قیمت خرید چراغ خواب سنگ نمک

,
چراغ خواب سنگ نمک

قیمت خرید چراغ خواب سنگ نمک، قیمت سنگ نمک گوی، مرکز فروش سنگ نمک تزیینی درمانی هالیتو، فروش تک و عمده، ارسال به سراسر کشور.

پیشینه سنگ نمک در ایران

ایرانیان از قدیم الایام سنگ نمک را در خانه خود برای دوری از چشم زخم نگهداری می‌کردند و این امر با توجه به خاصیت اثبات شده سنگ نمک در جذب یون های مضر، امری کاملا علمی و دور از خرافات بوده است.

تا همین ۳۰ سال پیش در بسیاری از مناطق ایران شغل بسیاری از افراد فروش نمک بود و نمک را به صورت فله در کوچه ها می‌فروختند و خیلی از افراد نیز سنگ نمک را از کوه جدا می‌کردند و در مغازه خود عرضه می‌کردند.

چراغ خواب سنگ نمک

نمک در فرهنگ ایرانی نه تنها یک ماده خوردنی که بلکه یک نعمت خدادای برای دفع چشم زخم و دور کردن بسیاری از آفات است و در خیلی از مناطق ایران جلوی درب منازل نمک آویزان می‌کنند و اعتقاد دارند که آسیبهای ناشی از چشم زخم را دور خواهد کرد.

اما چند سالی است که آویزان کردن نمک به شکل سابق کنار گذاشته شده و به جای آن و با ورود هنرمندان بسیار بزرگ به عرصه ساخت و تولید سنگ نمک تزیینی، آثاری بسیار زیبا از سنگ نمک تهیه شده که همه افراد با داشتن این تولیدات هنری بسیار زیبا در منزل و محل کار علاوه بر استفاده از خواص سنگ نمک، دکور بسیار زیبایی نیز خواهند داشت.

چراغ خواب سنگ نمک

یادداشت

خاصیت مهم سنگ نمک در دفع چشم زخم و انرژی منفی و اعتقادات قدیمی با هنر در آمیخته و منجر به خلق آثاری هنری و زیبا با کارایی شمعدان و چراغ خواب شده است

تنوع در طرح ها و رنگ ها به حدی است که رنج زیادی در قیمت آثار ارائه شده توسط شرکت ما وجود دارد و این امر با توجه به سلایق مختلف برای مشتریان محترم تا حد ممکن تعدیل شده است.

معرفی مرکز فروش سنگ نمک تزیینی هالیتو

در بخش قبل توضیح داده شد سنگ نمک در فرهنگ ما ایرانیان چه جایگاهی دارد بر همین اساس مجموعه سنگ نمک هالیتو با گردآوری استادان بسیار ماهر در زمینه برش و تولید سنگ نمک تزیینی، از نظر حجم و تنوع تولید رتبه نخست را در ایران دارد البته لازم به ذکر است که بسیاری از آثار تولید شده در مجموعه هالیتو در بازار داخل عرضه نمی‌شود و فقط مخصوص فروش در بازارهای صادراتی است.

چراغ خواب سنگ نمک

از آنجا که تولید سنگ نمک تزیینی و برش سنگ نمک رابطه بسیار تنگاتنگی با یکدیگر دارند مجموعه هالیتو در عرصه تولید سنگ نمک برش خورده و یا همان آجر نمک نیز بالاترین میزان تولید را دارد.

سنگ نمک های برش خورده استفاده‌های متنوعی دارد که بیشترین میزان کاربرد آن برای موارد ذیل است:

  • تصفیه آب
  • دستگاه دیالیز بیمارستانی
  • خوراک دام صادراتی
  • ساخت دیوار نمک
  • ساخت اتاق نمک

چراغ خواب سنگ نمک

یادداشت

اگر به آجر نمک نیاز داشتید همیشه قبل از خرید ابتدا از مجموعه هالیتو استعلام قیمت بگیرید

تولید سنگ نمک درمانی تزیینی

خواص گفته شده برای سنگ نمک بسیار زیاد  است و به لحاظ علمی کاملا اثبات شده است ولی نکته بسیار مهمی که باید مورد توجه و نظر قرار بگیرد سنگ نمکی است که باید برش بخورد چرا که اگر این سنگ نمک شرایط لازم را نداشته باشد نهایتا محصول تولید شده نیز نمی‌تواند در طبقه سنگ نمک های درمانی قرار بگیرید.

البته برخی از سنگ نمک ها هستند که به لحاظ کیفیت در وضعیت خوبی به سر می‌برند اما امکان برش زدن آنها وجود ندارد لذا وجود این دو شرط اساسی یعنی چگالی بالای سنگ نمک و از سویی دیگر خلوص بالاتر از ۹۸٫۵ درصد دو عامل اساسی و تعیین کننده سنگ نمک مخصوص برش می‌باشند.

چراغ خواب سنگ نمک

این سنگ نمک به صورت انحصاری توسط مجموعه سنگ نمک هالیتو عرضه می‌شود و در نوع خود بسیار شگفت انگیز است به طوری که کارگاه هایی که این سنگ نمک را سفارش می‌دهند پس از آن از هیچ سنگ نمک دیگری استفاده نمی‌کنند.

یادداشت

سنگ نمک درمانی مخصوص برش بسیار کمیاب و صادراتی است

قیمت چراغ خواب سنگ نمک

قیمت خرید چراغ خواب سنگ نمک تحت عوامل مختلفی تعیین می‌گردد و قاعدتا میزان دقت و طراحی خوب در محصول ارائه شده جزو الزامات اولیه است.

مجموعه هالیتو به دلیل اینکه از ابتدای شروع روند تولید سنگ نمک تزیینی یعنی ( معدن + کارکاه تولید سنگ نمک ) را خود در اختیار دارد محصولات را در سریعترین زمان و با مناسبترین قیمت تحویل می‌دهد.

فروش چراغ خواب سنگ نمک در تهران

معمولا در شهر تهران استقبال از سنگ نمک تزیینی بسیار فراوان است و محصولات هالیتو به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا از فروش خوبی در این شهر برخوردار است.

یکی از محصولات بسیار پرطرفدار گوی سنگ نمک است که چه به لحاظ درمانی و چه به لحاظ قیمتی در دل مشتریان جای خود را باز کرده است.

برای اطلاع بیشتر شما قیمت گوی سنگ نمک را درج کرده‌ایم که شما آن را در چهار مدل مختلف می‌توانید سفارش دهید همچنین قیمت عمده این محصول، بسیار شگفت انگیز و استثنایی است که پیشنهاد می‌کنیم برای خرید عمده گوی سنگ نمک حتما با ما تماس بگیرید.

چراغ خواب سنگ نمک

قیمت گوی سنگ نمک

نام مدل اندازه نوع پایه نوع لامپ قیمت
گوی سنگ نمک ۱۵ سانت چوبی LED ۱۰۵,۰۰۰
گوی سنگ نمک ۱۰ سانت چوبی LED ۹۵,۰۰۰
گوی سنگ نمک ۱۵ سانت نمکی LED ۹۵,۰۰۰
گوی سنگ نمک ۱۰ سانت نمکی LED ۹۰,۰۰۰

فروش عمده سنگ نمک تزیینی

خرید سنگ نمک دکوری هالیتو به شکل عمده چند مزیت را به دنبال دارد:

  • چراغ خواب سنگ نمک را به قیمت بسیار کمتری خریداری می‌کنید
  • از تخفیفات مجموعه هالیتو بهره‌ مند خواهید شد
  • سفارشات عمده علاوه بر سفارش، همراه با هدیه از سوی مجموعه هالیتو خواهد بود

چراغ خواب سنگ نمک

خرید اینترنتی چراغ خواب سنگ نمک درمانی

برای سفارش تکی محصولات هالیتو علاوه بر تماس تلفنی و یا ارسال پیامک می‌توانید به سادگی و از طریق خرید ایتنرنتی، محصول خود را درب منزل دریافت نمایید.

برای خرید اینترنتی چراغ خواب سنگ نمک درمانی هالیتو کافیست از طریق لینک زیر وارد صفحه محصولات شده و در پایین صفحه کلیک کرده و کد محصولات مورد نظر را برای ما بفرستید تا برای شما ارسال کنیم.

چراغ خواب سنگ نمک

برای اطلاع از قمیتهای عمده تماس بگیرید همچنین ما محصولات خود را در بازه های مختلف قیمتی و مناسب با هر توان خریدی عرضه می‌کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید