قیمت فروش چراغ خواب سنگ نمک رنگی

چراغ خواب سنگ نمک رنگی

چراغ خواب تولید شده از سنگ نمک رنگی از جذابترین نمونه‌های چراغ خواب سنگ نمک است. مجموعه سنگ نمک هالیتو چراغ خواب سنگ نمک رنگی را با قیمتی بسیار استثنایی عرضه می‌کند.

تمامی کارها با دقتی بینظیر ساخته و پرداخته شده‌اند و با نمونه‌های بازار قابل مقایسه نیست.

خرید عمده چراغ خواب سنگ نمک رنگی

با خرید عمده انواع چراغ خواب سنگ نمک رنگی هالیتو قیمتی بسیار رقابتی را دریافت خواهید کرد. بسته‌های فروش ویزه هالیتو انواع سنگ نمک را زیر قیمت بازار عرضه می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]09129380188
مدیر فروش
حسینی[/box]

قیمت چراغ خواب سنگ نمک رنگی

مجموعه سنگ نمک هالیتو بیش از صدها مدل محصول سنگ نمک تزئینی را ساخته و روانه بازار کرده است.

نمونه‌های تولید شده با سنگ نمک رنگی علاوه بر خوش فرم بودن و زیبایی خیره کننده، دارای قیمتی بسیار رقابتی و نازل هستند.

این موضوع در خریدهای عمده خود را بیشتر نمایان می‌سازد.

 

عوامل تعیین کننده قیمت سنگ نمک تزئینی

با توجه به میزان دقتی که هنگام تولید چراغ خواب سنگ نمک به کار رفته باشد و پرداختن به جزئیات، سنگ نمک تزئینی با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد.
سنگ نمک از قدیم الایام مورد توجه خاص ایرانیان بوده است به دلیل اینکه معتقد بودند سنگ نمک رفع کننده چشم زخم و از بین برنده بلاهای ناشی از آن است.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]در منازل ایرانیان همواره سنگ نمک مانند یک شی با ارزش نگهداری می‌شده است[/box]

 

چراغ خواب سنگ نمک رنگی

این اعتقاد با اصول به دست آمده توسط دانشمندان قرن حاضر منطبق است و با توجه به این امر توسط افراد باذوق و هنرمند مجموعه سنگ نمک هالیتو، طرح‌های متنوعی به شکل چراغ خواب و جاشمعی از سنگ نمک رنگی تولید و برای فروش عرضه می‌گردد.

قیمت چراغ خواب سنگ نمک

در مجموعه سنگ نمک هالیتو چراغ خوابهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود اما برای آشنایی بیشتر شما خریداران محترم با انواع محصولات مجموعه و قیمتها، قیمت برخی محصولات قرار داده شده است.

خرید اینترنتی چراغ خواب سنگ نمک

محصولاتی که مشاهده نمودید بخشی از چراغ خوابهای سنگ نمک مجموعه هالیتو است که از سنگ نمک درمانی ساخته شده‌اند و برای بهبود سلامتی و دوری از بسیاری از امراض خصوصا انواع سر درد مفیدند.

فروش چراغ خواب سنگ نمک

علاوه بر فروش عمده محصولات که فعالیت اصلی مجموعه است به دلیل تقاضای بسیار بالا برای خرید محصولات به تعداد کم، امکان تک فروشی نیز وجود دارد لذا برای این منظور می‌توانید به این صفحه مراجعه نموده و پس از انتخاب محصول، آن را سفارش دهید و یا از طریق شماره پایین همین صفحه سفارش خود را ثبت کنید.

فروش چراغ خواب سنگ نمک در تهران

اگر ساکن شهر تهران باشید سفارشات شما در اسرع وقت ارسال خواهد شد ضمن اینکه همانطور که قبلا نیز اعلام شده برای ساکنین تهران یا خرید هر ۳ چراغ خواب سنگ نمک گوی، یکی دیگر از محصولات مجموعه هالیتو نیز به طور رایگان ارسال خواهد شد.

فروش چراغ خواب سنگ نمک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید