خرید سنگ نمک سختی گیر ارسال رایگان به سراسر تهران

خرید سنگ نمک سختی گیر

خرید سنگ نمک سختی گیر ارسال رایگان به سراسر تهران، کیسه ۲۰ کیلویی یا به صورت فله و کیسه نشده به انتخاب مشتری، تحویل و سفارش بار به صورت ۲۴ ساعته.

آب سخت چگونه به وجود می آید

انسانها برای تامین منابع آبی خود از آب باران یا آب رودخانه ها و دریاها استفاده می‌کنند که البته همه اینها قابلیت مصرف مستقیم را ندارد و برای مصرف انسانی در دستگاه های تصفیه، بسیاری از ناخالصی های آنها گرفته می‌شود.

اما باید توجه داشت که تصفیه خانه ها تا حدی می‌‌توانند ناخالصی ها را از آب جدا کنند تا جایی که آب از حالت خطرناک خارج شود.

خرید سنگ نمک سختی گیر

اما همین آب تصفیه شده خود هنوز دارای املاح مضری از قبیل کلسیم و منیزیم است که این دو عنصر عوامل اصلی ایجاد رسوبات هستند.

هر چه شما در منطقه و یا شهری زندگی کنید که از لحاظ زمین شناسی رسوبی تر باشد طبیعتا آبهای آن منطقه سختی بیشتری را نیز به همراه خواهند داشت.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]از لحظ زمین شناسی ایران کشوری کم آب و در نتیجه اکثر مناطق، دارای آب های سخت هستند[/box]

آیا می توان جلوی ورود آب سخت را گرفت؟

همانطور که گفته شد علی رغم تصفیه شدن آب ها اما عناصر ایجاد سختی، به طور کامل از بین نمی‌رود و جلوی ورود آب را نیز نمی‌توان گرفت چرا که انسان نمی‌تواند از نوشیدن آب صرف نظر کند

به همین منظور با ایجاد دستگاه های سختی گیر، آب ورودی به ساختمانهای مسکونی و مجتمع های صنعتی را ابتدا از فیلترهای سختی گیر عبور می‌دهند تا ناخالصی ها کاملا  از آب جدا شود.

خرید سنگ نمک سختی گیر

پس از آن آب مصرفی با درجه سختی بسیار پایین و فاقد عناصر مضر برای مصرف را در اختیار داریم.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای درک رفتار یک رزین و سختی گیر کی دستگاه تصفیه آب خانگی را در نظر بگیرید[/box]

اما نکته مهم این است که سختی گیرها پس از مدتی اینقدر رسوبات را به خود جذب می‌کنند که کارایی شان را از دست خواهند داد و قادر به جذب سختی های موجود در آب و تبدیل آن به آب نرم نیستند لذا آب سخت راه خود را به لوله ها و تاسیسات باز می‌کند.

برای جلوگیری از ورود آب سخت شما باید سختی گیر خود را احیا کنید که بتواند مانند روز اول به کار خود ادامه دهد که بهترین و طبیعی ترین سختی گیر و احیا کننده رزین، سنگ نمک است.

خرید سنگ نمک سختی گیر

سنگ نمک به دلیل قیمت ارزان و اینکه هیچ آسیبی به دستگاه وارد نمی کند بهترین گزینه در تمام دنیا جهت سختی گیری است.

نمک سختی گیر آب بهتر است یا سنگ نمک؟

به طور کلی استفاده از سنگ نمک اولویت بالاتری نسبت به نمک دارد چرا که از لحاظ درصد خلوص خالصتر و قدرت احیاکنندگی قوی تری دارد.

اما اگر قصد استفاده از نمک سختی گیر داشته باشید فقط باید از نمک تبلور مجدد استفاده کنید چرا که خلوص بسیار بالایی دارد اما به دلیل قیمت بسیار بالا به نسبت سنگ نمک، هیچگاه اقبالی برای استفاده وجود ندارد.

خرید سنگ نمک سختی گیر

البته تمام سازندگان رزین ها همواره توصیه به ورود نمک یا سنگ نمک بالاتر از ۹۹ درصد را به دستگاه‌های خود دارند اما در عمل وجود سنگ نمک بالاتر از ۹۹ درصد بسیار مشکل است و به دلیل قیمت بالاتر معمولا کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]مجموعه سنگ نمک هالیتو با دسترس به بزرگترین معدن سنگ نمک در خاورمیانه، به صورت انحصاری سنگ نمک با خلوص بالای ۹۹ درصد را استخراج می‌کند[/box]

کاربرد نمک احیای رزین چیست

همانطور که در بخش قبل توضیح داده شد اگر می‌‌خواهید از نمک برای احیای رزین استفاده کنید بهتر است از نمک تبلور مجدد برای این کار استفاده کنید.

اما اگر قیمت این نمک برای شما بالاست توصیه می‌کنیم از نمک نخودی یا نمک شیلاتی یک دست استفاده کنید که آن هم دارای قیمت بالایی است ولی از نمک تبلور مجدد ارزانتر است.

خرید سنگ نمک سختی گیر

برای جلوگیری از آسیبهای احتمالی از هر نمکی برای احیای رزین استفاده نکنید چرا که یک رزین بالاتر از ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد اما نمک مخصوص احیای رزین به ۵۰۰ هزار تومان هم نمی‌رسد.

قیمت سنگ نمک جهت سختی گیر

خرید سنگ نمک سختی گیر

نحوه خرید سنگ نمک سختی گیر

مجموعه سنگ نمک هالیتو به دلیل داشتن ماشینهای حمل سنگ نمک، سفارشات سنگ نمک سختی گیر را بدون دریافت کرایه و به صورت رایگان در سراسر شهر تهران تحویل می‌دهد.

اگر به فکر این هستید که سنگ نمک را از کجا تهیه کنید کافیست با شماره پایین همین صفحه تماس گرفته و سنگ نمک خود را سفارش دهید.

خرید سنگ نمک سختی گیر

امکان تحویل بار در خارج از ساعات ادرای و به صورت ۲۴ ساعته وجود دارد و ارسال سفارش به صورت فله یا کیسه شده به انتخاب مشتری بستگی داشته و هر دو صورت امکان پذیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید