فروش سنگ نمک جهت رفع آلودگی هوا

اتاق نمک

فروش سنگ نمک جهت رفع آلودگی هوا، سنگ نمک دکوری مخصوص دوری از چشم زخم، آجر نمک ویژه ساخت اتاق نمک، ساخت تخصصی اتاق نمک درمانی و غار نمک درمانی.

سنگ نمک رفع آلودگی هوا

برای رفع آلودگی هوا و تمیز بودن محیط، می‌توان از سنگ نمک بیشترین بهره را گرفت چرا که سنگ نمک با خاصیت فوق العاده انتشار یون های منفی، تمام آلودگی ها را به خود جذب می‌کند.

بهترین راه حل استفاده از سنگ نمک آجری است چرا که به دلیل تعداد زیاد آجرها که تشکیل دیوار نمکی را می‌دهند حجم گسترده‌ای از یون منفی در فضا پراکنده می‌شود و حس و حال بینظیری را به فرد منتقل می‌کند.

اتاق نمک

در چنین فضای یونیزه شده‌ای میکروبها رشد نمی‌کنند و آن فضا کاملا عاری از آلودگی است.

سنگ نمک را کجای خانه قرار دهیم

برای استفاده از خواص درمانی فوق العاده زیاد سنگ نمک طبیعی بهتر است از سنگ نمک در جاهایی استفاده کنیم که احتمال ضرر رسیدن به فرد بیشتر است.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]سنگ نمک آلودگی ها و امواج را به خود جذب می‌کند[/box]

به عنوان مثال اگر یک فرد سیگاری در منزل دارید همواره افراد از دود سیگار اذیت می‌شوند برای کمتر شدن ضررهای دود سیگار، جایی که این فرد سیگار می‌کشد یک سنگ نمک قرار دهید تا دود سیگار جذب سنگ نمک شود.

برای گرفتن امواج وای فای نیز از سنگ نمک در کنار آنتن استفاده کنید تا ضرر این امواج بر اثر برخورد به سنگ نمک به حداقل برسد.

اتاق نمک

همینطور برای جذب یونهای مثبت سایر دستگاه های الکترونیکی به همین طریق می‌توانید از سنگ نمک استفاده کنید.

سنگ نمک در فنگ شویی

مکتب فنگ شویی که یکی از قدیمی ترین مکاتب مشرق زمین است و طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا دارد به نحوه چینش و جایگذاری اشیاء در منزل تاکید می‌کند و مهمترین رکن این مکتب استفاده از سنگ نمک در فضای منزل است.

طبق آموزه‌های این مکتب که اصول آن در همه دنیا فراگیر شده است برای راحتی بیشتر روان و اعصاب می‌بایست در فضاهایی که احتمال آلودگی در آنجاها بیشتر است مانند دسشویی و حمام حتما از سنگ نمک استفاده کنید تا تمام آلودگی‌ها را به خود جذب کند.

اتاق نمک

این روش که پیشینیان ما به آن دست یافته‌اند علم امروزی نیبز آن را تایید کرده و به همین جهت از ۲۰ سال قبل به این طرف، استفاده از اتاق نمک هر روز گسترش یافته است.

شستن سنگ نمک

اگر از سنگ نمک در منزل استفاده می‌کنید و یکی از دغدغه‌های شما شستن و نگهداری از سنگ نمک است به شما توصیه می‌کنیم اصلا نگران این موضوع نباشید.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]سنگ نمک های درمانی هالیتو از جنس کاملا طبیعی و معدنی با خلوص ۹۸٫۵ درصد هستند[/box]

اگر شما سنگ نمک تان را از مجموعه هالیتو تهیه کرده باشید خوب است بدانید سنگ نمک هالیتو دارای جنسی کاملا معدنی و طبیعی است و خلوص بسیار بالای آن سبب می شود در شرایط سخت نیز پایداری خود را حفظ کرده و به فضای اطراف خود جان تازه ببخشد.

سنگ نمک درمانی

کافیست ماهی یکبار با دستمالی مرطوب سنگ نمک هالیتو را تمیز کنید تا این سنگ نمک سال های سال مانند یک موجود زنده به حیات خود ادامه دهد.

خواص سنگ نمک برای چشم زخم

سنگ نمک مخصوص چشم زخم همواره از محصولاتی است که طرفداران بسیار زیادی را دارد چرا که بنا بر اعتقاد مذهبی و باور فرهنگی ما ایرانیان یکی از مسائلی که زندگی افراد را تحت الشعاء قرار می‌دهد چشم زخم و اثرات نابود کننده چشم نظر است.

جالب است بدانید که این عقیده ما ایرانیان را علم به طور کامل پذیرفته که از هر انسانی یک انرژی ساطع می‌شود و سنگ نمک تمام ذرات و و انرژی‌های پیرامون خود را جذب می‌کند لذا برای دفع چشم زخم باید از سنگ نمک استفاده کرد.

از سویی دیگر سنگ نمک های مجموعه هالیتو همانطور که گفته شد دارای خواص درمانی بسیار زیادی هستند و از طرفی دیگر منقش به آیات وان یکاد و سوره های چهار قل می‌باشند که به طرز عجیبی چشم زخم را از شما دور می‌کند.

ضرورت ساخت اتاق نمک درمانی

با توجه به آلودگی هوا در شهرهای بزرگ بهترین راه مقابله با این آلودگی رفتن به کنار آبشار و کوهستان است ولی به دلیل نحوه زندگی امروزه امکان چنین کاری کمتر وجود دارد.

برای این منظور راه حل جایگزینی نیز وجود دارد و آن آوردن حال و هوای چشمه و آبشار و کوهستان به درون منزل است با همان حس خوبی که ما پس از قرار گرفتن در این مکانها داریم.

اتاق نمک

راه حل این موضوع استفاده از اتاق نمک است چرا که سنگ نمک با ایجاد یون منفی و پاکسازی محیط اطراف روحیه سرزندگی و شادابی را به شما می‌بخشد.

قرار گرفتن در یک اتاق نمکی، تقریبا تمامی مشکلات تنفسی اعم از آسم و برونشیت را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

نمونه ای از اتاق غار نمک اجرا شده توسط مجموعه هالیتو را می‌بینید.

اتاق نمک

خرید سنگ نمک

برای خرید سنگ نمک رفع آلودگی هوای محیط، در امان ماندن از چشم زخم و دریافت انرژی مثبت می‌توانید از سنگ نمک های دکوری و یا آجر نمک استفاده کنید.

اگر مایل به استفاده از آجرنمک، اتاق نمک و یا غار نمک باشید مجموعه هالیتو تخصصی ترین تیم ساخت اتاق نمک در ایران است.

اتاق نمک

جهت مشاهده نمونه پروزه های اجرا شده و همچنین خرید عمده سنگ نمک با شماره پایین همین صفحه در ارتباط باشید همچنین می‌توانید با همین شماره از طریق پیام رسانهای اجتماعی نیز با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید