سنگ نمک گاو با قیمت مناسب

سنگ نمک گاو

سنگ نمک گاو درجه یک مخصوص گاوداری با قیمت مناسب به سراسر کشور ارسال می‌گردد. این سنگ نمک فاقد گچ و آهک و مواد اضافه است و سبب پروار شدن سریع گاو می‌گردد.

دلیل استفاده از سنگ نمک گاو در گاوداری ها چیست؟

از سنگ نمک در دامداری ها برای افزایش مصرف آب گاوهای گوشتی بهره گرفته می‌شود. باید توجه داشت که سنگ نمک استاندارد مخصوصی دارد و از هر سنگ نمکی نمی‌توان استفاده نمود.

اصولا استفاده از سنگ نمک مناسب سبب افزایش شیردهی و پروار شدن سریعتر گاو می‌گردد.

مجموعه ما با در اختیار داشتن بهترین نوع سنگ نمک گاو و سنگ نمک گاوداری در سریعترین زمان ممکن سفارش مشتری را به مقصد ارسال می‌نماید.

سنگ نمک گاو

خواص سنگ نمک برای گاو

سنگ نمک خواص بسیار فراوانی برای دام علی الخصوص گاو دارد که این خواص به صورت کلی به سه بخش تقسیم می‌شود:

  1. سلامتی زبان و معده گاو
  2. محکم شدن استخوان بندی
  3. افزایش وزن

سلامتی زبان و معده گاو: شاید بپرسید سنگ نمک به چه صورت می تواند سبب سلامتی زبان و معده دام شود؟ باید توجه داشته باشید اکثر حیوانات خصوصا احشام عادت دارند که زبان خود را به اشیاء پیرامون خود بمالند و لیس بزنند.

البته این موضوع در میان حیوانات مختلف شدت و ضعف دارد و در مورد گاو این موضوع بسیار شدید است چرا که این حیوان عادت دارد مرتبا محیط پیرامون خود را لیس بزند.

سنگ نمک گاو

این مسئله برای گاودار زمانی به یک مشکل تبدیل خواهد شد که گاو برای لیس زدن سنگ نمک در اختیار نداشته باشد آن موقع است که زبان خود را به سطح خشن دیوار، آهن، چوب و هر وسیله دیگری نزدیک خواهد کرد تا خارش زبان خود را بر طرف نماید.

یادداشت

توجه داشته باشید استفاده از سنگ نمک در گاوداری یک ضرورت است

سنگ نمک گاو

پس از آن زبان گاو شروع به زخم شدن خواهد نمود و حیوان مشکل بلعیدن پیدا خواهد کرد و حیوانی که نتواند غذا بخورد طبیعتا ضعیف و لاغر خواهد شد.

از طرفی لیس زدن سنگ نمک موجب از بین رفتن ویروس های موجود در دهانه معده گاو می‌شود و از بسیار یاز امراض پیشگیری می‌نماید.

محکم شدن استخوان بندی: در میان انواع حیوانات شیرده گاو سنگین ترین جثه را دارد و مسئله قوی بودن هیکل و اندام گاو و استخوان بندی این حیوان بسیار مهم است.

سنگ نمک گاو

اگر به میزان مناسب سنگ نمک و نمک(سدیم) به گاو نرسد دام پس از مدتی با مشکلاتی از قبیل رعشه و ضعف در عضلات مواجه خواهد شد و توان حرکتی خود را از دست خواهد داد.

سلامت و سر حال بودن گاو خصوصا با افزایش قیمتهای اخیر برای یک دامدار بسیار مهم است لذا همواره باید سنگ نمک در دسترس گاو قرار داشته باشد.

یادداشت

در جیره غذایی دام هموره اهن وجود دارد لذا هیچگاه از سنگ نمک دارای آهن استفاده نکنید

افزایش وزن: موضوع افزایش وزن و سریعتر پروار شدن دام بسیار مهم و جدی است و رابطه مستقیم با سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه دارد.

اگر شما از زمانی که یک گاو را خریداری می‌نمایید تا زمانی که فصل فروش آنهاست نتوانید حیوان را به وزن متعادل برسانید طبیعتا ضرر فراوانی در انتظار شما خواهد بود.

سنگ نمک گاو

برای این منظور استفاده از سنگ نمک علاوه بر رفع مشکلات زبان و معده گاو که قبلا اشاره شد سبب نوشیدن آب و علوفه بیشتر و در نتیجه افزایش وزن سریعتر خواهد شد.

اما هیچگاه یک نکته را فراموش نکنید برای دام خود از سنگ نمک فاقد کلسیم و منیزیم و آهن استفاده کنید تا حیوان با کمبود شیر و چربی مواجه نشود.

یادداشت

برای مشاوره رایگان انتخاب سنگ نمک با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۹۳۸۰۱۸۸

حسینی

قیمت سنگ نمک دامی

سنگ نمک گاو

سنگ نمک خوراکی

یکی از سنگ نمک های بسیار پر استفاده سنگ نمک خوراکی است که کاربردهای بسیار فراوانی دارد از جمله:

  • برای استفاده در برنج
  • تولید نمک خوراکی
  • تولید نمک دانه بندی اعلاء
  • تصفیه آب
  • احیای رزی به شکلی باور نکردنی

البته در خصوص سنگ نمک خوراکی همواره یک نکته را مد نظر داشته باشید که هر سنگ نمکی خوراکی نیست و این سنگ نمک دارای مشخصه های مختلفی است.

سنگ نمک گاو

نوعی از سنگ نمک خوراکی که به سنگ نمک ممتاز یا اعلاء شناخته می‌شود در مجموعه هالیتو به فروش می‌رسد که در بازار کاملا نایاب است و به صورت اختصاصی توسط مجموعه ما عرضه می‌شود.

برای خرید سنگ نمک خوراکی و اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید