سنگ نمک صنعتی فروش عمده و خرده

سنگ نمک صنعتی

سنگ نمک صنعتی گرمسار با خلوص بسیار بالا و با امکان فروش به صورت عمده و خرده موجود است. سنگ نمک صنعتی مجموعه سنگ نمک هالیتو بسیار باکیفیت بوده و پاسخگوی نیاز تمامی صنایع می‌باشد.

سنگ نمک، علاوه بر اینکه در زمینه تولید نمک خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاربردهای گسترده دیگری هم دارد. مسلما همه از این مسئله آگاه هستید که بخش قابل توجهی از سنگ نمک استخراجی از معادن سنگ نمک ایران، صرف استفاده‌های صنعتی می‌شود.

یادداشت

کاربرد سنگ نمک در صنعت، حدود ۸۰% را به خود اختصاص می‌دهد

سنگ نمک صنعتی

چه سنگ نمک‌هایی در صنعت استفاده می‌شود

بر خلاف تصور خیلی‌ها که فکر می‌کنند تنها مصرف سنگ نمک، تولید نمک خوراکی می باشد، تنها حدود ۴% از سنگ نمک استخراجی در سال، صرف مصارف خوراکی خواهد شد.
اصولا سنگ نمک هایی که دارای درصد خلوص کمی می باشند، بیشترین استفاده را در صنعت داشته و مابقی برای تولید نمک خوراکی یددار و تصفیه شده، به کارخانه های تولیدی روانه می شود.

برخی از کارخانه‌های صنعتی در خط تولید خود، نیاز مبرم به سنگ نمک داشته و بسته به نوع فعالیتشان، درصد های مختلفی از سنگ نمک را نیاز دارند.

سنگ نمک صنعتی

کاربرد صنعتی سنگ نمک

همانطور که گفته شد، درصد زیادی از سنگ نمک صرف استفاده های صنعتی می شود و این نشان دهنده اهمیت سنگ نمک در صنعت است.
بسیاری از کارخانه های صنعتی به دلایل مختلف، نیاز به سنگ نمک صنعتی داشته و این دلایل می‌تواند ضد عفونی کردن مواد اولیه تولید محصول و مسائلی از این دست باشند.

از میان صنایعی که استفاده کننده سنگ نمک می‌باشند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنعت تصفیه و تولید آب آشامیدنی
  • تولید کننده خوراک دام و طیور
  • کارگاه های دباغی و تولید چرم
  • صنعت کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی

سنگ نمک صنعتی

البته اینها چند نمونه کلی از صنایعی هستند که استفاده مبرم به سنگ نمک در آنها دیده می‌شود. صنایع دیگری هم هستند که سنگ نمک در آنها کاربرد بسیاری دارد.

به طور مثال سود سوز آور که یکی از موارد بسیار پرکاربرد صنعتی که ماده اولیه بسیاری از محصولات شیمیایی مانند صابون، ابریشم مصنوعی و کاغذ و بسیاری دیگر از محصولات است طی فرآیندی توسط محلول آب و سنگ نمک تولید می‌شود.

البته ناگفته نماند که کاربرد سنگ نمک به مصارف صنعتی و خوراکی محدود نمی‌شود و در زمینه هنر و تولید محصولات تزئینی از قبیل آباژور، جاشمعی و … هم کاربرد بسیار فراوان دارد.

سنگ نمک صنعتی

خرید و فروش سنگ نمک صنعتی

کارخانه‌های صنعتی به منظور تهیه سنگ نمک مصرفی خود، نیاز دارند تا سنگ نمک را به صورت عمده از معادن خریداری نمایند.
بهترین کار برای کارخانه های صنعتی مصرف کننده سنگ نمک، این است که با معادن سنگ نمک در ایران و نزدیک به شهر محل فعالیت خود، قرارداد کاری بسته و سنگ نمک مورد نیاز خود را به صورت عمده از این معادن خریداری کنند.

سایت بازار خرید و فروش سنگ نمک ایران با داشتن معادن متعدد در شهر گرمسار توانایی تحویل انواع ارقام سنگ نمک صنعتی و دانه بندی را دارد.

سنگ نمک صنعتی

اگر شما هم خریدار عمده سنگ نمک بوده و قصد خرید سنگ نمک صنعتی به صورت کلی و در تناژ بالا را دارید از طریق شماره ذیل با ما در ارتباط باشید و سنگ نمک مورد نیاز خود را در تناژ مشخص و با درصد خلوص مورد نظر خریداری کنید.

مجموعه سنگ نمک هالیتو بهترین نوع سنگ نمک صنعتی گرمسار را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید