خرید سنگ نمک چراغدار

,
سنگ نمک چراغدار

خرید سنگ نمک چراغدار مدل گوی، کاسه، هرم، مکعب یا کوبیک، مدل های نوشته دار با برچسب شیشه ای، چهار مدل قلب ارزان قیمت، فروش عمده با قیمتهای باورنکردنی.

سنگ نمک چراغدار امروزه تقریبا در تمامی منازل جهت زیبایی و سلامتی استفاده می‌شود و این موضوع سبب شده بسیاری از افراد به استفاده از سنگ نمک چراغدار روی بیاورند و این امر اختصاصی به توانایی مالی افراد ندارد. برای خرید سنگ نمک چراغدار نیازی به هزینه زیاد نیست و با حداقل هزینه قابل خرید است.

همه مردم با هر بودجه‌ای سعی می‌کنند انواع وسایل زینتی را تهیه نمایند و اکنون که همه ما از وسایل زینتی و یا تزیینی در منزل و یا محل کار خود استفاده می کنیم بهتر است از آن دسته وسایلی استفاده کنیم که برای سلامتی‌مان نیز مفید باشد.

سنگ نمک چراغدار

خواص درمانی سنگ نمک تزئینی

آیا سنگ نمک خاصیت درمانی دارد؟ پاسخ به این سوال بله است چرا که دقیقا سنگ نمک و انواع آباژور سنگ نمک و شمعدان سنگ نمک و یا همان سنگ نمک چراغ دار که از سنگ نمک ساخته می‌شوند علاوه بر زیبایی دارای خواص درمانی نیز می باشند.

اگر در کتب تاریخی جستجو کنید به موارد زیادی بر می خورید که از زمانهای بسیار قدیم برای در امان ماندن از بیماری‌ها از نمک و یا غارهای نمکی استفاده می‌کرده‌اند به طوری که همواره یکی از منابع قدرت کشورها داشتن مقادیر زیاد کوه های نمک بوده است.

سنگ نمک چراغدار

با داشتن چنین تجربه ای به درازای تاریخ، دانشمندان خصوصا در صد سال اخیر متوجه گردیدند که با استفاده از سنگ نمک می‌توان بسیاری از بیماری های تنفسی را درمان نمود و پس از آن بود که بسیاری از صنعتگران پا به میدان گذاشته و سنگ نمکهایی را که قرار بود جهت درمان بیماری های تنفسی مورد استفاده قرار گیرد به شکلی زیباتر به دست مصرف کنندگان رساندند.

سنگ نمک چراغدار

ساخت سنگ نمک چراغدار

از آنجا که کشورمان ایران در بین تمامی کشورهای دنیا دارای منابع بسبار عظیم سنگ نمک می‌باشد لذا صنعتگران بسیاری در زمینه ساخت انواع آباژور سنگ نمک و شمعدانی و جاشمعی سنگ نمک فعال می‌باشند.

در این زمینه جالب است بدانید همه انواع سنگ نمک استخراج شده از معادن برای ساخت سنگ نمک چراغدار مناسب نیستند و سنگهایی که دارای چگالی و استقامت بیشتری هستند برای این کار مناسبند.

پس از انتخاب سنگ نمک مناسب بنا به طرح مورد نظر، سنگ نمک را برش زده و به شکل دلخواه و مناسب به مشتری تحویل می‌دهند همچنین برای تولید جاشمعی سنگ نمک پس از انتخاب سنگ مناسب، به اندازه قرارگیری شمع وارمر، سنگ را با دقت فراوان سوراخ می کنند تا شمعدانی علاوه بر زیبایی دارای استحکام نیز باشد.

سنگ نمک چراغدار

جذب نمک از طریق پوست

خوردن نمک حتی سالم ترین نمکها می‌بایست به میزان بسیار کم باشد و تاثیر چندانی نیز در بهبود بیماری های تنفسی ندارد اما استفاده از سنگ نمک به صورت چراغ‌دار علاوه بر زیبایی، سبب انتشار یون منفی در فضای اطراف خود می‌شود.

در اینجا لازم به ذکر است یون منفی سبب ایجاد طراوت و شادابی در انسان می‌گردد به طور مثال کنار آبشار یا فضای جنگل را در نظر بگیرید مملو از یونهای منفی است.

سنگ نمک چراغدار
یکی دیگر از فواید استفاده از سنگ نمک چراغدار ایجاد محیطی با طراوت و فرح بخش است که  این امر به دلیل تولید یونهای منفی از سوی سنگ نمک چراغدار است. لازم به یادآوری است سنگ نمک پس از قرارگرفتن در معرض نور اقدام به انتشار یون منفی می نماید و قرار دادن سنگ نمک به صورت تنها خاصیت درمانی ندارد.
مجموعه ما سالهاست با داشتن استادکاران ماهر نسبت به ساخت انواع آباژور و جاشمعی سنگ نمک اقدام نموده و همواره توانسته نظر مشتریان را جلب نماید.

سنگ نمک چراغدار

خواص آباژور سنگ نمک هالیتو

آباژورهای سنگ نمک هالیتو به سبب اینکه از سنگ نمک درمانی ساخته شده‌اند توانایی تولید و انتشار یون های منفی را به محیط اطراف خود دارند انتظاری که همه ما از چراغ خوابهای سنگ نمکی داریم!

ولی باید بدانید همه آباژورهای سنگ نمک چنین قابلیتی را ندارند و دلیل اصلی آن نیز این است که تهیه سنگ نمک درمانی برای اکثر تولید کنندگان مقرون به صرفه نیست لذا از خیر آن گذشته و با سنگ نمک های ضعیفتر اقدام به ساخت سنگ نمک دکوری می‌نمایند!

سنگ نمک چراغدار

یادداشت

مجموعه سنگ نمک هالیتو با دسترسی به بزرگترین معدن سنگ نمک خاورمیانه بدون محدودیت سنگ نمک درمانی را استخراج و صادر می‌نماید

سنگ نمک های درمانی هالیتو برای ساخت سنگ نمک دکوری خارج از مرزهای کشورمان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و بزرگترین خریدار این سنگ نمک کشور ترکیه است.

قیمت سنگ نمک چراغدار

قیمت سنگ نمک چراغدار در مجموعه ما علی رغم متنوع بودن کارها بسیار مناسب است. تمامی کارها در نهایت زیبایی و با دقت فراوان تراش خورده‌اند. قیمت تک فروشی محصولات از ۴۵ هزار تومان الی ۱۴۵  هزار تومان متغیر است.

برای اطلاع از قیمت عمده با شماره پایین همین صفحه تماس بگیرید. همچنین برای دیدن نمونه کارهای سنگ نمک چراغدار و مشاهده قیمتها به این صفحه مراجعه کنید.

سنگ نمک چراغدار

مدل های شمعدان سنگ نمک

شمعدانی های سنگ نمک نیز مانند چراغ سنگ نمک، توانایی یونیزه کردن محیط اطراف را دارند خصوصا اینکه بسیاری از افراد بوی شمع را در محیط پیرامون خود دوست دارند و حس خوبی به آنها می‌دهد.

مجموعه هالیتو مدل های متنوعی از جاشمعی سنگ نمک را تولید می‌کند البته در نظر داشته باشید برخی از مدل ها به دلیل مشکلتر بودن و اینکه زمان بیشتری جهت تولید می‌برد فروش تکی آنها امکان پذیر نیست و به صورت عمده عرضه می‌شود اما برای آشنایی بیشتر شما با مدل های مختلف جاشمعی سنگ نمک، تصاویر آنها به همراه قیمت گذاشته شده که مشاهده می‌نمایید.

قیمت جاشمعی سنگ نمک

قیمت سنگ نمک ماساژ

سنگ نمک چراغدار

فروش چراغ خواب سنگ نمک در تهران

اگر ساکن شهر تهران هستید مجموعه هالیتو برای شهر تهران محصولات خود را به صورت ویژه عرضه می‌کند برای اطلاع از طرح های ویژه فروش چراغ خواب سنگ نمک جهت شهر تهران تصاویر پایین را مشاهده کنید.

سنگ نمک چراغدار سنگ نمک چراغدار

تمامی خریدهای بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان به صورت کاملا رایگان ارسال می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید