فروش سنگ نمک طبیعی گرمسار

فروش سنگ نمک طبیعی

فروش سنگ نمک طبیعی گرمسار با خلوص ۹۹٫۲ درصد بدون گچ و آهک، مناسب برای تولید نمک خوراکی، تصفیه آب و سختی گیری آب. استخر پرورش ماهی، برای خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.

معرفی سنگ نمک طبیعی

سنگ نمک طبیعی سنگ نمکی است که خلوص بالاتر از ۹۹ درصد را به ثبت رسانده باشد و فاقد هر گونه ناخالصی مانند منیزیم و کلسیم باشد.

توجه داشته باشید که وجود چنین سنگ نمکی در طبیعت بسیار کمیاب و مشکل است اما دو دسته از سنگ نمک ها هستند که چنین خلوصی را دارا هستند.

  • سنگ نمک سفید اعلاء
  • سنگ نمک کریستالی کاملا شفاف

فروش سنگ نمک طبیعی

این دو سنگ نمک از نمونه سنگ نمک های طبیعی هستند که خلوص بالاتر از ۹۹ درصد را دارند و در صنایع خوراکی استفاده زیادی دارند اما دسترسی به معدنی که این سنگ نمک های طبیعی را درون خود جای داده است قدری مشکل است.

هر دو نوع سنگ نمک کریستالی و سفید نمونه‌های با خلوص پایینتر نیز دارند که کاربردهای متفاوتی دارند و نباید مستقیما جهت خوراک انسان مصرف شوند و نیاز به تصفیه دارند.

فروش سنگ نمک طبیعی

تفاوت سنگ نمک طبیعی و نمک خوراکی

یکی از تفاوت های اصلی سنگ نمک طبیعی و نمک خوراکی در نوع عمل آوری و استحصال این دو ماده خوراکی است.

سنگ نمک طبیعی ماده‌ای کاملا بکر و دست نخورده است که بدون هیچگونه عملیات فرآوری به صورت ذاتی خلوص بسیار بالایی را دارد اما نمک خوراکی تصفیه شده پس از طی کردن روند شیمیایی به دست می‌آید.

فروش سنگ نمک طبیعی

در سنگ نمک طبیعی مواد مختلفی مانند ید، پتاسیم، آهن و … وجود دارد اما خط تولیدی که برای نمک خوراکی تعریف شده به گونه ای است که همه این مواد باید از آن جداسازی شود چرا که طبق دستورالعمل های اعلامی اینگونه مواد به بدن آسیب وارد می‌کنند.

اثرات منفی جداسازی نمک، از سایر مواد معدنی بسیار جبران‌ ناپذیر است که برای رفع این مشکل می‌توان از سنگ نمکهای طبیعی استفاده نمود از جمله سنگ نمکهای طبیعی که قبلا نیز گفته شد سنگ نمک معدنی طبیعی، سنگ نمک کریستالی و سنگ نمک آبی را می‌توان نام برد.

فروش سنگ نمک طبیعی

فروش سنگ نمک طبیعی

مجموعه سنگ نمک هالیتو به عنوان مرکز فروش سنگ نمک طبیعی گرمسار، با در اختیار داشتن بزرگترین معدن سنگ نمک طبیعی این شهر، محصولات خود را به بازار داخل و بازارهای صادراتی عرضه می‌کند.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]پیشنهاد می‌شود این صفحه را نیز ببینید[/box]

همواره توجه داشته باشید که سنگ نمک طبیعی قیمتی به مراتب بالاتر از سنگ نمک های معمولی دارد چرا که علاوه بر کمیاب بودن، طبیعی بودن سنگ نمک نیز مورد نظر است که فقط در یک سنگ نمک بسیار خاص پیدا می‌شود.

فروش سنگ نمک طبیعی

مرکز فروش سنگ نمک تزیینی

یکی از استفاده‌های سنگ نمک طبیعی قابلیت درمانی آن است که اگر قصد استفاده از سنگ نمک درمانی را داشته باشید می‌توانید از سنگ نمک درمانی استفاده کتید.

اما توجه داشته باشید حتی با کیفیت ترین نوع سنگ نمک نیز اگر بدون رعایت شرایط، در گوشه ای قرار گرفته باشد کارایی چندانی نخواهد داشت و الزاما باید درون آن چراغ قرار بگیرید.

فروش سنگ نمک طبیعی

علت اصلی این امر نیز این است که بون های منفی سنگ نمک فقط در مواقعی که در معرض حرارت قرار می‌گیرند شروع به انتشار خواص خود می‌کنند.

مجموعه سنگ نمک هالیتو با داشن کارگاه‌های برش و تولید سنگ نمک، بزرگترین تولید کننده سنگ نمک تزیینی در ایران است و محصولات خود را به بسیاری از کشورهای عربی و اروپایی صادر می‌کند.

سنگ نمک را از کجا بخریم

برای خرید سنگ نمک طبیعی از طریق مجموعه سنگ نمک هالیتو اقدام کنید چرا که این مجموعه با داشتن معادن سنگ نمک طبیعی، بهترین و خالص‌ترین نوع سنگ نمک طبیعی را در اختیار دارد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]کشور هند، عراق و ارمنستان در خصوص ورود محصولات خوراکی به شدت سخت گیر می‌باشند
اما جالب است بدانید سنگ نمک طبیعی هالیتو به راحتی از این فیلترها عبور کرده است[/box]

فروش سنگ نمک طبیعی

سنگ نمک سفید طبیعی و سنگ نمک کریستالی طبیعی دو نمونه از انواع بسیار پر فروش سنگ نمک هستند که در بازار کم و بیش یافت می‌شوند اما بیش از ۹۵ درصد از محصولات موجود در بازار دارای ناخالصی فراوان می‌باشند و سنگ نمک کاملا خالص بسیار کمیاب است.

اگر تمایل دارید سنگ نمک کاملا خالص را در اختیار داشته باشید یا ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید