فروش سنگ نمک تزیینی اصفهان

فروش سنگ نمک تزیینی اصفهان، سنگ نمک قلبی، سنگ نمک گوی، سنگ نمک طرح دار، سنگ نمک برش خورده، زیباترین طرح‌های سنگ نمک تزیینی اصفهان ساخته دست استادکاران اصفهانی در مجموعه ما تولید می‌شود. برای خرید این محصولات هم اینک با ما تماس بگیرید.

اصفهان مهد هنر

همانطور که تاکنون بارها شنیده و دیده‌اید شهر اصفهان از لحاظ تولید صنایع دستی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. از نظر ساخت و ارائه هنر دست شهر اصفهان مرتبه به خصوصی را در کل کشور و شاید در کل جهان دارد.

هنر صنایع دستی اصفهان آوازه‌ای جهانی دارد.

هنر صنایع دستی اصفهان شهرتی جهانی دارد

چرا سنگ نمک تزیینی اصفهان بخریم؟

همانطور که قبلا گفته شد اصفهان دارای اساتید بسیار هنرمندی است که با هنر دست خود آثاری را خلق می‌کنند که در کمتر جایی می‌توان نمونه آن را یافت.

نوع برشها و سوراخ کاری‌ها توسط اساتید، با هنرمندی تمام صورت می‌پذیرد و کار ارائه شده علاوه بر زیبایی تقریبا بدون نقص است.

سنگ نمک تزیینی اصفهان

آباژور سنگ نمک طرح ترمه ساخته شده در مجموعه سنگ نمک حسینی

خرید سنگ نمک تزیینی

برای خرید سنگ نمک تزیینی اصفهان در هر شهری که باشید ما سفارش شما را در سریع‌ترین زمان به مقصد ارسال خواهیم کرد. در سفارشات عمده ارسال از طریق باربری صورت می‌پذیرد که علاوه بر سالم رسیدن هزینه بسیار پایینی دارد و بسیار به صرفه است.

سنگ نمک تزیینی اصفهان

قیمت سنگ نمک تزیینی اصفهان

علی رغم اینکه اساتید موقع ساخت کارها از تمام هنر خود استفاده می‌کنند و وقت زیادی را صرف می‌نمایند اما همواره محصولاتی که به دست مشتری می‌رسد دارای قیمت مناسب‌تری به نسبت سایر شهرها می‌باشد.

سنگ نمک تزیینی اصفهان

البته در خصوص قیمت باید گفت نوع برش سنگ و سالم رسیدن سفارش مشتری نیز بسیار شرط می‌باشد. در این خصوص قبلا اینجا صحبت شده است. همچنین برای دیدن نمونه کارها و قیمت آنها می‌توانید این صفحه را مشاهده فرمایید.

مرکز فروش سنگ نمک تزیینی برش خورده

مجموعه سنگ نمک هالیتو انواع مختلفی از سنگ نمک را در اشکال بسیار زیبا برش می‌زند که برخی از مدل ها بسیار مشهورند و تصاویر آنها در فضای اینترنت به قدری پر شده که سایر مجموعه ها نیز اقدام به تولید آنها نموده اند.

برای اینکه بدانید کدام مجموعه تولید کننده اصلی و کدام تولید کننده فرعی است کافیست قیمت تعداد فروش عمده محصولات برش خورده را برای ۵۰۰ عدد کار قیمت بگیرید آنگاه متوجه خواهید شد کف قیمت هر تولید کننده تا کجاست در نتیجه تولید کننده اصلی مشخص خواهد شد.

تعدادی از زیباتری کارهای برش خورده و طرح دار را مشاهده می‌نمایید.

فروش عمده سنگ نمک تزیینی

برای داشتن محصولات سنگ نمک تزیینی اصفهان با قیمت عمده با ما تماس بگیرید و سنگ نمک های دکوری را سفارش دهید.

حداقل فروش عمده برای هر محصول متفاوت است به طور مثال کارهایی مثل گوی و کوبیک حداقل فروش آنها برای عمده ۲۰ عدد است و یا برخی کارها مانند کارهای برش خورده و طرح دار حداقل ۵۰ تا و کارهایی مثل قلب که کوچک هستند و سیم و لامپ ندارند حداقل ۱۰۰ عدد است.

اعطای نمایندگی سنگ نمک

مجموعه هالیتو در شهرهای مختلف اقدام به اعطای نمایندگی محصولات درمانی خود می‌کند لذا شما در شهری که زندگی می‌کنید اگر شرایط لازم برای اخذ نمایندگی را دارید با ما تماس بگیرید و نمایندگی محصولات سنگ نمک درمانی هالیتو را دریافت نمایید.

سنگ نمک تزیینی اصفهان

طبیعتا ما در شهرهایی که نمایندگی داریم مشتریان خود را نیز به سمت نماینده هر شهر هدایت می‌کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید