فروش سنگ نمک شکری گرمسار و زنجان

سنگ نمک شکری

فروش سنگ نمک شکری گرمسار با قیمت بسیار مناسب، تخفیف ویژه جهت خریدهای بالاتر از ۲۵ تن و کارخانه های نمک کوبی. برای استعلام قیمت سنگ نمک شکری تماس بگیرید.

معرفی انواع سنگ نمک

سنگ نمک یک ماده طبیعی است که در معادن یافت شده و استخراج می‌شود اما همین ماده طبیعی خود دارای انواع مختلفی است که اسامی آنها برای آشنایی بیشتر شما ذکر شده است

  • سنگ نمک اعلاء
  • سنگ نمک یخی سفید درجه یک
  • سنگ نمک یخی سفید رگه دار
  • سنگ نمک یخی تیره
  • سنگ نمک شکری سفید
  • سنگ نمک شکری تیره

هر کدام از این سنگ نمک ها کاربرد مخصوص به خود را دارند و در صنایع مختلفی استفاده می‌شوند که به بعضی از اآها اشاره شده است به طور مثال دو مورد زیر:

سنگ نمک اعلاء: این سنگ نمک که سنگ نمک ممتاز گرمسار است و فقط در یک معدن تاکنون دیده شده توسط مجموعه سنگ نمک حسینی استخراج و ارسال می‌شود و برای احیای رزین و تصفیه آب، شستشوی دستگاه دیالیز، تولید نمک خوراکی و تولید نمک قالبی کاربرد دارد.

سنگ نمک شکری

این سنگ نمک خلوص بالای ۹۹٫۲ درصد را دارد و یک شگفتی در میان تمام انواع سنگ نمک محسوب می‌شود.

سنگ نمک یخی تیره: از این سنگ نمک به دلیل قیمت ارزان عموما جهت خوراک دام استفاده می‌شود و همچنین برای از بین بردن بود در دیگ های رنگرزی نیز کاربرد دارد.

سنگ نمک شکری

تفاوت نمک شکری و سنگ نمک شکری چیست

شاید از خود بپرسید نمک شکری و سنگ نمک شکری چه تفاوتی با یکدیگر دارند که در این قسمت تفاوت این دو محصول توضیح داده شده است.

سنگ نمک شکری: همانطور که گفته شد یکی از انواع سنگ نمک هاست که از معادن گرمسار استخراج می‌گردد و به طور معمول در دو رنگ سفید و رگه دار به دست می‌آید.

این سنگ نمک به دلیل شکل آن که از ذرات کریستالی نمک تشکیل شده به این نام معروف شده است و در برابر ضربه به راحتی پودر می‌شود و کاملا مناسب کارخانه های نمک کوبی است.

سنگ نمک شکری

نمک شکری: سنگ نمک پس از وارد شدن به دستگاه نمک کوبی به دانه بندی ها و سایز بندی های مختلفی تقسیم می‌شود که یکی از این دانه بندی ها به نمک شکری یا نمک ۱۱۰ معروف است.

به طور معمول سایز این دانه بندی از نیم میل شروع شده و تا ۲٫۸ میل نیز نوسان دارد لذا تمام نمک های دانه بندی شده اگر در این رنج قرار داشته باشند به نام نمک شکری شناخته می‌شوند.

سنگ نمک شکری

کاربرد نمک صنعتی

نمک های صنعتی با دانه بندی مختلفی که دارند هر کدام در صنایع جداگانه و متفاوتی کاربرد دارند اما اکنون که صحبت از  نمک شکری شد بد نیست با کاربرد این نمک صنعتی بیشتر آشنا شوید.

نمک شکری در کنار کاربردهای فراوانی که دارد دو استفاده بسیار اساسی دارد:

  • استفاده در حفاری چاه های نفت و گاز
  • یخ زدایی از جاده ها و مسیرها

همین دو عامل موجب شده این نمک بیشترین مصرف را در میان اقسام گوناگون نمک صنعتی داشته باشد.

در فصول سرد سال جهت یخ زدایی جاده ها و معابر، از مخلوط شن و ماسه و نمک، جهت پایین آوردن دمای انجماد و در نتیجه ذوب شدن یخ‌ها استفاده می‌شود.

سنگ نمک شکری

نوع نمکی که جهت این کار استفاده می‌شود نمک شکری و نمک نرم صنعتی است که نمک نرم بعضا به علت چسبندگی به ماشین آلات، کمتر مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر همان نمک شکری مورد استفاده می‌باشد.

در عملیات حفاری نفت و گاز نیز نیز جهت جلوگیری از فرو ریختن دیواره چاه، نوعی مخلوط تهیه می‌کنند که هسته اصلی آن را نمک شکری تشکیل می‌دهد و مانع از فرو ریختن دیواره چاه هنگام عملیات حفاری می‌گردد.

سنگ نمک شکری

یادداشت

نمک مورد استفاده برای حفاری استاندارد مخصوص به خود را دارد برای خرید نمک گل حفاری تماس بگیرید
۰۹۱۲۹۳۸۰۱۸۸
حسینی

کاربرد سنگ نمک شکری

بر خلاف بقیه انواع سنگ نمک ها بیشترین استفاده از سنگ نمک شکری در مواردی است که لازم است با کمترین فشار، سنگ نمک به راحتی پودر شود و یا به محض ورود به آب به راحتی حل گردد.

مناسب ترین سنگ نمک برای این موارد سنگ نمک شکری است خصوصا برای کارخانه های نمک کوبی، سنگ نمک شکری یک نعمت است چرا که به راحتی شکسته می‌شود.

سنگ نمک شکری

علاوه بر مورد فوق، برای حوضچه های پرورش ماهی نیز که قصد دارند سنگ نمک سریعا در آب حل شود یک گزینه مناسب است.

فروش سنگ نمک گرمسار

اگر قصد خرید سنگ نمک گرمسار را دارید مجموعه سنگ نمک حسینی بزرگترین تامین کننده سنگ نمک در گرمسار است که انواع مختلف سنگ نمک را طبق سلیقه خریدار دست چین کرده و به مقصد ارسال می‌نماید.

یادداشت

مجموعه سنگ نمک حسینی سنگ نمک را دست چین شده برای خریدار ارسال می‌کند

محصولات سنگ نمک مجموعه ما علاوه بر بازار داخل، به بازارهای صادراتی و کشورهای عراق، ترکیه، هند، امارات، روسیه، گرجستان و آذربایجان صادر می‌گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید