قیمت فروش جاشمعی سنگ نمک

,
قیمت فروش جاشمعی سنگ نمک

قیمت فروش جاشمعی سنگ نمک، جاشمعی سنگ نمک طرح قلب با برچسب و بدون برچسب، به قیمت ۶ هزار تومان به مقصد ارسال می‌شود. برای سفارش محصول تماس بگیرید.

قیمت فروش جاشمعی سنگ نمک

فروش چراغ خواب سنگ ویژه شهر تهران

طرح فروش چراغ خواب سنگ نمک ویزه شهر تهران با هزینه ارسال رایگان کاملا مناسب افرادی که قصد خرید محصولات سنگ نمک تزیینی هالیتو را به شکل تکی دارند.

در این روش محصولات به دو دسته تقسیم شده‌اند:

  • سنگ نمک گوی
  • سایر محصولات چراغ خواب سنگ نمک

سنگ نمک گوی: شما با خرید ۳ عدد چراغ خوب سنگ نمک گوی، بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافی، سفارش خود را درب منزل به صورت رایگان تحویل خواهید گرفت.

قیمت فروش جاشمعی سنگ نمک

سایر سنگ نمک های تزئینی: اگر تمایل به خرید سایر سنگ نمک های تزئینی دارید و مبلغ خرید شما بیش از ۳۰۰ هزار تومان باشد در این صورت نیز مجددا سفارشات شما به صورت رایگان به مقصد ارسال خواهد شد.

قیمت فروش جاشمعی سنگ نمک

تولید کننده سنگ نمک تزیینی

برای اینکه بتوانید سنگ نمک تزئینی مانند جاشمعی سنگ نمک، چراغ خواب سنگ نمک و به طور کل انواع سنگ نمک دکوری را به قیمت مناسب تهیه نمایید می‌بایست مستقیما از تولید کننده خرید نمایید.

مجموعه سنگ نمک هالیتو با داشتن استادکاران بسیار ماهر و مجموعه ای به مساحت ۳ هزار متر مربع اقدام به تولید سنگ نمک تزئینی در طرح ها و مدل های مختلف می‌کند.

قیمت فروش جاشمعی سنگ نمک

شما مشتری گرامی اگر قصد خرید عمده محصولات را دارید می‌توانید با شماره پایین همین صفحه تماس گرفته و انواع مدل های سنگ نمک را با قیمتهای مورد نظر سفارش دهید.

مرکز فروش سنگ نمک تزیینی هالیتو

مرکز فروش سنگ نمک تزیینی هالیتو در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت و ثبت سفارش مشتریان خود می‌باشد.

برای اطلاع شما خریدار محترم آدرس شبکه های اجتماعی در تصویر پایین درج شده که شما از هر طریقی که راحت تر هستید سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت فروش جاشمعی سنگ نمک

همچنین برای اینکه مشتریان مجموعه بتوانند محصولات بیشتری را با قیمت کمتری سفارش دهند ماهانه به مدت یک هفته کمپین تخفیف برگزار می‌شود که جهت اطلاع از تخفیف های هر ماه می‌توانید این صفحه را دنبال کنید.

فروش عمده جاشمعی سنگ نمک

قیمت فروش انواع جاشمعی و چراغ خواب سنگ نمک سفید و رنگی در مجموعه هالیتو با تولید و دسترسی به معادن سنگ نمک کاهش یافته است.

برخی وسایل موجود در خانه، نشانگر سلیقه و حسن نظر صاحبخانه است زیرا علاوه بر آن که به عنوان یک وسیله تزیینی زیبا هستند، یک اثر هنری و گاها منحصر به فرد و خاص نیز می‌باشند.

تمام خصوصیات بالا شامل جاشمعی های تولید شده از سنگ نمک های تزیینی است که با قیمت و کیفیت بالایی برش خورده و آماده عرضه است.

قیمت فروش جاشمعی سنگ نمک

قیمت فروش انواع این محصولات به طرز باور نکردنی مطلوب می‌باشند زیرا شرکت ما با دسترسی مستقیم به معادن سنگ نمک، راسا اقدام به طراحی و ساخت جاشمعی و چراغ خواب با تنوع بسیار نموده است.

یادداشت

برای سفارش عمده شمعدانی سنگ نمک تماس بگیرید

۰۹۱۲۹۳۸۰۱۸۸

حسینی

خرید سنگ نمک از معدن

اگر شما تولید کننده سنگ نمک تزیینی هستید باید مرغوبترین نوع سنگ نمک را در کارگاه خودتان استفاده کنید برای این منظور می‌توانید ضمن تماس با مجموعه سنگ نمک هالیتو سنگ نمک را مستقیما از معدن سفارش دهید.

قیمت فروش جاشمعی سنگ نمک

اگر شما در هفته برگزاری کمپین تخفیف اقدام به سفارش سنگ نمک کنید می‌توانید سنگ نمک خود را با ۱۲ درصد تخفیف سفارش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید