سنگ نمک تزئینی فروش عمده و خرده

سنگ نمک تزئینی فروش

سنگ نمک تزئینی فروش عمده و خرده، سنگ نمک برش خورده، سنگ نمک گوی، سنگ نمک طرح دار، ارسال سنگ نمک به صورت خام، سنگ نمک کاسه، برای سفارش خرید عمده از طریق شماره پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

سنگ نمک تزئینی فروش

سنگ نمک تزئینی فروش عمده و خرده

تاریخچه نمک

از زمانهای قدیم تا به امروز نمک همواره نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره انسانها داشته است. در این میان همیشه سنگنمک به عنوان یک دارو شناخته شده است.
در کتابهای تاریخی ذکر شده است که در یونان باستان برای بهبود مشکلات نفسی، استنشاق بخار نمک توصیه می‌شده است.

سنگ نمک تزئینی فروش

نمک درمانی یونان باستان

در اتفاقی جالب در سال ۱۹۹۹ در کشور لیتوانی، نزدیک به ۳۰۰ نفر کودک و بزرگسال که دچار مشکلات تنفسی بودند روزانه یک ساعت در فضای اتاق ساخته شده از سنگ نمک قرار گرفتند که پس از مدتی ۹۰ درصد آنها بهبود پیدا کردند.

 

سنگ نمک تزئینی فروش

اتاق ساخته شده از سنگ نمک

در اکثر کشورهای اروپایی از سنگ نمک به عنوان درمان استفاده می‌شود که این مورد هنوز در کشور خودمان که دارای منابع عظیم سنگ نمک است مورد استفاده قرار نگرفته است.

سنگ نمک یکی از تولید کننده‌های یون منفی است که هوای اطراف ما را تمیز می‌کند. جالب است بدانید که لامپهای سنگ نمک به لامپ ویتامین هوا نیز مشهورند که سبب پاکسازی هوای اطراف خود می‌شوند.

تاثیر سنگ نمک در خانه

افرادی که دچار مشکلات تنفسی مانند آسم، سینوزیت و برونشیت هستند و کسانی که دارای افسردگی و استرس هستند یا بدخوابی دارند اگر از آباژورهای سنگ نمک استفاده کنند به مرور زمان مشکلاتشان بهبود خواهد یافت.

همچنین سنگ نمک چراغدار برای کودکان نیز مفید است. کافی است کنار تخت خواب آنها و روی میزشان یک لامپ سنگ نمک قرار دهید که سبب می‌شود تا صبح خواب راحتی داشته باشند.

همچنین افراد سیگاری می‌توانند این لامپهای نمکی را کنار خود قرار دهند که سبب می شود دود سیگارشان کم اثرتر شود و محیط اطراف را کمتر آلوده کند.

سنگ نمک تزئینی فروش

خواب راحت کودکان با آباژور سنگ نمک

آباژور سنگ نمک درمانی مفید برای بیماران ریوی

مشکلات ریوی یکی از بیماری‌های مهلک قرن حاضر است. طبق بررسی‌ها تا ۱۰ سال آینده بسیاری از مرگ و میرها شامل افرادی با مشکلات ریوی هستند. تنگ شدن ریه و مجرای تنفسی عامل اصلی این مشکلات است.

آباژورهای سنگ نمک از طریق انتشار یون منفی در فضای اطراف، هوای محیط را شبیه به هوای اطراف رودخانه‌ها و جنگل‌ها می‌کند.

همچنین خاصیت ضد باکتری نمک، می‌تواند باکتری‌های مضر را از بین ببرد.

سنگ نمک تزئینی فروش

حس قرار گرفتن کنار آبشار با یونهای منفی سنگ نمک

خواص سنگ نمک در بهبود آسم

افراد زیادی را تاکنون دیده‌اید که مبتلا به آسم هستند. اگر مجاری تنفس به هر دلیلی اذیت شوند باریکتر شده و در نتیجه تنفس مشکل‌تر خواهد شد. سرفه کردن و خس خس کردن سینه معمولا از علائم آسم است.

برای رفع این مشکل قرار گرفتن در یک اتاق نمک می‌تواند مشکل شخص را تا حد زیادی بهبود ببخشد. نمک درمانی و استفاده از اتاق نمک در دوره‌های منظم، آسم را تا حد زیادی خوب می‌کند.

 

سنگ نمک تزئینی فروش

اتاق نمک کمک به بهبود آسم

همچنین سنگ نمک و آباژورهای سنگ نمک به بهبود بیماری سینوزیت کمک زیادی می‌کنند.

استفاده از سنگ نمک برای فنگ شویی

بسیاری از افراد که یوگا کار می‌کنند جهت انرژی درمانی و داشتن تمرکز، از آباژورهای سنگ نمک استفاده می‌کنند. به تجربه ثابت شده کسانی که در اطراف خود از سنگ نمک چراغدار استفاده می‌کنند به مرور زمان متوجه تغییر برخی عادات در خود شده‌اند.

سنگ نمک با انتشار یون منفی و سالم سازی محیط اطراف کمک زیادی به داشتن تمرکز اشخاص می‌کند.

سنگ نمک تزئینی فروش

سنگ نمک برای فنگ شویی بسیار مفید است

سنگ نمک برای چشم نظر

بسیاری از مردم به دلیل اعتقادات مذهبی و باور عرفی به چشم نظر معتقدند. البته از لحاظ علمی ثابت شده که چشم نظر واقعیت داشته و با ایجاد فرکانس در افراد اثر می‌گذارد.

به همین منظور از زمانهای گذشته تاکنون برای دفع چشم زخم از نمک استفاده می‌کنند. علاوه بر آن در منابع دینی آیه ان یکاد نیز برای دفع چشم نظر بسیار تاکید شده است.

ترکیب ان یکاد و سنگ نمک حالت بسیار فوق‌العاده ای را ایجاد می‌کند.که تعدادی از محصولات سنگ نمک مخصوص چشم نظر را مشاهده می‌نمایید.

استفاده از سنگ نمک همانطور که گفته شد خواص بسیار زیادی دارد و به بهبود بیماری‌هایی که گفته شد کمک خواهد کرد.

علاوه بر آنکه برای فنگ‌ شویی و تمرکز و دفع چشم زخم و چشم نظر نیز بسیار پرکاربرد است.

سنگ نمک برای پاکسازی هوا

به احتمال زیاد تاکنون فراوان شنیده‌اید که سنگ نمک قابلیت پاکسازی هوای محیط را دارد ولی شاید تاکنون به آن فکر نکرده باشید که چگونه ممکن است سنگ نمک این کار را انجام دهد!

آیا مثل جارو برقی که آشغالهای درون منزل را از جلوی دیدگان ما بر می‌دارد سنگ نمک نیز به اینگونه عمل می‌کند؟

باید دانست کاری که سنگ نمک انجام می‌دهد بیشترین تاثیر آن را ما بر روی روح و حالت و احساس خود حس خواهیم کرد و در حقیقت بیشتر نادیدنی است تا دیدنی!

سنگ نمک تزئینی فروش

بگذارید برای شما مثالی بزنم: فرض کنید در منزلی زندگی می‌کنید که فردی سیگاری نیز در آنجا زندگی می‌کند یا ممکن است در منزلتان بیش از حد از وسایل الکتریکی استفاده می‌کنید اگر در کنار وسایل الکتریکی، یا در کنار فرد سیگاری و در محلی که سیگار می‌کشد به تعداد کافی سنگ نمک قرار دهید خواهید دید پس از مدتی سایر افرادی که در آن منزل زندگی می‌کنند روحیه آنها بسیار بهتر از قبل شده و این تاثیر مستقیم سنگ نمک است.

سنگ نمک تزئینی فروش

به همین گونه سنگ نمک در هر محیطی که قرار بگیرد نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد و ما می‌دانیم که هوا از مولکول های آب تشکیل شده است و طی واکنشی که اتفاق می‌افتد سنگ نمک می‌تواند مولکول های موجود در هوا را جذب کرده و مولکول های خود را جایگزین کند که به این کار عملیات تبادل یونی گفته می‌شود و این همان نکته اسرار آمیز در خصوص سنگ نمک است.

البته باید توجه داشته باشید سنگ نمک برای بروز چنین خاصیتی نیاز به دیدن گرما دارد چرا که بر اثر گرما مولکول های خود را آزاد خواهد کرد پس همیشه به این نکته توجه داشته باشید.

سنگ نمک تزئینی فروش

اثر آباژور سنگ نمک در بهبود کیفیت خواب

یکی دیگر از مزایای بسیار فراوان سنگ نمک نقش آن در بهبود کیفیت خواب شبانگاهی است و تاثیر شگرفی را در این زمینه دارد.

در سال ۲۰۱۰ در یکی از ایالتهای آمریکا آزمایشی صورت گرفت که در آن تعدادی از حیوانات به مدت ۱۴ هفته در معرض مستقیم نور آباژور سنگ نمک قرار گرفتند و پس از این مدت مشاهده شد که حیوانات از حالت پرخاشگری دست برداشته و افسردگی آنها کمتر شده است و با یکدیگر مهربانترند!

سنگ نمک تزئینی فروش

شاید در نگاه اول چنین موضوعی باور کردنی نباشد ولی افراد زیادی در سراسر دنیا اذعان داشته‌اند که پس از استفاده مدوام از سنگ نمک های چراغدار وضعیت روحی آنها تغییر یافته و بهتر شده است و توانسته‌اند شبها خواب راحتتری را تجربه کنند.

یادداشت

توصیه ما به شما این است به جای استفاده از چراغ خوابهای معمولی شبها از چراغ خواب سنگ نمک درمانی هالیتو استفاده کنید تا روز بعد روحیه به مراتب شادتری داشته باشید

سنگ نمک تزئینی فروش

خواص صابون سنگ نمک

در کنار محصولات دکوری و تزئینی که معرفی شد و با خواص فراوان آنها تا حدودی آشنا شدید یکی دیگر از محصولات تولید شده در مجموعه هالیتو صابون سنگ نمک است که حاصل برش زدن سنگ نمک درمانی و طبیعی است.

قبلا نیز گفته شد که به سه روش می‌توانید از سنگ نمک استفاده کنید:

  1. سنگ نمک خوردنی
  2. سنگ نمک برای پاکسازی هوای محیط
  3. سنگ نمک و تماس مستقیم با پوست

سنگ نمک تزئینی فروش

صابون سنگ نمک در حقیقت از قسم سوم است چرا که سنگ نمک کاملا خالص و طبیعی را برای از بین بردن خستگی و داشتن پوستی سلامت بر روی بدن حرکت می‌دهید که نه تنها از نمک کاملا طبیعی استفاده نموده‌اید در ثانی پوستی تازه و زیبا نیز خواهید داشت.

شاید بپرسید که در هر منزلی طبیعتا نمک پیدا خواهد شد و نیازی به صابون نمک نیست؟

سنگ نمک تزئینی فروش

باید توجه داشته باشید که این صابونها از جنس سنگ نمک تصفیه نشده و کاملا طبیعی هستند و از دل سنگ نمک جدا شده و برش خورده‌اند و اصلا قابل قیاس با نمک تصفیه شده نیست!

فروش چراغ خواب سنگ نمک در تهران

شهر تهران به دلیل ازدحام جمعیت و استرس کاری، معمولا فشاری را که به افراد از لحاظ روحی وارد می‌کند بسیار بیشتر از سایر شهرهاست که همین امر سبب ایجاد خستگی زودرس شود.

برای رهایی از این مشکل حتما در محل کار و محل زندگی خود از سنگ نمک درمانی هالیتو استفاده کنید چرا که سبب ایجاد نشاط و انبساط روحی شما خواهد شد.

سنگ نمک تزئینی فروش

یادداشت

برای آشنایی بیشتر با سنگ نمک های تزئینی هالیتو این صفحه را نیز ببینید

اگر به عنوان پیشنهاد بخواهیم از میان سنگ نمک های درمانی به شما گزینه نیز معرفی کنیم در محیط کار ترجیحا از سنگ نمک هرم استفاده کنید چرا که هرم مظهر قدرت و اقتدار است و سبب ارتقاء روحیه و اعتماد به نفس شما در محیط کار خواهد بود.

یادداشت

سنگ نمک های درمانی هالیتو به دلیل خالص بودن منبع فراوان انرژی مثبت است

سنگ نمک تزئینی فروش

اما در منزل که نیاز به آرامش دارید گوی سنگ نمک را به شما پیشنهاد می‌کنیم چرا که گوی سنگ نمک هالیتو با پایه چوبی بسیار زیبایی که به همراه دارد نهایت آرامش و زیبایی را به شما هدیه می‌دهد.

سنگ نمک درمانی را از کجا بخریم؟

اگر شما هم با مطالعه متن فوق راغب شدید که از امروز شروع به استفاده از سنگ نمک درمانی در زندگی خود کنید به شما تبریک می‌گوییم و اگر نگرانید که از کجا این سنگ نمک ها را تهیه کنید اصلا نگران نباشید کافیست به لینک زیر مراجعه کنید و محصولات متنوع سنگ نمک درمانی هالیتو را ببینید و هر کدام را که خواستید پایین همان صفحه سفارش دهید.

یادداشت

صفحه مشاهده محصولات سنگ نمک درمانی

قیمت گوی سنگ نمک

سنگ نمک تزئینی فروش

فروش عمده سنگ نمک تزیینی

سنگ نمک تزئینی فروش خوبی در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و اهواز دارد. یکی از دلایل تراکم جمعیتی و دلیل دیگر آشنایی با خواص بینظیر آبازورهای سنگ نمک یا همان سنگ نمکهای چراغدار می‌باشد.

برای فروش عمده سنگ نمک تزئینی، بهترین نوع کارهای ساخته شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای ساخت آباژورهای سنگ نمک از بهترین نوع سنگ نمک تزئینی گرمسار استفاده می‌شود.

این آباژورها از سنگ نمکهای کاملا طبیعی ساخته می‌شود.

سنگ نمک تزئینی فروش

سنگ نمک تزئینی گرمسار به صورت فله

برای فروش آباژور سنگ نمک در شهرهایی که گفته شد و جهت اخذ نمایندگی می‌توانید اطلاعات خود را از طریق این صفحه برای ما ارسال کنید.

همچنین برای سنگ نمک تزئینی فروش خرده نیز قابل سفارش است. از طریق شماره پایین همین صفحه می‌توانید آباژور یا شمعدان مورد نظر خود را سفارش دهید.

مجموعه ما زیباترین آباژورهای سنگ نمک را تولید و در اختیار شما قرار می‌دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید