سفارش سنگ نمک تزئینی معدن گرمسار

سنگ نمک تزئینی گرمسار

سفارش سنگ نمک تزئینی معدن گرمسار، مناسبترین سنگ نمک برای ساخت و تولید سنگ نمک تزیینی، محصولی صادراتی که انواع آباژور و چراغ خواب سنگ نمک در ایران و ترکیه  از این سنگ نمک تولید می‌شود.

آشنایی با سنگ نمک تزئینی گرمسار

همانطور که اطلاع دارید شهر گرمسار در زمینه سنگ نمک به عنوان مرکز سنگ نمک ایران شناخته می‌شود و تاکنون در منطقه خاورمیانه و حتی کشورهای دورتر که سنگ نمک های بسیار باکیفیتی را بعضا در اختیار دارند، سنگ نمکی که از نظر خلوص و مقاومت در برابر برش به مانند سنگ نمک گرمسار باشد دیده نشده است.

مهمترین فاکتور در خرید سنگ نمک هایی که باید برای برش و تولید سنگ نمک دکوری یا همان چراغ خواب سنگ نمک استفاده شوند مقاومت در برابر مته کاری است چرا که اگر با وارد شدن فشار، سنگ نمک پودر شو طبیعتا کاری را نمی‌توان صورت داد.

سنگ نمک تزئینی گرمسار

اکثر سنگ های نمکی مشکلی که دارند این است که یا در برابر فشار وارده مقاومت ندارند و یا اگر توان مقاومت در برابر مته را داشته باشند رنگ آنها سفید نیست و اکثرا تیره یا سفید همراه با رگه های تیره هستند.

سنگ نمک هالیتو مخصوص برش با داشتن این دو خاصیت یعنی مقاومت در برابر فشار و رنگ یک دست آن، علاوه بر بازار داخلی بازار بسیار گسترده صادراتی را نیز در اختیار دارد و بزرگترین بازار صادراتی ما کشورهای ترکیه و روسیه است که علی رغم داشتن سنگ نمک، سنگ نمک سفید مخصوص برش را در حجم بسیار گسترده سفارش می‌دهند.

سنگ نمک تزئینی گرمسار

یادداشت

سنگ نمک های به دست آمده از معادن مختلف بر حسب درجه خلوص و کیفیت دسته بندی می‌شوند و هر نوع با توجه به کاربری خود به مقاصد مختلفی حمل می‌گردد

شاید بپرسید سنگ نمک مخصوص برش یا همان سنگ نمک تزئینی گرمسار چه کاربردی دارد که به صورت خلاصه وار کاربردهای مهم آن بیان شده است:

  • تولید آباژور سنگ نمک
  • ساخت چراغ خواب سنگ نمک
  • تولید جاشمعی سنگ نمک
  • تولید آجر نمک
  • برش و ساخت صفحات مخصوص گریل

سنگ نمک تزئینی گرمسار

نکته بسیار مهم در خصوص سنگ نمک برش ۳ مسئله است که باید حتما به آن توجه داشته باشید:

  1. رنگ سنگ نمک
  2. مقاومت سنگ نمک در برابر مته
  3. ابعاد و اندازه سنگ نمک

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین عرضه کننده سنگ نمک مخصوص برش با کیفیت بسیار بینظیر در ایران و خاورمیانه است.

فروش چراغ خواب سنگ نمک در تهران

محصولات سنگ نمک تزیینی در ایران بازار به نسبت خوبی دارند و شهر تهران معمولا سرآمد بقیه شهرها در این خصوص است و البته باید گفت بیشترین حجم فروش نیز همواره در این شهر انجام می‌شود.

مجموعه هالیتو به عنوان بزرگترین تولید کننده سنگ نمک تزیینی در ایران، انواع محصولات در رنج قیمتهای مختلف مناسب با تمامی سلیقه ها تولید و عرضه می‌کند.

یادداشت

برای اطلاعات بیشتر درباره سنگ نمک تزئینی پیشنهاد می‌شود این صفحه را حتما دنبال کنید

اگر در شهر تهران یا شهرهای اطراف آن فروشگاه سنگ نمک دارید حتما با ما تماس بگیرید و محصولات را با قیمت بسیار عالی و نهایت کیفیت دریافت نمایید.

سنگ نمک تزئینی گرمسار

فروش سنگ نمک در کرج

مجموعه سنگ نمک هالیتو نمایندگی سنگ نمک تزیینی را در کرج به افراد علاقمند و توانمند اعطا می‌نماید اگر به فروش سنگ نمک تزیینی و سودهای بسیار بالا راغب هستید با ما تماس بگیرید.

سنگ نمک تزئینی گرمسار

چاپ طرح روی سنگ نمک

چاپ طرح های سفارشی سنگ نمک ویژه مدارس، ادرات و ارگانها و سازمانها یکی از فعالیتهای ماست که ماهانه توان تحویل ۵ هزار سفارش را دارد.

قبل از سفارش نهایی محصولات چاپی خود حتما از مجموعه هالیتو استعلام قمیت بگیرید طبعا قیمت و کیفیت کار شما را شگفت زده خواهد کرد.

سنگ نمک تزئینی گرمسار

تولید سنگ نمک تزئینی

فروش عمده سنگ نمک تزئینی

فروش عمده سنگ نمک تزئینی بر اساس سفارش خریدار و در هر رنج قیمتی امکان پذیر است شما با هر بودجه ای که داشته باشید ما محصولات خود را برای شما ارسال خواهیم کرد لذا هیچگاه برای شروع همکاری با ما نگران وضعیت مالی نباشید.

سنگ نمک تزئینی گرمسار

صادرات سنگ نمک برش خورده

در بخش نخست گفته شد که یکی از محصولاتی که از سنگ نمک تولید می‌شود آجر نمک است که به نام سنگ نمک برش خورده نیز شناخته شده است.

مجموعه هالیتو آجر نمک را با بالاترین کیفیت و به صورت کاملا گونیا و با قیمت کاملا بی رقیب تولید می‌کند و در زمینه صادرات این محصول رتبه نخست را دارد.

سنگ نمک تزئینی گرمسار

از آجر نمکی برای ساخت اتاق نمک استفاده می‌شود و علاوه بر ساخت و تولید آجر نمکی ما بزرگترین سازنده اتاق غار نمک در ایران نیز می‌باشیم که در ادامه تعدادی از پروژه های اجرا شده توسط مجموعه هالیتو را می‌بینید.

سنگ نمک تزئینی گرمسار سنگ نمک تزئینی گرمسار

ما سنگ نمک برش خورده را در ابعاد استاندارد و همچنین ابعاد سفارشی تولید می‌کنیم که در جدول زیر ابعاد استاندارد را مشاهده می‌نمایید.

طول(سانت) عرض(سانت) ضخامت(سانت)
۱۰ ۱۵ ۳
۱۰ ۲۰ ۳

سنگ نمک مخصوص پخت و پز

سنگ نمک تزئینی گرمسار

در تصویر بالا سنگ نمک مخصوص پخت و پز را در ابعاد کاملا شگفت انگیز ۳۰*۵۰ مشاهده می نمایید که این محصول حاصل برش زده سنگ نمک معدنی هالیتو می باشد برای خرید تک و عمده تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید