قیمت سنگ نمک آبی گرمسار

قیمت سنگ نمک آبی

قیمت سنگ نمک آبی گرمسار، قیمت نمک آبی گرمسار، صادرات سنگ نمک آبی، خرید سنگ نمک آبی، سنگ نمک های آبی در پکیج های ۱۵ کیلوگرمی بسته بندی می‌شوند.

خواص نمک آبی ایرانی

سنگ نمک آبی به دلیل داشتن ۳ خاصیت بسیار مهم اینقدر معروف شده است که شاید آخرین آنها مربوط به طعم و مزه این نمک باشد در ادامه در این خصوص صحبت شده است.

  • تنظیم ضربان قلب
  • کاهش فشار خون
  • آرامش اعصاب و برطرف کننده استرس

سه ویژگی کلیدی و مهم نمک آبی می‌باشند که باعث شده خصوصا کشورهای اروپایی با سرمایه گذاری زیاد بر روی این ماده طبیعی، مردم را تشویق به استفاده از این نمک بر سفره غذایی خود نمایند.

قیمت سنگ نمک آبی

دریافت قیمت سنگ نمک آبی

برای دریافت قیمت می توانید از طریق ذیل با ما در ارتباط باشید اما نکته ای که می بایست مدنظر باشد سنگ نمک آبی گرمسار همیشه در دسترس نیست.

متاسفانه نمونه تقلبی این نوع نمک به وفور در بازار یافت می شود.

قیمت سنگ نمک آبی گرمسار همواره به دلار تعیین می‌گردد چرا که این نوع سنگ نمک جزء انواع سنگ های نمک بسیار مرغوب و کمیاب در بازار است. تقریبا تمامی سنگ نمک آبی استخراج شده به خارج از کشور صادر می‌شود.

متاسفانه از آنجا که در کشور ما این نوع نمک کمتر شناخته شده است لذا همواره افراد پس از شنیدن قیمت سنگ نمک آبی تعجب می‌کنند.

اگر در سایتهای انگلیسی زبان عبارت persian blue salt را جستجو نمایید می توانید قیمت فروشگاهی این نوع نمک را ملاحظه فرمایید که جنس خالص بعضا تا کیلویی ۳۵۰ یورو هم به فروش می‌رسد.

قیمت سنگ نمک آبی
نوع سنگ نمک پایین ترین قیمت بالاترین قیمت
آبی کریستالی کم رنگ ۱۴۰۰۰۰۰ ۲۲۰۰۰۰۰
آبی کریستالی متوسط ۲۵۰۰۰۰۰ ۳۵۰۰۰۰۰
آبی کریستالی پر رنگ ۴۰۰۰۰۰۰ ۵۵۰۰۰۰۰

سایت بازار سنگ نمک ایران

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تامین کننده و استخراج کننده سنگ نمک آبی در ایران است و سنگ نمک آبی را به صورت تخصصی در سه رده مختلف آماده می‌کند.

  • سنگ نمک آبی کلکسیونی
  • سنگ نمک آبی پر رنگ یک دست
  • سنگ نمک آبی متناوب

سنگ نمک آبی کلکسیونی کاملا نایاب است و شاید برخی از قطعات آن به صورت کاملا تصادفی به دست بیاید و فروش آن بسیار محدود است و هر از چندگاهی در مجموعه هالیتو موجود می‌شود.

قیمت سنگ نمک آبی

از آنجا که سنگ نمک آبی همیشه به صورت آبی و سفید به فروش می‌رسد برخی افراد تقاضای دسترسی به سنگ نمکی دارند که به صورت یک دست آبی باشد، چنین امری در مجموعه هالیتو ممکن شده است اما قیمت آن بسیار متفاوت تر از سنگ نمک آبی متناوب است.

قیمت سنگ نمک آبی

سنگ نمک آبی متناوب که همان نمک آبی شناخته شده است به صورت آبی و سفید می‌باشد اما سنگ نمک های سفید به این معنی نیست که سفید رنگ باشد بلکه دارای رنگ آبی درون خود می‌باشد و عملا هیچگونه سنگ نمک سفیدی وجود ندارد و منظور از سفید و آبی میزان کم و زیاد بودن رنگ آبی برای هر یک کیلو سنگ نمک است.

قیمت سنگ نمک آبی

پیشنهاد

صادرات سنگ نمک آبی را نیز ببینید

برای خرید سنگ نمک آبی صادراتی تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید