قیمت سنگ نمک عمده

, ,
قیمت عمده سنگ نمک

سنگ نمک عمده با ارزان‌ترین قیمت، در سریع‌ترین زمان بارگیری و به مقصد ارسال می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با شماره ذیل تماس بگیرید. تمامی قیمتها قیمتهای درب معدن و کارخانه می‌باشد.

به دلیل بارگیری مستقیم از معدن، تمامی قیمتها در خرید عمده با تخفیف اعمال شده است. به دلیل نوسانات بازار احتمال تغییر قیمتها وجود دارد.

قیمت سنگ نمک عمده خوراکی

بازار سنگ نمک گرمسار به علت تعدد معدن در این شهر و برآورده نمودن نیاز صنعتی، خوراکی، دامی و تزئینی خریداران همواره پر رونق است. گرمسار بیش از ۷۰ درصد از سنگ نمک ایران را روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌نماید.

قیمت عمده سنگ نمک

قیمت سنگ نمک عمده رنگی

سنگ نمک رنگی یکی از سنگهایی است که در ساخت وسایل تزیینی سنگ نمک بسیار پر کاربرد است. این سنگ نمک از معادن گرمسار استخراج می‌شود و بازار صادراتی بسیار خوبی دارد. میزان مقاومت سنگ نمک رنگی در برابر برش بر قیمت آن تاثیر بسزایی دارد.

قیمت عمده سنگ نمک قیمت عمده سنگ نمک

قیمت سنگ نمک عمده تزئینی

تمامی کارگاه‌های ساخت مصنوعات تزئینی سنگ نمک اعم از آباژور سنگ نمک و جاشمعی سنگ نمک می‌دانند بهترین و باکیفیت‌ترین سنگ برای ساخت وسایل تزئینی سنگ نمک گرمسار می‌باشد.

این سنگ نمک علاوه بر کیفیت، در زیر دستگاه برش دوام بسیار خوبی دارد. رگه داشتن یا نداشتن سنگ نمک عامل مهمی در تعیین قیمت آن است.

قیمت عمده سنگ نمک

قیمت آجر نمک

سنگ نمک برش خورده که به آن آجر سنگ نمک نیز می‌گویند یکی از پرکاربردترین انواع سنگ نمک می‌باشد. از این سنگ نمک برای ساخت اتاق نمک یا دیوار چینی استفاده می‌شود.

ابعاد استاندارد این نوع از سنگ نمک ۱۰ در ۲۰، ۱۰ در ۱۵ و ۲۰ در ۲۰ می‌باشد. ضخامت سنگ نمک برش خورده معمولا بین ۳ تا ۶ سانتیمیتر می‌باشد. هر کدام از این ابعاد دارای قیمتی متفاوت می‌باشند.

قیمت عمده سنگ نمک

قیمت سنگ نمک عمده دامی

تقریبا تمامی دامداران و دامپروران در برنامه غذایی دامهای خود از نمک یا سنگ نمک استفاده می‌کنند. خرید سنگ نمک دامی به صورت عمده برای دامداران و گاوداری‌ها بسیار به صرفه تر از خرید خرده فروشی است.

سنگ نمک دامی دارای ۲ نمونه مختلف است که قیمت هر دو نوع را مشاهده می‌کنید.

قیمت عمده سنگ نمک قیمت عمده سنگ نمک

قیمت نمک عمده صنعتی

استفاده‌های سنگ نمک در صنعت بسیار زیاد است.  قیمت انواع دانه بندی سنگ نمک صنعتی را در تصویر زیر می‌بینید.

قیمت عمده سنگ نمک قیمت عمده سنگ نمک قیمت عمده سنگ نمک قیمت عمده سنگ نمک

ببینید

برای اطلاعات بیشتر درباره سنگ نمک صنعتی این صفحه را ببینید

قیمت سنگ نمک عمده سختی گیر

سنگ نمک سختی گیر که به آن سنگ نمک تصفیه آب نیز می‌گویند در شهرهای بزرگ به خصوص تهران بسیار پر استفاده است. تقریبا تمامی مجتمع‌های مسکونی، مجتمع‌های دارای موتورخانه و استخرها به این نوع سنگ نمک نیاز دارند.

قیمت عمده سنگ نمک

جهت خرید سنگ نمک عمده در تمامی ایام هفته می‌توانید با شماره ذیل در تماس باشید. امکان برقراری ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی با شماره ذیل وجود دارد.

یادداشت

برای اطلاع از قیمت روز سنگ نمک این صفحه را دنبال کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید