بازار خرید و فروش سنگ نمک

,
فروش سنگ نمک

فروش سنگ نمک برای کارهای صنعتی، تزیینی، غذای دام، سختی گیری، آجر نمک و اتاق نمک با کیفیتهای مختلف بنا به سلیقه مشتری و با مناسبترین قیمت موجود می‌باشد. قیمت سنگ نمک بر اساس انواع مختلف سنگ و موارد مرتبط با استخراج و ارسال آن متفاوت خواهد بود.

یادداشت

انواع سنگ نمک دام، صنعتی، خوراکی، برش خورده، سختی گیری با قیمت مناسب

فروش سنگ نمک برای تمامی کاربردها

اگر شما نیز مصرف کننده سنگ نمک هستید و یا قصد دارید از سنگ نمک استفاده کنید باید گفت مجموعه سنگ نمک هالیتو و سایت بازار سنگ نمک ایران، تمامی انواع نمک را برای فروش در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

انواع سنگ نمک که در مجموعه ما به فروش می رسد:

  • سنگ نمک دام
  • نمک خوراکی
  • سنگ نمک سختی گیر تصفیه خانه و موتورخانه و استخر
  • سنگ نمک معدنی گرمسار و سمنان
  • سنگ نمک احیای رزین
  • سنگ نمک دیگ بخار
  • انواع نمک صنعتی(شکری، پودری، صدفی، شیلاتی)
  • سنگ نمک برش خورده
  • سنگ نمک رنگی
  • سنگ نمک آبی
  • سنگ نمک دامی هیمالیا

فروش سنگ نمک

طبق آمار منتشر شده، بخش کوچکی از سنگ نمک استخراجی از معادن که اندازه‌ای در حدود ۶ درصد را به خود اختصاص می‌دهد برای مصارف خوراکی به کار برده می‌شود. مابقی که در حدود ۹۴ درصد را شامل می‌شوند، در صنایع دیگر کاربرد خواهد داشت.

فروش سنگ نمک

خرید و فروش سنگ نمک

با توجه به مسئله گفته شده می توان دریافت که خرید و فروش سنگ نمک در بازار جهانی، تنها بین معادن سنگ نمک و کارخانه‌های تولید نمک خوراکی نمی‌باشد و کارخانه‌های دیگری هم هستند که خریدار سنگ نمک می‌باشند.
سنگ نمک می‌تواند دارای درجه خلوص متفاوتی باشد. همین درجه خلوص متفاوت سنگ نمک سبب شده تا کاربرد آن در صنایع گوناگون متفاوت باشد.
سایت بازار سنگ نمک ایران، راهی ساده و آسان برای خرید انواع سنگ نمک می باشد.

کارخانه‌های تولیدی می‌توانند به راحتی، بهترین سنگ نمک را که متناسب با عملکرد آن ها می‌باشد، از این سایت خریداری نمایند.

 

فروش سنگ نمک

مجموعه سنگ نمک هالیتو

کاربرد سنگ نمک چیست؟

این سوالی است که معمولا از ما می‌پرسند که کاربرد سنگ نمک چیست؟ برای این منظور خلاصه وار برخی از کاربردهای سنگ نمک در پایین آورده شده است:

  • کارخانه‌های چرم سازی و دباغی
  • به عنوان جیره غذایی دام و طیور
  • در صنعت شیلات
  • در صنایع آلومینیوم سازی
  • صنعت لاستیک سازی
  • سختی گیری و از بین بردن رسوبات در تاسیسات صنعتی و خانگی
  • ساخت وسایل تزئینی
  • ساخت دیوارهای نمکی و آجر نمک
  • صنایع حفاری نفت و گاز
  • صنایع آرایشی و بهداشتی
یادداشت

برای اطلاعات بیشتر از نحوه استفاده سنگ نمک در این صنایع این لینک را ببینید.

 

فروش سنگ نمک

استفاده از نمک در دفع بیماری‌های آبزیان

خرید سنگ نمک

اگر فروشنده یا تامین کننده سنگ نمک هستید و معدن سنگ نمک در اختیار دارید و یا کارگاه تولید آباژور سنگ نمک و جاشمعی سنگ نمک دارید می‌توانید از طریق لینک پایین اطلاعات خود را وارد کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

می خواهم محصولم را بفروشم

اگر معدن سنگ نمک دارید با ما از طریق این صفحه تماس بگیرید

 

فروش سنگ نمک

نحوه تعیین قیمت سنگ نمک

آیا می‌دانید که قیمت سنگ نمک چگونه تعیین می‌شود؟ قیمت سنگ نمک تحت تاثیر چه عواملی است؟ برخی از عواملی که بر قیمت سنگ نمک تاثیر می‌گذارد از این قبیل است:

  • هزینه استخراج و بارگیری
  • هزینه حمل و نقل
  • میزان تناژ سفارش
  • کیفیت سنگ نمک
  • نوسانات بازار

هزینه‌های گفته شده در بالا از عوامل بسیار مهمی هستند که به طور مستقیم بر قیمت تمام شده و فروش سنگ نمک تاثیر دارند. البته علاوه بر هزینه‌های فوق، عوامل تاثیرگذار دیگری نیز وجود دارند که به طور غیر مستقیم بر قیمت سنگ نمک تاثیر گذارند.

فروش سنگ نمک

عوامل متعددی بر قیمت سنگ نمک تاثیر دارند

کیفیت سنگ نمک عامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت سنگ نمک

می‌دانید که سنگ نمک علاوه بر اینکه دارای سدیم و کلر می‌باشد، ممکن است در این بین، ناخالصی‌هایی را هم شامل شود. هرچه میزان این ناخالصی‌ها در سنگ نمک کمتر باشد، سنگ نمک خاصیت بیشتری داشته و کیفیت بالاتری را دارا می‌باشد.

با توجه به اینکه کیفیت با قیمت رابطه مستقیم دارد می‌توان گفت که هر چه کیفیت سنگ نمک بالا رود، قیمت آن در بازار فروش سنگ نمک افزایش پیدا خواهد کرد.
به طور مثال، سنگ نمکی که دارای درصد خلوص ۹۹ درصد می باشد و مناسب برای تولید نمک خوراکی است، در بازار فروش، قیمتی بیشتر از سنگ نمکی خواهد داشت که خلوص آن به اندازه کمتر از ۹۵ درصد بوده و نوعی سنگ نمک صنعتی شناخته می‌شود.

 

فروش سنگ نمک

کیفیت سنگ نمک بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارد

بازار سنگ نمک ایران

مجموعه سنگ نمک هالیتو با در دسترس داشتن معادن زیادی در گرمسار قسمت عمده سنگ نمک را در بازار نمک ایران تامین می‌کند و انواع سنگهای نمک صنعتی، خوارکی، سنگهای نمک مورد استفاده برای دام، نمک احیای رزین، سنگ نمک دیگ بخار، سنگهای نمک رنگی و تزئینی، سنگ نمک آبی، را به میزان فراوان وارد بازار ایران می‌کند.

اگر می‌خواهید بهترین سنگ نمک را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و هزینه ها و زمان خرید را به میزان زیادی کاهش دهید، سایت بازار فروش سنگ نمک ایران امکان خرید اینترنتی سنگ نمک را برای شما فراهم آورده است.

فروش سنگ نمک

داشتن معادن متعدد در شهر گرمسار این امکان را به مجموعه سنگ نمک هالیتو داده که با کیفیت ترین نوع سنگ نمک گرمسار را در اختیار داشته باشیم.

امکان تحویل سنگ نمک بنا به نیاز مشتری با کیفیتهای متفاوت وجود دارد.

یادداشت

برای دیدن قیمت انواع سنگ نمک اینجا را ببینید

هزینه اضافی پرداخت نکنید

خیلی از مواقع نیاز نیست که شما از باکیفیت ترین نوع سنگ نمک استفاده کنید. سنگ نمک با گرید پایینتر نیز کار شما را انجام خواهد داد. برای اینکه هزینه اضافی پرداخت نکنید با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

فروش سنگ نمک

فروش سنگ نمک سختی گیر

بطور معمول اگر منابع خارجی را مطالعه بفرمایید می‌بینید که استفاده از نمک خالص را برای احیای رزین دستگاه سختی گیر توصیه می‌کنند.

با افتخار باید بگوییم ما سنگ نمک ۹۹٫۵ درصد بدون کلسیم را که مخصوص احیای رزین و عملیات سختی گیری است در اختیار شما می گذاریم تا مشتریان ما با پرداخت هزینه کمتر، سنگهای نمک خالص را برای احیای رزین سختی گیر در اختیار داشته باشند.

یادداشت

از جمله کاربردهای سنگ نمک همانطور که گفته شد استفاده از سنگ نمک برای سختی گیری است که مهمترین ماده طبیعی جهت انجام سختی گیری و احیای رزین و تصفیه آب، سنگ نمک است

البته اینکه شما از چه سنگ نمکی استفاده کنید نیز بسیار مهم است ولی توصیه اکید ما به شما این است که بخاطر ۵۰ یا ۱۰۰ هزار تومان رزین یا دیگ بخار چند ده میلیونی خود را به خطر نیندازید.

فروش سنگ نمک

مهمترین فاکتور یک سنگ نمک سختی گیر، عاری بودن از کلسیم و منیزیم است چرا که مهمترین اولویت یک عملیات سختی گیری از بین بردن دو عنصر کلسیم و منیزیم است که سبب ایجاد رسوبات شده‌اند.

یادداشت

مجموعه سنگ نمک هالیتو بهترین نوع سنگ نمک سختی گیر را به صورت رایگان در سراسر تهران به شما تحویل می‌دهد

فروش عمده سنگ نمک تزیینی

بلور های نمک به دلیل داشتن بار منفی قدرت جذب انواع بارهای مثبت ساطع شده از دستگاه های الکترونیکی را دارند.

همانطور که می‌دانید بارهای مثبت ساطع شده از انواع لوازم الکترونیکی که به طور روزمره استفاده می‌کنیم اثرات مخرب زیادی روی سلول های بدن دارد همچنین سنگ نمک به پاکسازی و تصفیه هوای محیط از طریق جذب آلودگی ها و گرد و غبار محیط کمک می‌کند و به درمان و کاهش شدت بیماری‌های تنفسی مانند  آسم و برونشیت نیز کمک زیادی خواهد کرد.

البته تیم های مختلف پزشکی اثر مثبت سنگهای نمک را مورد بررسی قرار داده‌اند و موارد ذکر شده را مورد تایید قرار دادند به همین جهت افراد زیادی به دنبال تهیه و قرار دادن سنگهای نمک در منزل خود هستند.

فروش سنگ نمک

یکی از بزرگترین فعالیت های مجموعه سنگ نمک هالیتو تولید سنگ نمک تزیینی است که در این زمینه این مجموعه رتبه نخست تولید سنگ نمک را در ایران دارد.

محصولات سنگ نمک تزیینی هالیتو علاوه بر داشتن کیفیت بسیار عالی، با قیمت بسیار ارزانی به دست خریدار عمده می‌رسد و ویژگی بسیار جالب این محصولات، داشتن بسته بندی جداگانه جهت هر کدام از آنهاست.

انواع آباژور و چراغ خواب سنگ نمک، جا شمعی، سنگ نمک تزئینی حجمی مزین به آیه های قرآن از جمله وان یکاد و آیه الکرسی در این مجموعه تولید می‌گردد و با قیمت بسیار مناسب به دست مشتریان عمده و همچنین مصرف کننده نهایی می‌رسد.

فروش سنگ نمک

مرکز فروش سنگ نمک تزیینی

مجموعه هالیتو به عنوان بزرگترین مرکز فروش سنگهای نمک تزئینی است اما حجم گسترده سفارشات سبب نشده که ما از انجام سفارشات تکی و یا تعداد کم سر باز زنیم به همین منظور شما اگر قصد دارید عکس یکی از عزیزان یا هر تصویر دیگری را روی سنگ نمک داشته باشید ان را برای ما ارسال نمایید ما آن طرح را بر روی انواع جا شمعی و آباژور چاپ کرده و برایتان در اسرع وقت ارسال می‌کنیم.

همچنین برای علاقمندان به تاریخ نیز باید این مژده را بدهیم که ما طرح های متنوعی از امکان تاریخی را بر روی این سنگ های تزیینی قرار دادیم و آنرا عرضه می کنیم. می‌توانید از طرح های موجود در سایت از طریق این صفحه بازدید نمایید و از قیمت آن ها نیز اطلاع پیدا کنید.

همانطور که در بخش قبلی گفته شد مجموعه سنگ نمک هالیتو در زمینه تولید و فروش سنگ نمک تزیینی بزرگترین مرکز تولیدی در ایران است که در ادامه تصاویر تعدادی از پرفروشترین محصولات را مشاهده می‌کنید.

فروش چراغ خواب سنگ نمک در تهران

یکی از راههای تصفیه هوای داخل اتاق استفاده از چراغ خواب سنگ نمک است. چراغ خواب سنگ نمک هم جنبه زیبای و تزیینی دارد و هم به پاکسازی هوا کمک می‌کند.

برای تولید چراغ خواب سنگ نمک در ابتدا مواد آهکی و گوگردی موجود در روی آن مورد شستشو قرار می‌گیرد. شستشوی این ترکیبات سبب می‌شود تا چراغ خواب حالت نیمه بلوری پیدا کرده و در این حالت پرتو افشانی مناسبی خواهد داشت.

فروش سنگ نمک

برای اینکه چراغ خواب بتواند اثر مثبت خود را در فضا پخش کند لازم است حتما لامپ داخل آن روشن باشد. قابل ذکر است چراغ خواب سنگ نمک به مرور با استفاده از آن یک میلیمتر از قطر آن بطور سالانه کم می‌شود البته باید بدانید در مناطقی که رطوبت یا شرجی هوا بالاست حتی بدون گذاشتن لامپ درون سنگ نمک نیز کاهش سایز در طی سالهای متمادی اتفاق خواهد افتاد که این موضوع به خاصیت یونی سنگ نمک باز می‌گردد.

یادداشت

انواع مدل های سنگ نمک تزیینی هالیتو در این صفحه معرفی شده است

فروش سنگ نمک

در ورزش هایی چون یوگا از این نوع سنگ برای پاکسازی انرژی‌های منفی استفاده می‌شود البته از آنجایی که ورزش یوگاه به تمرکز هر چه بیشتر دهن کمک می‌کند طرح هایی که استواری و تمرکز را القاء خواهد کرد تاثیر ورزش یوگا رت چندین برابر و در ذهن ما با ثبات تر می‌کند و بهترین مدل های سنگ نمک ویژه یوگاه سنگ نمک کوبیک و سنگ نمک هرم می‌باشد

فروش سنگ نمک

از دیگر پر طرفدارترین کارهای سنگ نمک تزئینی سنگ نمک گوی است که علاوه بر ساخت و فرم و طراحی شکیل، با قیمت بسیار مناسبی نیز عرضه می‌شود.

سنگ نمک گوی در اکثر سایتها با قیمتهایی بالاتر از ۱۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد ولی در مجموعه سنگ نمک هالیتو گوی قطر ۱۵ سانتیمتر با پایه چوبی، با قیمت فقط ۱۰۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

فروش سنگ نمک

همچنین اگر ساکن شهر تهران هستید با سفارش ۳ عدد سنگ نمک گوی بدون پرداخت هیچگونه هزینه پستی، سفارش خود را به رایگان درب منزل دریافت نمایید.

قیمت سنگ نمک خام

فروش سنگ نمک

قیمت انواع سنگ نمک تزئینی

قیمت خرده فروشی سنگ نمک تزیینی
نام محصول قیمت نام محصول قیمت
سنگ نمک گوی پایه چوبی متوسط ۴۶۰۰۰۰ سنگ نمک گوی پایه نمکی کوچک ۲۲۵۰۰۰
مکعب ایستاده با پایه چوبی ۲۲۰۰۰۰ مکعب خوابیده با پایه چوبی ۲۲۰۰۰۰
سنگ نمک های برش خورده ۱۱۰۰۰۰ کارهای کوچک بدون چراغ ۳۰۰۰۰

قیمت سنگ نمک دامی

فروش سنگ نمک

یادداشت

برای اطلاعات بیشتر در خصوص سنگ نمک دامی پیشنهاد می‌شود این صفحه را ببینید

قیمت روز سنگ نمک

برای اطلاع از قیمت روز سنگ نمک از این صفحه دیدن کنید

نمایندگی سنگ نمک تزئینی در مشهد

شهر مشهد از جمله شهرهایی است که استقبال جهت خرید محصولات سنگ نمک تزئینی هالیتو در آن بسیار فراوان است لذا به همین منظور این مجموعه تصمیم به افتتاح نمایندگی خود در شهر مشهد نموده است.

از این پس می‌توانید به راحتی و در شهر مشهد به صورت مستقیم ضمن بازدید محصولات از نزدیک اقدام به خرید لوستر سنگ نمک مورد نظر نمایید.

برای اطلاع از آدرس نمایندگی مجموعه هالیتو در شهر مشهد تماس بگیرید.

فروش سنگ نمک

سنگ نمک برش خورده

از جمله سنگ نمک های برش خورده و بسیار زیبا که خواص درمانی فوق العاده‌ای دارد آجر نمک است که عمده ترین استفاده از آن برای ساخت اتاق نمک می‌باشد.

آجر نمک های هالیتو از سنگ نمک درمانی برش خورده و ساخته شده‌اند و دارای ابعادی کاملا دقیق و گونیا هستند که محیط اتاق نمک را کاملا یونیزه می‌کنند.

فروش سنگ نمک

جالب است بدانید تیم تخصصی مجموعه هالیتو بزرگترین سازنده اتاق غار نمک در ایران است که تعدادی از نمونه پروژه‌های اجرا شده را در ادامه مشاهده می‌نمایید.

فروش سنگ نمک فروش سنگ نمک فروش سنگ نمک

خرید سنگ نمک گرمسار

سنگ نمک همان کانی کلرید سدیم (NaCl) می‌باشد که یکسری مواد معدنی وارد آن شده و در نتیجه انجام فرسایش به شکل سنگ در آمده است.

سنگهای نمک بر اساس کاربرد به انواع سنگ نمک مورد استفاده در صنعت، دامداری و خوراکی تقسیم می‌شود.

سنگهای نمک گرمسار ضمن مصرف در داخل کشور به خارج از کشور نیز صادر می‌شود. اگر به لیست کشورهای تولید کننده نمک مراجعه کنید ایران یکی از بیست کشور اول در زمینه استخراج سنگ نمک می‌باشد.

فروش سنگ نمک

میزان سنگ نمک استخراج شده در هر منطقه تحت تاثیر تعداد معادن سنگهای نمک موجود در آن منطقه قرار دارد. ایران معادن نمک متعددی در شهرهای مختلف خود دارد اما به دلیل تفاوت اقلیمی کیفیت و خلوص سنگهای نمک در همه مناطق یکسان نیست.

استان سمنان بعنوان یکی از استان ها اصلی تامین کننده سنگ نمک در ایران است و در غرب استان سمنان شهری به نام گرمسار وجود دارد که از قدیم به شهر خوار معروف بوده است.

در گرمسار معادن نمک متعددی وجود دارد که سنگ نمک های مستخرج از این معادن دارای درجه خلوص بالای ۹۸ درصد می‌باشند.

این معادن ضمن اینکه به عنوان منبع استخراج سنگ نمک هستند از جاذبه های گردشگری نیز محسوب می‌شوند. یکی از معادن نمک زیبا در گرمسار معدن نمک کوهدشت کهن می باشد.

فروش سنگ نمک

معادن سنگ نمک کوهدشت گرمسار

به لحاظ داشتن کیفیت مناسب قرار دارد سنگ نمک های استخراج شده از این منابع در بازار جهانی طرفداران زیادی دارد. از آنجائیکه سنگهای نمک گرمسار دارای درصد خلوص بالا است استفاده از آن بعنوان نمک خوراکی بسیار سود آور است.

از آنجائیکه نمک صنعتی برای تولیدات کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد از کیفیت و خلوص بسیار بالایی برخوردار نیست و به همین جهت نام صنعتی روی آن قرار گرفته است. صادرات سنگ نمک بسته میزان استخراج سالانه آن دارد.

صادرات این محصول به افزایش بودجه کشور و ارز آوری آن نیز کمک می‌کند. شرکت هالیتو معادن بزرگ نمک را در شهر گرمسار در اختیار دارد که این سنگ های با کیفیت و خلوص بالا را به داخل و خارج از کشور عرضه می کند.

فروش سنگ نمک

خرید سنگ نمک صنعتی

سنگهای نمک صنعتی از منابع طبیعی حاصل می‌شود و انواع مختلفی دارد که هر یک از این انواع از لحاظ عناصر تشکیل دهنده باهم تفاوت هایی دارند.

سنگ نمک صنعتی حاصل از معادن نمک گرمسار دارای درجه خلوص های متفاوتی هستند و حتی نوعی از سنگ نمک با خلوص بیشتر از ۹۹ درصد وجود دارد که بسیار خاص و یونیک می باشد و نمی توان آن را صنعتی به حساب آورد و جزو سنگ نمک های خوراکی دسته بندی می شود.

میزان خلوص هر سنگ ها مشخص کننده کاربرد و قیمت آن می باشد ولی در خصوص سنگ نمک های صنعتی به دلیل اینکه اکثرا میزان خلوص جهت آنها اهمیتی ندارد طبیعتا قیمت سنگ نمک پایینتر خواهد بود.

فروش سنگ نمک

سنگ نمک استخراجی از معادن دارای انواع درشت و ریز است انواع درشت آن تحت عنوان سنگ نمک دامی به فروش می‌رسد و فاقد قطعات ریز است.

اما سنگ نمک ریزتر در کارهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و مجموعه هالیتو عرضه کننده انواع نمک صنعتی می باشد که محصولات خود را با نهایت دقت آماده و ارسال می‌کند.

نمک صنعتی به کمک کوبیت خرد می‌شود و به وسیله سرند لرزان جداسازی و در نهایت با نام های پودری، صدفی، شکری و شیلاتی به فروش می‌رسند که هر یک از این موارد از لحاظ اندازه باهم تفاوت دارند.

فروش سنگ نمک

در سال های اخیر با ورود دستگاههای به روز نمک کوبی میزان تولید نمک صنعتی توانسته افزایش پیدا کند و با توجه به استخراج سنگ نمک با کیفیت و فراوان از معادن گرمسار سالانه بیشتر از یک میلیون تن نمک صنعتی به کشورهای همسایه از جمله هند، ترکیه، امارات، روسیه، گرجستان و آذربایجان ارسال می‌شود.

این نمک ها در صنایع مختلفی از جمله موارد ذکر شده گاربرد دارد:

  • صنایع کاستیک سودا
  • دباغی و نساجی
  • جدا کردن لاستیک از لاتکس برای تولید لاستیک
  • جدا کردن صابون از گلیسرول برای صابون سازی
  • برای دستگاههای سختی گیر
  • تولید انواع فیلر
  • جلوگیری از ورود ناخالصی در طی تهیه و تولید آلومینیوم بکار می‌رود

فروش سنگ نمک

خرید سنگ نمک دام از معدن

دو عنصر سدیم و کلر در بسیاری از اعمال حیاتی سلول های حیوانی و انسانی نقش ایفا می‌کنند و از آنجاییکه در مواد غذایی مورد استفاده توسط دام سدیم و کلر کافی وجود ندارد به همین جهت لازم است نمک به جیره غذایی دام اضافه شود.

مصرف نمک به جلوگیری از بروز مشکلات گوارشی و عفونت های گوارشی در دام کمک می‌کند همچنین به تقویت سیستم عصبی، بهبود وضعیت هورمونی دام، جذب بهتر اسیدهای آمینه کمک فراوانی خواهد نمود  و PH خون دام را تنظیم می‌کند.

همه این موارد به بهبود مصرف غذا توسط دام و تولید گوشت و شیر بیشتر کمک می‌کند و در این بین کیفیت نمک مورد استفاده می‌تواند به طرز چشمگیری بر افزایش یا کاهش شیر و گوشت تاثیر داشته باشد.

فروش سنگ نمک

اگر سنگ نمک مورد استفاده مناسب مصرف دام نباشد چربی داخل شیر گاو کاهش پیدا کرده و باید بگوییم که سنگ نمک مورد استفاده برای گاوهای پرواری با گاوهای شیری باهم فرق دارند همچنین در خصوص آبزیان نیز سنگ نمک مورد استفاده برای کاهش استرس قزل آلا با سنگ نمک مخصوص انگل زدائی فرق دارد.

برای تهیه و خرید انواع سنگهای نمک مخصوص دام می‌توانید با مجموعه هالیتو تماس برقرار کنید و از مشاوره رایگان ما جهت تهیه سنگ نمک مناسب با هدفتان بهره‌مند گردید ضمنا همانطور که قبلا هم ذکر شد سنگ نمک قابل عرضه در مجموعه ما جزء دسته با کیفیت ترین سنگهای نمک مخصوص دام و طیور می‌باشد که به بهبود رشد دام و افزایش کیفیت گوشت و شیر دام کمک زیادی خواهد کرد.

فروش سنگ نمک

علاوه بر سنگ نمک کلوخه یا همان سنگ نمک در شکل معمول خود ما سنگ نمک برش خورده را نیز در رنگ های سفید و قرمز به صورت مکعبی برش زده و بسته بندی می کنیم که مناسب صادرات سنگ نمک دامی است.

یادداشت

برای مصرف غذای دام از سنگ نمکی باید استفاده کرد که منیزیم و کلسیم آن نزدیک به صفر باشد

خرید عمده سنگ نمک

جدای از اینکه مجموعه سنگ نمک هالیتو به صورت فروش جزئی نیز بار ارسال می نماید اما فعالیت اصلی ام بارگیری و ارسال سفارشات عمده می‌باشد که در زمینه بارگیری و ارسال سنگ نمک به صورت فله یا به صورت بسته بندی و در کیسه جامبو این مجموعه ید طولایی دارد.

یادداشت

برای آشنایی بیشتر با سنگ نمک گرمسار پیشنهاد می‌شود این صفحه را ببینید

بیشترین تقاضا برای سنگ نمک در بازار داخل شامل موارد ذیل است:

  • سنگ نمک دامی
  • سنگ نمک سختی گیر
  • سنگ نمک برای برش
  • سنگ نمک برش خورده
  • سنگ نمک تزیینی

این موارد معمولا بیشترین تقاضا را در بازار داخل کشور دارد و ما تمامی سفارشات را در سریعترین زمان به مقصد ارسال می‌کینم.

فروش سنگ نمک

صادرات سنگ نمک

در طول یکسال گذشته بیشترین حجم مشتریان صادراتی وارد حوزه سنگ نمک شده است چرا که صادرات سنگ نمک در یک سال گذشته نسبت به دوره ۱۰ ساله گذشته با هم برابری می‌کند.

می‌توان عوامل تاثیر گذار که مهمترین انها قیمت و سپس به دنبال آن کیفیت است را مسبب اصلی افزایش حجم صادرات سنگ نمک ایران دانست که سبب رونق بیشتر حجم فعالیت و ترانزیت در داخل کشور گردیده است.

فروش سنگ نمک

شرکتهای بازرگانی در ۶ ماه گذشته حجم تقاضای بسیاری را در زمینه سنگ نمک روانه معادن نموده اند که همین امر نشانگر تحلیل ارائه شده در زمینه صادرات است.

مجموعه هالیتو آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره رایگان و تحویل بار در مقصد با کمترین نرخ حمل و نقل به شرکتهای خریدار اعلام می نماید همچنین می‌توانید قبل از هرگونه اقدام از قیمتهای ما نیز مطلع شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید