مرکز خرید سنگ نمک زرد سمنان

سنگ نمک زرد

مرکز خرید سنگ نمک زرد سمنان ویژه صادرات، سنگ نمک زرد و نارنجی، سنگ نمک قرمز، بسته بندی در کیسه های جامبو بگ، انجام کلیه تشریفات گمرکی توسط نماینده انحصاری.

یکی از انواع سنگ های نمک موجود در بازار، سنگ نمک زرد است. علت تغییر رنگ این گونه از سنگ های نمک، غلظت ناخالصی بالای آنها میباشد. طبق آزمایشات انجام شده بیشترین عنصری که در این مدل از سنگ های نمک وجود دارد عنصر گوگرد است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این گونه از سنگ نمک ها دارای خواص بیشتر و کیفیت بالاتری نسبت به نمک های سفید میباشند.

خواص سنگ نمک در خانه

البته که لازم به ذکر است که امروزه بسیاری از افراد از سنگ نمک زرد در منازل خود استفاده میکنند. از خواص استفاده سنگ نمک در خانه، جذب آلودگی هوا و همچنین انرژی های منفی به خود است. همچنین طبق نظر متخصصان طب سنتی بخور سنگ نمک میتواند به مجاری تنفسی شما را باز کرده و مشکلات و بیماری های تنفسی را نیز از بین ببرد.

طبق کتب تاریخی دانشمندان گذشته در طب و درمان بسیاری از بیماری های گوناگون از سنگ نمک ها استفاده میکردند. از جمله خواص مهم سنگ های نمک میتوان به بهبود سلامتی قلب و تنظیم ضربان قلب اشاره کنیم. امروزه باتوجه به رژیم غذایی افراد، یکی از بیماری های مزمن که گریبان گیر اشخاص در سنین مختلف میشود فشار خون و کلسترول بالا است.

سنگ نمک زرد

خواص سنگ نمک زرد

از دیگر خواص سنگ نمک زرد میتوانیم به بهبود و کنترل بیماری دیابت اشاره کنیم. مصرف این سنگ به حفظ تعادل انسولین در خون کمک کرده و سبب بهبود و در مواردی حتی درمان بیماری های دیابتی میشود. از دیگر خواص دارویی و درمانی سنگ نمک جلوگیری از پوکی استخوان است. براساس تحقیقات انجام شده مشخص شده است که میزان  کل نمکی که در بدن وجود دارد در استخوان ها ذخیره میشود. به همین دلیل اگر در خطر بیماری پوکی استخوان میباشید، حتما در رژیم و برنامه غذایی خود استفاده از سنگ نمک را قرار دهید.

به پیشنهاد پزشکان طب سنتی برای مصرف سنگ نمک میتوانید تا مقداری از آن را در یک لیوان آب حل کرده و آن را مصرف کنید. برای آگاهی بیشتر از میزان و تعداد وعده های مصرف سنگ نمک میتوانید تا با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

سنگ نمک زرد

آشنایی با نمک سیاه

طبق مقالات آشنایی با نمک سیاه، از دیگر انواع شایع سنگ نمک، نمک های سیاه میباشد. این دسته از سنگ ها بیشتر در کشور های هند و پاکستان تولید و مصرف میشود. این نوع از سنگ نمک به دلیل غلظت بالای عناصری مانند آهن در آن به رنگ بنفش تیره و مشکی دیده میشود. همچنین از ویژگی های متمایز کننده این نمک میتوانیم به وجود ترکیب سولفور در آن اشاره کنیم. این ترکیب بسیار برای بدن مفید بوده و به طور عمده در زرده تخم مرغ یافت میشود.

سنگ نمک زرد

خواص نمک صورتی

نمک رنگی سمنان به کشو‌های اروپایی صادر می‌شود. نمک رنگی سمنان نمک ایران و سایر کشورهای دیگر را تامین می‌کند. بسیاری از کشورها از نمک رنگی سمنان برای مصارف دارویی و در هتل‌های نمکی استفاده می‌کنند. به طور کلی، شما می‌توانید با نمک صورتی که جزئی از نمک رنگی سمنان است، درست مانند نمک معمولی غذا بپزید. مردم از این نوع نمک صورتی و نمک معمولی به روشی مشابه استفاده می‌کنند: به عنوان بخشی از پخت و پز، چاشنی غذا و نگهداری غذا. نمک صورتی به حفظ تعادل پوست کمک می‌کند و باعث صافی پوست می‌شود. ماده معدنی نمک صورتی برای استفاده در نمک‌های حمام، نسبت به نمک دریا برتری دارد. ترکیب و بافت نمک‌های صورتی آن را به انتخابی ایده آل برای محصولات لایه بردار بدن تبدیل می‌کند. نمک صورتی که جزئی از نمک رنگی است به شدت در مراقبت از پوست، بهداشت دهان، رایحه درمانی، سلامت عمومی توصیه می‌شود.

سنگ نمک زرد

آشنایی با نمک آبی

نام دیگر نمک آبی، نمک آبی سمنان است. این نمک جزو نمک رنگی سمنان محسوب می‌شود. این یک سنگ نمک است که با دیدن رنگ فوق‌العاده‌اش مجذوب آن می‌شوید. اجزای آبی درخشان آن از رنگ آبی روشن که یادآور آکوامارین است تا رنگی قوی و تیره که از یاقوت کبود شناخته شده است متفاوت است. نمک آبی از یک معدن در شمال استان سمنان در ایران استخراج می‌شود. نمک‌های آبی در عمل بالینی به عنوان پادزهر برای درمان انسان‌های آلوده به سزیم رادیواکتیو استفاده می‌شود. محصول تجزیه این نمک‌های آبی ممکن است سیانید بسیار سمی باشد. نمک آبی محلول در آب به عنوان معرف هیستوشیمیایی برای مطالعه ترکیبات فنلی در گیاهان استفاده می‌شود.

سنگ نمک زرد

صادرات نمک رنگی سمنان

صادرات نمک رنگی سمنان با ارائه بهترین کیفیت نمک از شبکه معدنی خود و بسته بندی آن به بهترین شکل و قیمت رقابتی در تلاش است تا این طلای آبی را سر سفره تمامی مشتریان عزیز قرار دهد.

سنگ نمک زرد

نمک رنگی سمنان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تامین کنندگان نمک آبی ایرانی است که سعی دارد با صادرات عادلانه این محصول در توسعه اقتصادی ایران نقش داشته باشد. با توجه به همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها، مشکلی برای صادرات نمک رنگی سمنان به کشورهای مختلف وجود ندارد. نمک رنگی همان‌طور که از نامش پیداست از معادن ایران در استان سمنان به دست می‌آید. نمک آبی ایرانی مانند سایر نمک‌های معدنی از جمله  نمک کریستال و نمک صورتی مستقیماً از سنگ نمک خرد شده و به سفره شما می‌آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید