فروش سنگ نمک کریستال کاملا شیشه ای و شفاف

سنگ نمک کریستال

فروش سنگ نمک کریستال کاملا شیشه ای و شفاف، خالص ترین سنگ نمک در تمام دنیا با خلوص باورنکردنی ۹۹٫۹ درصد همراه با ارائه آنالیز، مخصوص بازارهای صادراتی، تحویل به صورت FOB.

سنگ نمک کریستالی چیست؟

در حدود سیصد میلیون سال قبل، اقیانوس پهناور و بسیار قدیمی واقع در فلات ایران وجود داشت که رشته کوه زاگرس از بقایای آن است.

این اقیانوس غیر آلوده بعنوان بزرگترین تشکیل دهنده های کریستال حفظ شد و اکنون بعنوان منبع خالص ترین سنگ نمک روی زمین می‌باشد.

منظور از خالص ترین سنگ نمک موجود در کره زمین سنگ نمک کریستالی است چرا که بالاترین رکورد خلوص را در یک سنگ نمک به ثبت رسانده است و آن هم عدد شگفت انگیز ۹۹٫۹ درصد است.

سنگ نمک کریستال

تمامی معادن سنگ نمک حاصل خشک شدن دریاها در بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون سال قبل یعنی دوره دوم زمین شناسی و انباشته شدن رسوبات موجود در دل زمین بر روی هم است ولی دریاچه هایی که آب شیرین داشته اند و در اقلیم خاصی قرار گرفته بودند توانسته اند در عصر حاضر به ما سنگ نمک کریستالی را نشان دهند.

سنگ نمک کریستالی مانند سایر نمکها و سنگ نمک ها طعم شور مزه ای دارد و از این لحاظ تفاوتی ندارد ولی جنس سدیم موجود در آن و همچنین عدم وجود هرگونه ناخالصی در این سنگ نمک علاوه بر مصرف خوراکی آن را تبدیل به یک ماده دارویی کرده است.

سنگ نمک کریستال

کاربرد سنگ نمک کریستالی

سنگ نمک کریستالی مقدار آن کمتر از سایر سنگ های نمکی است و به همین دلیل در مصرف آن باید احتیاط کرد و از این ماده قیمتی به درستی استفاده نمود.

این سنگ نمک ۳ کاربرد اساسی دارد:

  1. تولید دارو و استفاده دارویی
  2. ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی
  3. تولید و ساخت سنگ نمک تزیینی

همانطور که در بند قبلی نیز گفته شد سنگ کریستالی از آنجا که خلوص بسیار بالایی داشته و از طرفی ناخالصی نیز به همراه ندارد گزینه ای بسیار مناسب برای مصارف دارویی است.

سنگ نمک کریستال

البته استفاده از سنگ نمک کریستالی برای مصراف دارویی به دو گونه است در قسم اول شرکت های دارو سازی این سنگ نمک را خریداری نموده و در تولید دارو استفاده می‌کنند در نوع دوم خود سنگ نمک کریستالی مستقیما به عنوان دارو مصرف می‌شود که شیوه دوم بیشتر توسط عطاری ها استفاده می‌شود.

همچنین برای ساخت لوازم آرایشی در یک مرحله از تولید لازم است که نمک با کمترین میزان ناخالصی به محصول تزریق شود و از آنجا که این سنگ نمک کمترین میزان ناخالصی را دارد بهترین گزینه برای این کار است.

سنگ نمک کریستال

یادداشت

میزان شفاف بودن سنگ نمک کریستالی عاملی تعیین کننده در ارزش گذاری آن است

علاوه بر دو مورد فوق همچنین از سنگ نمک کریستالی در ساخت انواع سنگ نمک تزیینی نیز استفاده می‌شود.

بر خلاف سایر وسایل تزئینی منزل که از استیل، برنج و آلومینیوم ساخته شده‌اند لامپ های سنگ نمک کریستالی باعث از بین رفتن منابع طبیعی نمی‌شود، موجب اتلاف انرژی و آلودگی محیط زیست نیز نمی‌شود.

سنگ نمک کریستالی به مراتب خالص ترین نمک موجود در زمین است و کاملا بدون هرگونه سموم و آلاینده‌ای می‌باشد اما به دلیل قیمت بالا معمولا مشتریان خاص دارد و از محصولاتی نیست که همه اقدام به خرید آن نمایند.

سنگ نمک کریستال

همچنین تکه های سنگ نمک کریستالی در زمان حمام کردن نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد چرا که این بلورهای شگفت انگیز سنگی، خواص درمانی  بینظیری دارند بویژه وقتی تحت دمای بالا قرار می‌گیرند و گرم می‌شوند.

تکه های سنگ نمک کریستالی می‌تواند برای تهیه آب نمک در حمام مورد استفاده قرار بگیرند و یا می‌توان این تکه ها را گرم کرد و بر روی قسمت های مختلف بدن قرار داد و از خواص درمانی آن استفاده کرد چرا که سنگ نمک کریستالی از نظر زیست محیطی زنده است و پوست ما درمان خواهد کرد.

علی رغم گران بودن آباژورهای سنگ نمک کریستالی اما محصولات تولید شده از این سنگ نمک چنان خاصیتی را دارد که هیچکدام از انواع سنگ نمک آن را دارا نیستند و بر اثر حرارت دیدن و انتشار یون های منفی خود فضایی را ایجاد خواهد کرد که وقتی آن را استنشاق می‌کنید رطوبت هوای در حال عبور ذرات کوچک (در حد میکرون) را جذب می‌کند و به سیستم تنفسی وارد می‌شود و مواد تشکیل دهنده فعال آن باعث ایجاد مکانیسم های تمیز کردن طبیعی سیستم تنفسی می‌گردد و ناخالصی ها را از سطح سلول ها پاک می‌کند.

یادداشت

سنگ نمک کریستالی یک لایه بردار کاملا طبیعی برای پوست

همچنین اگر قصد سم زدایی از بدن داشته باشید نیز سنگ نمک کریستالی بعنوان سم زدا خیلی به شما کمک خواهد کرد.

این نمک به چند طریق عمل می‌کند:

۱٫ وقتی سنگ نمک گرم می‌شود نمک به آزاد سازی یون منفی کمک کرده که دارای خواص ضد میکروبی، تصفیه کننده هوا، تمیز کننده پوست و تقویت کننده حس سلامتی می‌باشد. تصفیه هوا با اتصال به یون های مثبت به نشست کردن گرد و غبار و آلرژن ها کمک می‌کند

۲٫ گرمای سنگ باعث می‌شود پاها عرق کنند و نمک تصفیه و پاکسازی را از این طریق انجام می‌دهد. سموم از این راه بیرون کشیده می‌شوند و مواد معدنی به داخل بدن وارد می‌شوند بدین ترتیب اسیدیته ناسالم کاهش پیدا کرده و به تسکین خستگی، درد، علائم ناشی از استرس و فشار بیش از حد کمک می‌کند.

۳٫ سنگ نمک کریستالی سم زدا همچنین پوست را بسیار نرم و لطیف می‌کند

۴٫ ساختار بلور آن با باز کردن مسیرهای انرژی و دفع انرژی های منفی و بهبود غلظت و گردش خون و تقویت نیروی حیات به حفظ سلامتی کمک می‌کند همچنین سنگ نمک کریستالی به عنوان اسکراب بدن و لایه بردار نیز در حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد. لایه برداری از لایه های بالای سلول های کم آب می‌تواند به تمیز و درخشان شدن پوست کمک کند.

یادداشت

خاصیت ضد باکتری و ضد التهابی در سنگ نمک کریستالی یکی از دلایلی است که این نوع از نمک را در جهان مطرح ساخته و استفاده از آن را در صنایع مختلف گسترش داده است

سنگ نمک کریستال

سنگ نمک کریستال در ساخت لوازم آرایشی بهداشتی کاربرد فراوان دارد

انواع سنگ نمک کریستال

سنگ نمک کریستال از دو طریق به دست می‌آید. اگر از دریا به دست بیاید به آن دریایی و اگر از معدن استخراج شود به آن معدنی می‌گویند. تفاوت این دو سنگ در مواد معدنی آن است چرا که سنگ نمک کریستالی دریایی ارزش غذایی و دارویی ندارد و صرفا جنبه زیبایی دارد اما سنگ نمک کریستالی معدنی به دلیل کانی‌ها و مواد معدنی درون خود در شرکتهای داروسازی و ساخت وسایل آرایشی بهداشتی استفاده گسترده‌ای دارد.

 

سنگ نمک کریستال

سنگ نمک کریستال معدنی و دریایی

البته سنگ نمک کریستال معدنی دارای نمونه های بسیار متفاوتی است و این سنگ نمک در بسیاری از کشورها تاکنون مشاهده شده اما موضوع بسیار مهم و اساسی در خصوص سنگ نمک کریستالی، شفاف بودن آن است و به صرف استخراج و وجود چنین سنگ نمکی نمی‌توان ارزش آن را تعیین کرد همچنین تمام خواص گفته شده و دارویی در بخش های قبلی برای سنگ نمک کریستالی شفاف است و سایر سنگ های کریستالی چنین خواصی را ندارند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سنگ نمک کریستالی

سنگ نمکی که از معادن و یا دریا به دست می‌آید و در بازار عرضه می شود ممکن است بعضا ناخالصی‌های زیادی داشته باشد. درصد وجود ناخالصی در سنگ نمک، سبب شده تا میزان شفافیت آن متفاوت باشد.

سنگ نمک کریستالی که موضوع بحث می‌باشد، دارای کمترین ناخالصی در بافت خود بوده و داشتن بلورهای شفاف سبب شده تا نام سنگ نمک شیشه‌ ای را به خود بگیرد. از سنگ نمک شیشه ای در بازار فروش، به عنوان دل نمک نیز یاد می‌شود.

هر چه میزان شفافیت سنگ نمک کریستالی بیشتر باشد قیمت آن نیز طبیعتا بالاتر است چرا که خلوص آن بیشتر است.(هر چه به شیشه نزدیکتر باشد قیمت آن بالاتر است و هر چه شیری تر باشد قیمت آن پایین تر است.)

 

سنگ نمک کریستال

تفاوت سنگ نمک کریستال شیشه ای و شیری

عامل مهم دیگر همانطور که گفته شد بستگی دارد که سنگ نمک شیشه ای دریایی باشد یا معدنی که اگر معدنی باشد طبیعتا قیمت آن بالاتر است.

بازار هدف سنگ نمک کریستال

همانطور که قبلا گفته شد سنگ نمک کریستال ارزش غذایی و دارویی زیادی دارد و به همین دلیل کارخانه‌های داروسازی و ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی از مصرف کنندگان عمده آن محسوب می‌شوند.

در کشورمان ایران و خصوصا شهر تهران کارخانه‌های متعدد ساخت لوازم بهداشتی و آرایشی و کارخانه‌های ساخت دارو فعالیت می‌کنند. طبیعتا این شرکت‌ها به منظور اینکه در ساخت محصولات خود از سنگ نمک شیشه ای و یا سنگ نمک کریستالی استفاده کنند، نیاز دارند تا با معادنی که این نوع از سنگ نمک را استخراج می‌کنند قرارداد ببندند تا معدن مربوطه، سنگ نمک مصرفی آن ها را تامین نماید.

 

سنگ نمک کریستال

شرکتهای داروسازی از مشتریان سنگ نمک شیشه ای هستند

خرید سنگ نمک کریستالی

از طریق سایت بازار سنگ نمک ایران سنگ نمک خود را به هر میزان که باشد سفارش دهید و در شهر خودتان تحویل بگیرید. تمامی کارخانه‌های تولید دارو و صنایع تولید لوازم آرایشی بهداشتی می‌توانند از طریق مجموعه ما اقدام به خرید سنگ نمک کریستال شیشه ای نمایند.

یادداشت

حداقل سفارش جهت خریدهای داخلی ۱ تن و جهت خریدهای صادراتی یک کانتینر است

سنگ نمک کریستالی از کجا بخرم؟

قبل از خرید سنگ نمک های کریستال باید بدانید که قصد دارید از ان چه استفاده‌ بکنید و پس از آن باید تصمیم بگیرید که از کجا تهیه کنید!

مجموعه سنگ نمک هالیتو نایاب ترین نوع سنگ نمک کریستالی را به شما عرضه می‌کند که در تمام دنیا مثل آن وجود ندارد و بیشتر محصولی صادراتی است و در بازار داخل متقاضی آن کم است اما ما برای بازار داخل سنگ نمک کریستالی درجه یک را پیشنهاد می‌کنیم که تنها مقداری با سنگ نمک کریستالی اعلاء متفاوت است و امکان فروش به مقدار کم حداقل یک تن نیز وجود دارد.

سنگ نمک کریستال

بازار سنگ نمک کریستالی

مجموعه هالیتو بعد از استخراج سنگ نمک کریستالی شفاف از معادن سنگ نمک ضمن عرضه آن در بازار داخلی به صادرات آن نیز می‌پردازد.

این مجموعه سعی کرده است تا تخصص فنی خود را با بینش های بازار ترکیب کند و خالص ترین، طبیعی و با کیفیت ترین سنگ نمک را به بازار سنگ نمک کریستالی عرضه نماید.

یکی از کشورهای مورد هدف بازار سنگ نمک کریستالی، کشور ترکیه می‌باشد و علی رغم اینکه کشور ترکیه دارای معادن سنگ نمک است ولی سنگ نمک کریستالی جزو سنگ نمک های نایاب در کشور ترکیه می‌باشد.

سنگ نمک کریستال

البته ما در بازارهای صادراتی بی رقیب نیستیم و کشور پاکستان در این محصول رقیب سر سخت ایران است اما قیمت به مراتب پایینتر سنگ نمک کریستالی ایران و کیفیت بالاتر آن نسبت به سنگ نمک کریستالی پاکستان عامل برتری این سنگ نمک نایاب ایرانی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید