فروش سنگ نمک آبی کاملا خالص

فروش سنگ نمک آبی

فروش سنگ نمک آبی کاملا خالص گرمسار، موجودی بسیار محدود، ویژه صادرات به اروپا، در صورت لزوم در هر کشور اروپایی که مد نظرتان باشد به شما تحویل می‌دهیم.

معرفی سنگ نمک آبی

یکی از سنگ نمک‌های بسیار نایاب در دنیا متعلق به ایران می‌باشد که آن هم سنگ نمک آبی است. سنگ نمک آبی علی‌رغم اینکه خاستگاه آن کشور ایران می‌باشد اما در کشورمان کمتر شناخته شده می‌باشد و مشتریان اصلی آن در اروپا و آمریکا هستند.

بیشترین مصرف نمک آبی در رستورانهای اروپایی و آمریکایی است  چرا که سنگ نمک آبی مورد علاقه سرآشپزهای رستورانهای معروف این دو قاره است زیرا سبب ایجاد طعم فوق العاده‌ای برای غذا می‌شود.

فروش سنگ نمک آبی

اما متاسفانه نمونه‌های رنگ شده سنگ نمک آبی به وفور در بازار یافت می‌شود که به عنوان مصرف خوراکی نیز فروخته می‌شود و تفاوت قیمت فاحش میان سنگ نمک آبی اصل و سنگ رنگ شده آن همواره باعث ایجاد تردید در ذهنیت مشتری می‌گردد.

فروش سنگ نمک آبی

سنگ نمک آبی می‌بایست از جایی مطمئن تهیه گردد و حتما گواهی و تاییدیه آزمایشگاه داشته باشد.

چرا نمک آبی رنگ می شود

سنگ نمک در حالت عادی از کلرید سدیم تشکیل شده است که رنگ سدیم همواره به سفیدی گرایش دارد و به همین علت نمک و سنگ نمک، سفید رنگ است.

اما برخی از سنگ نمک ها مانند سنگ نمک آبی، علاوه بر سدیم مواد معدنی دیگری را درون خود دارند که سبب تغییر رنگ سنگ نمک می‌شود.

به عنوان مثال همین سنگ نمک آبی که مورد صحبت است علاوه بر سدیم، میزان عنصر پتاسیم در آن زیاد است که باعث شده این سنگ نمک آبی رنگ شود.

فروش سنگ نمک آبی

پتاسیم ماده ای معدنی است که سبب ایجاد حالتی شادی آور می‌شود و مصرف آن برای افرادی که دچار افسردگی هستند بسیار مناسب است غیر از اینکه طعم فوق العاده‌ای را نیز به غذا می‌دهد.

نمک آبی گرمسار

علت معروف شدن نمک آبی، به نمک آبی گرمسار این است که سنگ نمک آبی فققط در این شهر یافت می‌شود و در حقیقت سنگ نمک آبی گرمسار برند بین المللی سنگ نمک آبی است.

فروش سنگ نمک آبی

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[toggle title=”توضیح” state=”open”]سنگ نمک با رگه های آبی رنگ در برخی از شهرهای ایران مانند کازرون، سمنان، نیشابور و زنجان تاکنون مشاهده شده است اما هیچکدام ارزش صادراتی نداشته‌اند و تجار اروپایی حاضر به خرید آنها نشده‌اند[/toggle]

سنگ نمک هالیتو

مجموعه سنگ نمک هالیتو به عنوان تخصصی ترین مجموعه در خصوص معرفی و عرضه سنگ نمک آبی به بازارهای بین المللی فعالیت می‌کند و تاکنون نمک آبی گرمسار را به اقصی نقاط دنیا ارسال نموده است.

شما هم اگر خواستار خرید سنگ نمک آبی گرمسار هستید با این مجموعه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

فروش سنگ نمک آبی

فروش سنگ نمک آبی

فروش سنگ نمک آبی کاری کاملا تخصصی است و موجود بودن این سنگ نمک در همه فصول، کاری بسیار مشکل است اما مجموعه سنگ نمک هالیتو همواره این سنگ نمک را جهت فروش در اختیار دارد.

فروش سنگ نمک آبی

لازم به ذکر است سنگ نمک آبی چیزی به اسم تناژ ندارد و اگر قصد خرید سنگ نمک آبی به صورت تناژ بالا دارید از تهیه سفارش شما معذرویم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید