فروش سنگ نمک تزئینی در طرح های متنوع

سنگ نمک تزئینی

فروش سنگ نمک تزئینی در طرح های متنوع، قیمت های عمده به طرزی باور نکردنی حیرت انگیز است، امکان فروش تکی محصولات، ارسال سفارشات با بسته بندی اختصاصی.

معرفی انواع طرح های سنگ نمک تزئینی

مجموعه سنگ نمک هالیتو انواع سنگ نمک تزئینی را در طرح های متفاوت و مناسب برای همه سلیقه‌ها تولید می‌کند.

انواع سنگ نمک تزئینی در طرح‌ها و مدل های بسیار جذاب و شگفت انگیز و با قیمت های استثنایی جهت فروش موجود است.

طرح های سفارشی نیز انجام می‌شود برای این منظور کافیست مدل دلخواهتان را برای ما ارسال کنید و به سرعت آن را تحویل بگیرید همچنین تنوع کارهای سنگ نمک تزئینی بالا بوده و با قیمتهایی بسیار فوق العاده عرضه می‌شوند.

یادداشت

برای اطلاع از قیمت عمده محصولات تماس بگیرید همچنین برای آشنایی بیشتر شما همرامان گرامی قیمت تک فروشی محصولات درج شده است

سنگ نمک تزئینی

طرح های مختلف مجموعه هالیتو در ادامه معرفی شده است.

قیمت گوی سنگ نمک

گوی سنگ نمک به دلیل طراحی بسیار زیبای آن فوق العاده پر طرفدار است و از همه رده های سنی طرفدار این محصول هستند.

گوی سنگ نمک هالیتو خاصیت روح افزایی دارد چرا که از سنگ نمک درمانی تولید شده است و با سه طرح مختلف تولید می‌شود که در ادامه تصاویر آنها را می‌بینید.

سنگ نمک تزئینی

یادداشت

گوی پایه نمکی قیمت ۹۵۰۰۰ تومان گوی پایه چوبی قیمت ۱۰۵۰۰۰ تومان گوی ویترای قیمت ۲۵۰۰۰۰ تومان

سنگ نمک مکعبی

سنگ نمک مکعبی که به کوبیک نیز معروف هستند برای مدیتیشن و خصوصا فنگ شویی بسیار حائز اهمیت است مدل های کوبیک مجموعه ما بسیار جذاب و دلخواه است.

سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک هرم

سنگ نمک هرم برای ابراز قدرت بسیار مناسب است و حس برتری را به شما القاء می‌کند همچنین به شما توصیه می‌کنیم اگر دچار افسردگی هستید حتما از سنگ نمک هرم در کنار خود استفاده کنید چرا که حس خود کم بینی را از شما دور خواهد کرد.

سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک کاسه

هنگام مطالعه و یا موقع خواب، حضور سنگ نمک مدل کاسه حس آرامش فراوانی را نصیب شما خواهد کرد چرا که طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد خصوصا اینکه یک مدل از کاسه که در مجموعه هالیتو تولید می‌شود درون آن از گوی های کوچک درمانی پر شده که بسیار شگفت انگیز و جالب است.

سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک مدل ماهی

اگر عاشق داشتن یک طرح متفاوت و جذاب در دکوری خود و یا هنگام کار با کامپیوتر در کنار خودتان هستید ما به شما سنگ نمک طرح ماهی را پیشنهاد می‌دهیم که زیبایی فراوانی دارد.

سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک پایه گلدان

همه ما در منزل یا محل کار از پایه برای قرار دادن گلدان یا هر شیئ مورد نظر استفاده می کنیم اگر از پایه گلدانی استفاده کنید که علاوه بر اینکه یک پایه باشد بتواند زیبایی و انرژی مثبت را نیز به فضای اطراف خود پمپاژ کند هیچ گزینه ای بهتر از سنگ نمک پایه گلدان نیست طراحی این مدل بسیار خیره کننده است.

سنگ نمک تزئینی

آباژور سنگ نمک ماه و ستاره

سنگ نمک تزئینی

 

چراغ خواب سنگ نمک وان یکاد

سنگ نمک تزئینی با طرح وان یکاد یکی از سنگ نمک های تزئینی بسیار پر فروش است و به سنگ نمک چشم نظر نیز معروف است چرا که بنابر بسیاری از روایات وارد شده آیه وان یکاد به راحتی چشم نظر و چشم زخم را از ما و خانواده و اموالمان دور می‌کند.

برای دفع چشم زخم آباژور سنگ نمکی که آیه وان یکاد روی آن باشد معجزه می‌کند به همین جهت ما مدل های متنوعی را که مزین به آیه وان یکاد است برای شما آماده کرده‌ایم.

سنگ نمک چهار قل

سنگ نمک چهار قل نیز مانند سنگ نمک وان یکاد بسیار پرطرفدار است در روایات زیادی به ما سفارش شده است که همواره برای در امان ماندن از بلاها سوره‌های چهار قل را بخوانیم.

قرار دادن سنگ نمک چهار قل در منزل یا محل کار بسیاری از بلاها را از ما دور می‌کند. حتما برای دوری از چشم زخم و بلاهای ناگهانی یکی از این سنگ نمک ها را در منزل و یا محل کار خود داشته باشید.

سنگ نمک گل رز

یکی از انواع سنگ نمک تزئینی که مشتریان زیادی دارد سنگ نمک گل رز می‌باشد. سنگ نمک گل و سنگ نمک گل رز علاوه بر زیبایی جلوه خاصی را به منزل و محیط کار می‌بخشد. نمونه سنگ نمک گل رز را در تصویر پایین می‌بینید.

سنگ نمک تزئینی

آباژور سنگ نمک صخره ای

سنگ نمک های صخره ای همیشه جذابیت خود را دارند چرا که خیلی ها ترجیح می‌دهند از سنگ نمکی که برش نخورده باشد استفاده کنند و لذت ببرند برای اینگونه سلیقه ها نیز ما سنگ نمک های صخره‌ای را برای هر طرحی که مد نظر شما باشد آماده و ارسال خواهیم کرد.

سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک قلبی

تمامی مدل هایی که در بالا دیدید دارای سیم و لامپ هستند البته می‌توان سیم و لامپ آن را حذف کرد و به صورت خام برای خریدار ارسال نمود ولی اگر خواهان نمونه کارهای ارزان قیمت هستید حتما از مدلهای قلبی و ارزان ما دیدن کنید که فوق العاده خوش قیمت هستند البته لازم به ذکر است که به صورت عمده و در تعداد بالا به فروش می‌رسند.

سنگ نمک تزئینی

طراحی سنگ نمک به شکل اسم

اگر دوست دارید نام خود یا نام افرادی که آنها را دوست دارید به شکل تندیس سنگ نمک در اختیار داشته باشید ما این کار را برای شما انجام می‌دهیم. قرار دادن تندیس اسم ساخته شده از سنگ نمک چشم زخم را از منزل و محل کار ما دور می‌کند.

علاوه بر آن این تندیس نمکی به عنوان هنری ماندگار همیشه جلوی چشم قرار دارد و جلوه خاصی به دکوراسیون منزل یا محل کار می‌بخشد. برای سفارش ساخت نام خود از طریق شماره پایین همین صفحه اقدام نمایید.

سنگ نمک تزئینی

جاشمعی سنگ نمک مکعبی

سنگ نمک تزئینی

جاشمعی سنگ نمک قلب

سنگ نمک تزئینی

جاشمعی سنگ نمک استوانه

سنگ نمک تزئینی

جاشمعی سنگ نمک بته جقه

سنگ نمک تزئینی

طرح روی سنگ نمک

سابقه تاریخی هر کشور هویت آن کشور است و جدای از آن زندگی کردن به معنی بدون هویت بودن است. برای همین منظور مجموعه ما انواع سنگ نمک تزئینی آباژور سنگ نمک را با طرح های اصیل ایرانی تهیه کرده است.

علاوه بر موارد فوق در کشورمان ایران اماکن تاریخی و مذهبی فراوانی وجود دارد. با نگاه به همین موضوع طرح بسیاری از اماکن مذهبی و تاریخی با نهایت زیبایی و کیفیت تهیه شده و با تکنیکی خاص بر روی سنگ نمک پیاده سازی شده است.

همچنین ما برای پوشش دادن تمامی سلیقه‌ها  آباژورهای سنگ نمک با طرح های عاشقانه را نیز تولید می‌کنیم. این مدل از آباژورها برای کادوی روز تولد و هدیه به افرادی که دوستشان داریم بسیار مناسب است. اگر محتوای مورد نظر شما در کارها وجود ندارد می‌توانید متن مورد نظر خود را سفارش دهید.

اگر با وجود تنوع طرح هایی که مشاهده نمودید باز هم طرح دیگری مد نظر شما باشد کافیست آن را برای ما ارسال نمایید مجموعه هالیتو سفارش شما را به همان صورت آماده خواهد کرد.

این مورد برای مناسبتها و یا اهدای کادو و همچنین ارگان هایی که در ایام خاصی به اعضا هدیه می‌دهند به عنوان یادبود بسیار جذاب و مقرون به صرفه است.

سنگ نمک آشپزی

چند سالی است که بسیاری از آشپزان دنیا برای دادن طعم منحصر به فرد غذای خود خصوصا غذاهای کبابی و دریایی، گوشت را بر روی سنگ نمک می‌پزند که نه تنها نیاز به پاشیدن نمک بر روی غذای کبابی نیست بلکه طعم بینظیری را به غذای سرآشپز خواهد داد.

مجموعه هالیتو سنگ نمک مخصوص آشپزی را در ابعاد بسیار بزرگ تولید و عرضه می‌کند که از این لحاظ بی رقیب است.

سنگ نمک تزئینی

چرا از سنگ نمک تزئینی استفاده کنیم؟

آیا می‌دانستید که سنگ نمک غیر خوراکی که با نام سنگ نمک تزئینی شناخته می‌شود، می‌تواند خواص بسیاری برای بدن داشته باشد؟ آیا از فواید سنگ نمک ترئینی در منزل و یا محل کار خود می‍دانید؟
از زمان‌های دور که روش‌های مختلفی برای تصفیه نمک وجود نداشت، همه از سنگ نمک به عنوان خوراکی و چاشنی دهنده به انواع غذای‌های خود استفاده می‌کردند.

سنگ نمک تزئینی

یکی از استفاده‌های سنگ نمک به صورت تزئینی است

مصرف آن‌ها تنها به این مورد محدود نبود و به روش‌های مختلفی از خواص درمانی آن هم بهره‌مند می‌شدند. می‌دانید که امروزه یکی از خطرهای بزرگی که سلامت انسان ها را تهدید می‌کند، مصرف نمک است.

در ایران که یکی از اصلی‌ترین کشورهای تولید کننده نمک در جهان به شمار می‌رود، روزانه هر فرد به طور متوسط ۱۵ گرم نمک مصرف می‌کند که این مقدار به صورت میانگین در کل جهان، به اندازه ۵ گرم می‌باشد.

سنگ نمک تزئینیسرانه مصرف نمک در ایران بیش از میانگین جهانی

به بیانی مختصر می‌توان گفت که سرانه مصرف روزانه نمک هر فرد در ایران، چیزی در حدود ۳ برابر میانگین مصرف روزانه برای هر انسان می‌باشد که این مقدار بسیار زیادی بوده و کاملا نگران کننده خواهد بود.
روش‌های زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند با به کارگیری آن‌ها، مصرف نمک خود را به میزان زیادی کاهش دهند.

سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک تزیینی به مرور زمان سبب کاهش مصرف نمک می‌شود

خواص سنگ نمک چیست؟

سنگ نمک به دلیل اینکه ساختار به خصوصی داشته و بین عناصر آن پیوند های یونی برقرار است، یون‌های منفی را به فضا وارد می‌کند. یون های منفی در اصل یون‌هایی هستند که سبب بروز شادی بوده و کسالت و ناراحتی‌ها که همان یون های مثبت می باشد را از بین می‌برند.
به همین دلیل است که استفاده از سنگ نمک تزئینی در منزل و یا محل کار، به افرادی که دارای تنش‌های عصبی هستند توصیه می‌شود.

سنگ نمک تزئینی همچنین به بچه‌ها آرامش زیادی می‌بخشد و سبب می‌شود خواب راحت‌تری داشته باشند.

از دیگر خواص سنگ نمک تزئینی، می توان به مسئله ای اشاره کرد که اهمیت آن در ابتدا مشخص شد.

هنگامی که سنگ نمک تزئینی به شکل چراغ خواب و یا هر چیز دیگری در محیطی قرار گیرد، به کمک ارتعاشاتی که از خود متصاعد می کند، می‌تواند سبب شود تا مصرف روزانه نمک توسط فرد بسیار کاهش پیدا کند.

سنگ نمک تزئینی

اگر شما هم بیش از ۵ گرم در روز نمک مصرف می کنید، بهتر است سنگ نمک تزئینی را در محل کار و یا منزل خود قرار داده تا بخشی از نمک مورد نیاز بدن شما از طریق ارتعاشات تامین شود و درگیر بیماری هایی از قبیل فشار خون بالا، اضافه وزن ناشی از مصرف بی رویه نمک و … نشوید.

ببینید

همچنین برای مشاهده دیگر نمونه طرح‌های سنگ نمک تزیینی این صفحه را ببینید.

اگر علاقمند به ملاحظه همه کارهای ما می‌باشید از طریق شماره پایین همین صفحه و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما اقدام نمایید. آدرس صفحات اجتماعی ما پایین همین صفحه درج شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید