فروش عمده نمک صورتی هیمالیا

سنگ نمک هیمالیا

فروش عمده نمک صورتی هیمالیا یکی از کمیاب ترین نمکهای جهان کاملا خالص و بدون هیچگونه مواد افزودنی

نمک صورتی هیمالیا از معدن خورا کشور پاکستان بارگیری شده و به صورت رایگان سراسر کشور تحویل خواهد شد.

برای سفارش و کسب اطلاعات در خصوص نمک صورتی هیمالیا با شماره پایین همین صفحه تماس بگیرید.

نمک صورتی هیمالیا از کجا بخرم ؟

برای خرید نمک صورتی هیمالیا به صورت عمده با ما مجموعه سنگ نمک هالیتو تماس بگیرید. ما در شهر خودتان سفارش نمک صورتی را به شما تحویل می‌دهیم.

نمک هیمالیا حاوی ۸۴ نوع ماده معدنی و الکترولیتی است که برخی از این مواد معدنی عبارتند از کلسیم، ید، پتاسیم، منیزیم و آهن.

خواص نمک صورتی هیمالیا

 ۱- تعادل الکترولیت

نمک هیمالیا شامل تمام شش الکترولیتی است که برای سلامتی نیاز داریم: سدیم، پتاسیم، کلرید، منیزیم، فسفر و کلسیم. بنابراین، با اضافه کردن سنگ نمک هیمالیا به رژیم غذایی، می‌توان میزان طبیعی الکترولیت بدن را افزایش داد.

در روزهای گرم یا پس از تمرین شدید زمانی که بدن الکترولیتهای خود را از طریق عرق کردن از دست می‌دهد بسیار مفید است.

سنگ نمک هیمالیا

برای این منظور می‌توان با استفاده از ¼ قاشق چایخوری از سنگ نمک هیمالیا و یک لیتر آب، نصف یک عدد لیمو و مقداری عسل طبیعی یک معجون طبیعی و انرژی زا تهیه کرد.

۲- عملکرد تيروئيد
سنگ نمک هیمالیا حاوی ید طبیعی است، عنصری که بدن برای تنظیم هورمونهای تیروئید به آن نیاز دارد که امروزه برای جبران کمبود ید آن را به نمکهای تصفیه اضافه می‌کنند و این سوال پیش می‌آید که آیا بهتر نیست ید را از منبع طبیعی آن دریافت نماییم؟

سنگ نمک هیمالیا

۳- سلامت آدرنال
آدرنال دو عدد غده کوچک است که در بالای کلیه‌ها قرار دارند و وظیفه تنظیم استرس و واکنش بدن به تولید هورمون‌های کورتیزول و آدرنالین را دارند.

غدد فوق کلیه جهت کارکرد سالم به مواد معدنی مانند سدیم و پتاسیم  احتیاج دارند که در سنگ نمک هیمالیا به وفور پیدا می‌شود. تعادل سدیم و پتاسیم برای سلامت آدرنال ضروری است. سدیم بیش از حد و یا پتاسیم بیش از حد باعث می‌شود که آدرنال ها عملکرد نامنظمی داشته باشند.

 

سنگ نمک هیمالیا

کارکرد منظم و سالم آدرنال برای جلوگیری از خستگی مزمن، فرسودگی شغلی و سایر اختلالات هورمونی مانند کم کاری تیروئید مهم است.

۴- امراض میگرنی
محققان به یک علت اصلی میگرن دست یافته‌اند که ناشی از کمبود منیزیم می‌باشند.

از آنجایی که سنگ نمک هیمالیا حاوی منیزیم است، در بسیاری از نقاط جهان اغلب از آن به عنوان یک درمان طبیعی برای تسکین میگرن استفاده می‌کنند.

 

سنگ نمک هیمالیا

روش خرید سنگ نمک هیمالیا

همانطور که می‌دانید کشورمان ایران به دلیل داشتن منابع عظیم نمک، واردات هرگونه نمک به آن ممنوع می باشد.

تمامی بازرگانان و افرادی که قصد صادرات انواع سنگ نمک هیمالیا اعم از سنگ نمک خوراکی هیمالیا، سنگ نمک دامی هیمالیا، سنگ نمک تزئینی هیمالیا به هر نقطه ای از دنیا را دارند مجموعه سنگ نمک هالیتو می‌تواند از مبدا کشور پاکستان این کار را برای شما انجام دهد.

برای اطلاعات بیشتر این صفحه را ببینید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید