراتی

نمک شکری به نمکی گفته می شود که میانگین اندازه دانه های آن بین ۲/۱ تا ۵/۲ میلی متر می‌باشد. نمک شکری از نظر اندازه، پراکندگی دانه، همسانی دانه و نظم دانه بندی در انواع مختلف موجود می باشد. خوشبختانه ایران توانسته به کمک تجهیزات پیشرفته نمک شکری یا گرانولی را باکیفیت بسیار بالا تولید نماید.

کیفیت بالای نمک شکری خوراکی و صنعتی باعث استقبال بسیاری از کشورها شده و این نمک به بسیاری از کشورها صادر می‌گردد.

مجموعه هالیتو نمک شکری را در بسته بندی های ۲۵ کیلویی و جامبو بگ صادر می‌نماید.

قیمت سنگ نمک صنعتی

مرکز خرید نمک گرمسار

مجموعه سنگ نمک هالیتو به عنوان مرکز خرید نمک گرمسار، انواع مختلفی از نمک و سنگ نمک های صادراتی را تامین و عرضه می‌کند که برخی مخصوص بازار داخلی و برخی دیگر به صورت اختصاصی ویژه بازارهای صادراتی می‌باشد.

  • نمک پودری
  • نمک شکری
  • نمک شیلاتی
  • نمک صدفی
  • سنگ نمک دامی کلوخه
  • سنگ نمک دامی برش خورده (صادراتی)
  • سنگ نمک سختی گیر کلوخه
  • سنگ نمک سختی گیر مکعبی توی کارتن
  • سنگ نمک قرمز صادراتی
  • سنگ نمک نارنجی صادراتی

قیمت سنگ نمک صنعتی

برای سفارش محصول مورد نظر خود با ما تماس بگیرید همچنین ما امکان تحویل سفارش شما را در کشور مقصد نیز داریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید