خرید سنگ نمک سختی گیر در تهران

خرید سنگ نمک سختی گیر به طور مستقیم، بدون واسطه و با قیمت مناسب.  برای خرید سنگ نمک سختی گیر در تهران کافیست با شماره زیر تماس بگیرید. سفارش شما در سریع‌ترین زمان و در محل مورد نظر تحویل داده خواهد شد.

 

سختی آب چیست؟

خیلی کوتاه اگر بخواهیم در این مورد صحبت کنیم باید گفت بزرگترین مشکل آب در بخش صنعتی و یا مصرف خانگی وجود عناصر منیزیم و کلسیم در آن است. اگر این دو عنصر بیش از اندازه بوده و غلظتی بالاتر از حد استاندارد داشته باشند اصطلاحا آب دارای سختی است.

سنگ نمک سختی گیر

سمت راست آب سخت، سمت چپ آبی که سختی آن گرفته شده(آب نرم)

یک مثال ساده در این خصوص بزنیم اگر به کتری‌ها پس از مدتی نگاه کنید درون آن لایه‌های سفید رنگی ایجاد شده که این لایه‌ها همان سختی آب است.

مضرات سختی آب

آب سخت ضررهای زیادی را به وسایل منزل و تاسیسات صنعتی وارد می‌کند. سختی آب اگر به موقع برطرف نشود باعث رسوب بستن تاسیسات سرمایشی و گرمایشی خواهد شد.

تاسیساتی مانند موتورخانه ها، کولرهای آبی، کنداستورها، دیگ بخار و سایر تاسیساتی که با آب سر و کار دارند پس از مدتی رسوب بستن مانند قبل به خوبی کار نخواهند کرد. به همین منظور سختی گیری به موقع آب بسیار ضروری است.

سنگ نمک سختی گیر

لوله‌هایی که بر اثر سختی آب دچار رسوب سنگین شده‌اند

اگر سختی آب به موقع برطرف نشود علاوه بر اینکه رسوبات سبب از کار افتادن تاسیسات خواهد شد مزه آب نیز بکلی تغییر می‌کند. لذا استفاده از سنگ نمک سختی گیر بسیار ضروری و مهم است.

ضررهای آب سخت در یک نگاه

  • رسوب گذاری در تاسیسات
  • کاهش بازدهی تاسیسات و افزایش مصرف انرژی
  • ایجاد لکه سفید بر روی سطوح مانند لباس، شیشه، ظروف
  • به دلیل ایجاد رسوب ظرفیت انتقال آب کاهش می‌یابد
  • مواد شوینده خاصیت خود را در آب سخت از دست می‌دهند لذا باید ماده شوینده بیشتری استفاده کرد

از بین بردن سختی آب توسط سنگ نمک سختی گیر

برای نرم کردن آب سخت و استفاده بهینه از آب، بهترین راه استفاده از سنگ نمک سختی گیر می‌باشد. محلول ایجاد شده از سنگ نمک با غلظت بسیار بالایی که دارد به راحتی تمامی رسوبات را از بین برده و تاسیسات مثل سابق به کار خود ادامه خواهند داد.

برای این منظور می‌بایست نسبت دقیق سنگ نمک و آب رعایت شود که یک متخصص امر (مسئول نگهداری تاسیسات) می‌بایست این کار را انجام دهد. یونهای سدیم پس از آن یا یونهای کلسیم و منیزیم جایگزین شده و تاسیسات به حالت اولیه باز می‌گردند.

سنگ نمک سختی گیر

تفاوت آب نرم و آب سخت را در تصویر می‌بینید

کدام سنگ نمک مناسب من است؟

برای اینکه بدانید کدام سنگ نمک سختی گیر مناسب شماست با شماره پایین همین صفحه تماس بگیرید و از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت نمایید. بسته به اینکه میزان رسوب تاسیسات شما چقدر باشد و اینکه تا حالا عملیات سختی گیری را انجام داده‌اید یا نه نوع خرید سنگ نمک سختی گیر می‌تواند متفاوت باشد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]کیفیت انواع سنگ نمک سختی گیر با یکدیگر متفاوت است برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید[/box]

بهترین سنگ نمک سختی گیر

بهترین نوع سنگ نمک سختی گیر از معادن شهر گرمسار استخراج می‌شود. سنگ نمک معادن شهر گرمسار از ابتدا و بدون هیچگونه فرآوری مناسب مصرف خوراکی می‌باشد که همین موضوع کیفیت بالای آن را به اثبات می‌رساند.

خلوص انواع سنگ نمک گرمسار ۹۹/۲ درصد می‌باشد که بالاترین درصد خلوص سنگ نمک است.

سنگ نمک با خلوص بالا به دلیل عدم وجود کلسیم عملیات سختی گیری و احیاء رزین را به خوبی انجام می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید.

سنگ نمک سختی گیر

سنگ نمک سختی گیر گرمسار بهترین نوع سنگ نمک است

خرید سنگ نمک سختی گیر

برای خرید سنگ نمک سختی گیر با خلوص بسیار بالا با شماره زیر تماس بگیرید. لازم به ذکر است که برای مواردی که سنگ نمک ممتاز(خلوص بالا) نیاز نیست، سنگ نمکهای با خلوص پایینتر نیز موجود است و جوابگوی نیاز انواع مشتریان می‌باشد.

همچنین می توانید برای اطلاع از قیمتها به این صفحه نیز مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید