صادرات نمک تبلور مجدد به عراق

,
صادرات نمک تبلور مجدد

صادرات نمک تبلور مجدد به عراق با خلوص ۹۹٫۴ درصد، با ید ۴۰ ۶۰ و ۸۰ ppm مخصوص اقلیم کردستان، امکان تحویل در مرز سردشت، باشماق و پرویزخان،ارسال کیسه با نایلون مخصوص و درج نام خریدار.

نحوه تولید نمک تبلور مجدد

نمک تبلور مجدد استفاده از نمکی به دور از بسیاری از آلودگی های مخرب را، امکان پذیر ساخته و هدیه ای جهت سلامتی می باشد با استفاده از نمک تبلور مجدد این چاشنی لذت بخش و تصفیه شده دیگر از بابت عوارض و مشکلات کلیوی و سیستم گوارشی خود نگران نباشید.

  • برای تولید این نمک ابتدا به استخراج سنگهای نمک از معادن پرداخته و سپس در انتقال به کارخانه سنگ نمک به خوبی کوبیده می شوند.
  • سنگ نمک کوبیده شده، داخل مخزن آب وارد شده و مرحله انحلال سنگ نمک صورت می گیرد و با اضافه نمودن مواد شیمیایی جهت حذف منیزیم و کلسیم، بتدریج سنگ و گل و لای آن نیز ته نشین می‌شود.
  • در مرحله بعدی نمک محلول برای جدا سازی بقیه مواد، از فیلترهای شنی عبور داده شده که سعی بر حذف کلیه ناخالصی ها است
  • سپس به منظور دریافت بلورهای نمک، مواد باقیمانده تحت گرمایش زیاد قرار گرفته تا کاملاً آب و رطوبت آنها حذف گردد.
  • حالا دیگر وقت آن است که به کریستال های حاصله، ید و آنتی کیک که ماده افزودنی جهت جلوگیری از بهم چسبندگی و کیکی شدن محصول است، اضافه گردد.
  • اکنون نمک ما آماده بسته بندی و روانه شدن به سوی بازار است

صادرات نمک تبلور مجدد

خواص نمک کوهی

این نمک شفاف فاقد موادی همچون فسیل و یا پیکر حیوانات مرده بوده و حتی دارای مزه تلخی نیز نیست.

رنگهای مختلف سنگ نمک با رگه های گوناگون، از خواص درمانی بهینه ای در بدن افراد حکایت دارد حتی می‌توانید به خواص آن در التیام پوست بدن و بلورهای نمک سفید رنگ در خاصیت پاک کنندگی نیز اشاره کرد. همچنین به علت خاصیت اتمی بودن بلورهای نمک، انرژی های منفی از شما  دور می شود. بنابراین سیستم دفاعی بدن، افزایش و احساس آرامش و قدرت در افراد  بازتاب می یابد.

صادرات نمک تبلور مجدد

تفاوت نمک هیدرومیل و دو بار تصفیه

در نمک دوبار تصفیه یا همان تبلور مجدد، املاح سنگ نمک کاملا از آن جدا می‌گردد اما در روش هیدرومیل، سنگ نمک تحت فشار بسیار شدید آب، خرد، سپس شسته و خشک خواهد شد آنگاه برعکس روش تبلور مجدد، مقداری از عناصر با آن همراه خواهند ماند همچنین در نمک تبلور مجدد بلورهای نمک بر عکس روش شستشو که آن چنان شکسته نمی‌شوند، بطور کامل شکسته شده و دارای رنگ روشنتری نیز است.

صادرات نمک تبلور مجدد

فروش عمده نمک تصفیه شده خوراکی

بیشترین مورد فروش عمده این نوع نمک، از معدن سنگ نمک سمنان و به دو صورت هیدرومیل و تبلور مجدد است.

مجموعه سنگ نمک هالیتو فقط نمک تبلور مجدد خوراکی را جهت فروش عرضه می‌نماید چرا که به لحاظ سلامت و دارا بودن گواهی نامه های صادراتی از هر لحاظ بدون مشکل است.

کشور عراق که یکی از بزرگترین خریداران نمک ایران است حدود یکسال است که قوانین سخت گیرانه ای را مقرر نموده و جلوی بسیاری از افراد سودجو را گرفته است.

پیش از این برخی افراد متقلب نمک صنعتی را با کیسه های نمک تبلور مجدد به بازار داخل و خارج عرضه می‌نمودند اما اکنون لب مرز با آزمایش و آنالیز به راحتی مشخص می شود که عیار نمک چقدر است و اگر خلوص کمتر از ۹۹٫۴ درصد را داشته باشد اجازه عبور از مرز را نخواهد داشت و هزینه های هنگفتی را به خریدار وارد خواهد کرد که البته نتیجه بی دقتی و عدم آگاهی هنگام خرید است.

صادرات نمک تبلور مجدد

صادرات نمک تبلور مجدد به عراق

صادرات نمک تبلور مجدد به عراق از مشکل ترین موارد صادراتی است و همانطور که در بخش قبلی توضیح داده شد روند آنالیزگیری در مبادی ورودی به عراق انجام می گردد لذا ارسال این محصول حتما می بایست بر اساس استاندارد کشور مقصد صورت گیرد.

یکی از موارد بسیار مهم در این خصوص نحوه پاشش ید می باشد و مقدار آن است چرا که برای صادرات نمک خوراکی به عراق چندین مرز وجود دارد و هر کدام از این مبادی ورودی به عراق دارای قانون مستقلی هستند و همین امر مقداری کار را مشکل تر می کند.

ببینید

مطالب بیشتر درباراه صادرات نمک را اینجا ببینید

قبل از ارسال محموله حتما می بایست اعلام نمایید که در کدام اقلیم عراق و مرزها قصد تحویل گرفتن نمک خوراکی را دارید و دوم اینکه مقدار ید مورد تایید آن مرز و اقلیم چند ppm است؟!

یادداشت

اگر میزان پاشش ید با استاندارد منطقه مورد نظر در عراق همخوانی نداشته باشد بار شما به هیچ وجه امکان ورود به کشور عراق را نخواهد داشت
قبل از هر کاری با ما تماس بگیرید و در این خصوص مشاوره رایگان دریافت نمایید

صادرات نمک تبلور مجدد

از دیگر سو ما کیسه های نمک خوراکی را با علامت استاندارد و سیب سبز سلامت با درج شماره خریدار روی آن ارسال می کنیم و هچنین در صورت نیاز امکان قرار دادن پلاستیک درون کیسه و سپس پر نمودن نمک وجود دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید