فروش نمک پودری یا نمک نرم صنعتی

فروش نمک پودری

فروش نمک پودری یا نمک نرم صنعتی، پودر سنگ نمک، نمک نرمه، کیسه لمینت، بسته بندی ۲۵ کیلویی، ارسال به سراسر کشور، صادرات به افغانستان تحویل لب مرز.

فروش نمک پودری

نمک پودری یا به اصطلاح نمک نرم صنعتی از اقسام دانه بندی های سنگ نمک بوده که از نظر ظاهری بسیار شبیه به آرد می‌باشد. در واقع نمک پودری نمکی است که فاقد دانه های کریستالی نمک است.

نمک پودری در میان انواع مختلف نمک صنعتی دارای کمترین قیمت می‌باشد و از طرفی استفاده از آن در صنایع مختلف بسیار زیاد و فراوان است.

فروش نمک پودری

شاید بتوان گفت بیشترین خریدار نمک پودری ایران کشور افغانستان است به طور مثال اگر میزان تولید نمک پودری را ۱۰۰۰ تن در ماه فرض کنیم بیش از ۷۰۰ تن آن به کشور افغانستان ارسال می‌شود.

یادداشت

از نمک پودری در افغانستان برای پخت نان استفاده می‌شود

این نوع دانه بندی بیشتر در جاهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که وجود دانه های کریستالی نمک مورد نیاز نبوده و نمکی نرم و یک دست مورد انتظار می‌باشد.

فروش نمک پودری

قیمت نمک صنعتی

قیمت انواع نمک صنعتی گرمسار
نوع نمک قیمت هر تن
نمک پودری درجه دو ۵۵۰۰۰۰
نمک پودری درجه یک ۶۵۰۰۰۰
نمک شکری درجه دو ۶۰۰۰۰۰
نمک شکری درجه یک ۷۰۰۰۰۰
نمک صدفی درجه ۲ ۶۵۰۰۰۰
نمک صدفی درجه ۱ ۸۵۰۰۰۰
نمک شیلاتی درجه دو ۶۰۰۰۰۰
نمک شیلاتی درجه یک ۷۰۰۰۰۰

فروش نمک پودری

فروش عمده نمک تصفیه شده

مهمترین نکته در خرید عمده نمک تصفیه شده توجه به میزان پاشش ید است که متاسفانه از سوی بسیاری از تولید کنندگان رعایت نمی‌شود.

در این زمینه هر تولید کننده طبیعتا ادعای بهترین نوع میزان اضافه شدن ید را دارد اما اگر این گفته خلاف واقع باشد این محصول هیچگاه توان صادرات و خروج از کشور را نخواهد داشت چرا که کشورهای مصرف کننده نمک خوراکی، استانداردهای بسیار سخت گیرانه‌ای را در این زمینه دارند.

فروش نمک پودری

مجموعه سنگ نمک هالیتو با حجم گسترده صادرات نمک خوراکی تصفیه شده به کشورهای هند، آذربایجان، ارمنستان، روسیه، عراق و گرجستان کیفیت برتر محصول خود را اثبات نموده است.

در این زمینه کشورهای روسیه و ارمنستان بیشترین سخت گیری را در خصوص آنالیز نمک خوراکی دارند و نمک صادراتی به این کشورها باید حداکثر استاندارد نمک تصفیه شده جهت مصرف خوراک انسان را داشته باشد.

فروش نمک پودری

قیمت نمک بسته بندی

فروش نمک پودری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید