فروش سنگ نمک چشم نظر

سنگ نمک چشم نظر

فروش سنگ نمک چشم نظر تهیه شده از بهترین نوع سنگ نمک گرمسار جهت فروش موجود می‌باشد. چراغ‌های تهیه شده از سنگ نمک، خنثی‌کننده موج‌های الکترو مغناطیسی مصنوعی تولید شده توسط دستگاه‌های الکترونیکی هستند. علاوه بر خاصیت دفع امواج مضر، این سنگها جهت دفع چشم زخم و چشم نظر نیز موثر هستند.

سنگ نمک چشم نظر

خواص سنگ نمک چراغ دار

امواجی که از دستگاه‌های الکترونیکی ساطع می‌شود منبع اصلی برهم زدن تعادل بدن و موجب بر هم خوردن تعادل, عصبانیت و عدم تمرکز ما می‌شوند. چراغهای سنگ نمک فرکانس طبیعی ۸ تا ۱۰ سیکل در ثانیه را در مغز انسان تقویت می‌کنند که مقدار مورد نیاز بدن انسان می‌باشد.

چراغ سنگ نمک یک تولید کننده طبیعی یون منفی می‌باشد و به شما حس قرار گرفتن در کنار آبشار، ساحل و یا کوه را می‌دهد دقیقا مکانهایی که منبع یون منفی هستند.

سنگ نمک چشم نظر

روش تهیه سنگ نمک چشم نظر

در مجموعه ما انواع آباژور سنگ نمک چراغ دار و بدون چراغ در طرح‌های متنوع تولید می‌شود. از این سنگ نمکها علاوه بر زیبایی منزل و دکوراسیون، جهت دفع امواج الکتریسیته و دفع چشم نظر نیز استفاده می‌شود.

تمامی مشتریان آباژورهای سنگ نمک تزیینی پس از مدتی استفاده رضایت خود را اعلام کرده‌اند و گفته‌اند تغییر محسوسی را در زندگی خود حس می‌کنند. توصیه ما به شما استفاده از چراغهای سنگ نمک در منزلتان می‌باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید